Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af basketball stander 500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.
  • Hjælp med fladt bil-batteri 500 kr.
  • Problemer med køleskab 1.125 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NY KLUB I HOLBÆK...
  • #1   29. aug 2009 Der er plads til alle tror der er 3 tønder land lige op af en motorvej..

• #2   29. aug 2009 er det til onroad? offroad eller hvad er det til kan du ikke tage et billede af det på google earth og ligge det ind i et fotoalbum??

• #3   29. aug 2009 Ja er det off eller onroad?

• #4   29. aug 2009 Nicolai F
    det lyder da sjovt men hvæm er du så lige som kan trylle hehe :O)
    men lad os hører nærmere info om sted og hvad der kan foretages der .......

for jeg vil da sige at jeg har da en del rc folk bag mig mig uden og prale der er aktive og som da meget gerne vil høre mere såå ???
    og som jeg har samlet kontakter til de sidste sæsoner hvor er adressen evt.... kender da en del der vil hjælpe til med opbygning hvis det ik bare er en joke hmmm...

men kom frisk med svar så vi kan samarbejde :O)

de venligste hilsner fra.

"Ghost"

• #5   29. aug 2009 Fedt det må vi da lige hører lidt mere om da der er ved at blive arrangeret et træf i holbæk så det lyder da meget interessant

• #6   2. sep 2009 Nej det er ikke en and eller fisk...

Det er et super areal på 200x400 m. nok først til en Offroad bane..

Men det er mest fordi det er meget dyrt at anlægge en Onroad bane..!

Der kommer mere i morgen..!!!

M.v.h.
    Nicolai

• #7   4. sep 2009 jamen hvad venter vi så på lad os komme igang så hurtigt som det er muligt .....

har sendt pm. til dig men har ik fået svar i nu om vi skal samarbejde om det og om jeg skal troppe op med en masse rc kører ???

jeg kan skaffe træ og kører i lastbil så kan levere det på adressen hvis det er...... jeg vil gerne lægge en masse arbejdskraft i det og være med til og lave tårn osv.. osv..... bare sig til så vi kan planlægge det noget mere :O)

"Ghost"

• #8   4. sep 2009 jeg skal nok komme med vores den store gummiged og lave en god bane til jer mod en lille betaling så dielse udgifterne ikke bliver for høj

• #9   5. sep 2009 sejt min ven :O)

jeg smider gerne noget til brændstof osv...... :O)
    mange bække små gør en stor Å hehe :O)

"Ghost"

• #10   5. sep 2009 Et godt tip er at skaffe en container som er slidt for meget til normal drift (de plejer at være rigtig billige) Oven på denne placeres kørertårn. Så har i et sted til diverse værktøj mm. for klubben, hvor der er aflåseligt.

Glæder mig til at hører om fremgangen i Jeres projekt (og måske få lov til at besøge jer). Er det nitro eller largescale i vil anlægge, eller kombineret?

• #11   5. sep 2009 jeg venter også spændt på at hore hvis i får lavet jeg vil helst sikkert gerne kore med jer og evt hjælpe med at lave banen;p

• #12   5. sep 2009 mr bo k

hvis lidt over to mtr i breden er godt nok så bliver det noget i den stil... hvis jeg kommer altså

• #13   5. sep 2009 Lyder som en god allround (men mest nitro !)

Men det er jo ikke os gæster der skal bestemme desværre :o)

• #14   5. sep 2009 vi skal bare have en der har en minigraver for de helt bitte små detajler er det ikke sikkkert at jeg kan klare men stort set alt andet.....

• #15   5. sep 2009 vi må bare finde nogle data på baner om hvor store og brede de skal være osv.... og hvilken retning kører man rundt osv.....

men håber da på nicolai ved at vi er mange der vil være med og hjælpe til evt........

og håber det er både el og benzin og nitro der kan køres med der :O) ???

"Ghost"

• #16   5. sep 2009 nikolai f du skriver 3 tønder....... så er der plads til at vi kan lave en sø til at sejle i med både.... for vi skal bruge en del jord til at lave banen hvis den skal være virkelig god og det er i sikkert en del der vil sætte pris på

• #17   5. sep 2009 Nicolai skriver også

Nej det er ikke en and eller fisk...

Det er et super areal på 200x400 m. nok først til en Offroad bane..

Men det er mest fordi det er meget dyrt at anlægge en Onroad bane..!

Der kommer mere i morgen..!!!

M.v.h.
    Nicolai

• #18   5. sep 2009 men det er vel ik 2-3 tønder men okay til en start hvis der er plads til en sø også og smart med det jord der kommer derfra kan man bruge til volde og hop og bakker osv. osv. mægtig god ide :O)

"Ghost"

• #19   5. sep 2009 Aflæg Greve, Hillerød og Kalundborg banerne besøg inden i lave banen. De har (kender kun Kalundborg selv) gode baner og alle har erfaring.

Vi arbejder i Slagelse-kredsen med at lave en bane der er vil kunne køres af Large Scale,men hvor der vil være hop mm indlagt til Nitrobilerne (disse hop vil være enten som "sidegader" man kan vælge eller i siderne af Largescalesporet.

• #20   5. sep 2009 mr bo k

jeg skal bare have at vide hvor bred den skal være...... så kan dem der går meget op i det jo bare markere hvor den skal være så klare jeg resten lever ikke andet end at side i store maskiner til dagligt

• #21   6. sep 2009 Nikolai

Bliver det til noget? Det er jo ved at værer noget tid siden at du skrev "der kommer mere imorgen" smiley

For det lyder da spændende. Selvom jeg ikke kører offroad ville det da værer sjovt med en stor bane, så man kan tage ud og kigge engang imellem.

• #22   7. sep 2009 Ja det er LANGT tid siden... men jeg syndes vi skal mødes der ude...

Nogle der har en dato...!

• #23   8. sep 2009 jah da en god ide så kan man også hilse på hinanden en gang hehe :O)

har du en adresse ???

"Ghost"

• #24   10. sep 2009 ja en adrs ville være godt og så lige en dato...den 12/09-09. fks
    ellers . helst en weekend

• #25   10. sep 2009 jah jeg kan kun lørdag efter arbejde og søndag og mandag ellers er det om aftenen i hverdagen :O)

hvornår skal vi mødes evt..........

"Ghost"

• #26   13. sep 2009 (link fjernet)

hvis det er kan man ligeså godt tænke på reglerne og ligge sig så tæt op af dem så man kan blive godkendt evt. i fremtidens løb :O)

såå hvis man laver alt med bagtanke så er der muligheder evt....
    hvornår skal vi mødes og hvor henne ???

"Ghost"

• #27   13. sep 2009 Dette er reglerne for dasu offroad 1:8 som man kan se :O)

BANESPECIFIKATIONER 1:8 OFF-ROAD
    75.601
    Længde min. 150 m., bredde min. 4 m.
    75.602
    Det fjerneste punkt fra kørerpodiet må ikke være mere end 60 m væk.
    75.603
    Overflader som asfalt, cement eller lignende må kun anvendes på max. 5
    m. længde.
    75.604
    Materialer som bruges til baneopdeling må ikke udformes som en rampe.
    Hvis muligt skal de tillade bilen at komme tilbage på banen uden hjælp af
    påsætter.
    75.605
    Banemarkeringerne skal være udformet så de forhindrer afkortning af
    hjørner og andre genveje.
    75.606
    Banemarkeringer må ikke være mere end 150 mm høje.

Kommentér på:
NY KLUB I HOLBÆK...

Annonce