378 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

1:8 off road i holstebro. 1:8 off road i holstebro.

Jeg læste herinde at der køres med 1:8 og 1:10 nitro biler på banen ved idrætscenter vest i holstebro. Jeg er lige kommet hjem derude fra og det er da slet ikke en bane til 1:8 biler. Jeg vil faktisk mene at den kun egner sig til EP biler. Banen er jo ikke mere end 1-2 meter bred og en godkendt 1:8 bane skal være min. 4 meter bred. men i mangel på bedre kan det vel godt gå for nogen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1:8 off road i holstebro.
  • #1   25. apr 2005 Dennis- Den er faktisk ogsu kun beregnet til 1:10 biler, men 1:8 kan sagtens køre der også, der er flere der kører med den størrelse, selv savage og de andre "store" biler kører der..
    Men er du utilfreds kan du bare starte din egen bane op, vi er ved at arbejde på at få en bane et andet sted, som der kan blive lidt større..

• #2   26. apr 2005 Det lyder da rigtig godt at der er en ny bane på vej i holstebro. Jeg skal til at lave en hjemme ved mine forældres gård, men jeg tror ikke lige at de ville synes om at det blev en "officiel" bane. Men ellers er der jo lige blevet bygget en stor bane i Rødkærsbro ved viborg som er pænt stor.

Kommentér på:
1:8 off road i holstebro.

Annonce