Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stampede vs. rustler
  • #1   1. okt 2009 Stampede har mere frihøjde, så den vil være bedre på græs.

• #2   1. okt 2009 Hej.

Dækkene er store og bløde på Stampeden. De bliver meget store ved de hastigheder som VXL levere. Det gør bilen Meget levende og ustyrlig. Det er rigtig sjovt at køre med den.

MEN

Hvis du ønsker en bil der er til at styre, skal du nok vælge rustleren.

Jeg har haft begge biler og skulle jeg have en af dem igen ville det blive Rustleren.

Mvh/

Bach

• #3   1. okt 2009 Jeg har prøvet at køre Rustler'eren på en "rigtig" off-road bane (SOS) og den er godt nok svær at tøjle når det går stærkt - sikkert fordi den kun har træk på baghjulene. Men til parkeringspladser, sportspladser og villavejen, er den super sjov. Og så kører den jo vanvittigt stærkt på en 3 cellet LiPo pakke.

Peter

• #4   1. okt 2009 jeg kører masser af græs med min rustler og den er sænket.. napper stampeden any day på græs.. jeg har så også en lidt kraftigere motor i end vxl.
    jeg ville tage n rustler den kan køre grus græs og onroad bedre end stampeden.
    stampeden har nok en fordel hvis du skal ind og køre trial i en skov og over stubbe og sten med lav fart. og så er den helt sikkert meget bedre til at vælte og slå flik flak end rustler som er noget nememre at holde på fødderne
    mvh k

Kommentér på:
stampede vs. rustler

Annonce