Båd SSBN 941 Typhoon 1981

Tilbage til Båd SSBN 941 Typhoon

Båd SSBN 941 Typhoon - ved indvielsen af grcc. Jo dybere man lægger båden jo hurtigere kan man sejle. med helt tømte tanke har skruerne ikke ordentligt fat i vandet billede 1
Båd SSBN 941 Typhoon - Sådan så den ud på arbejdsbordet en sen natte time billede 2
Båd SSBN 941 Typhoon - Det er disse 2 små gearede speed 600 motore der driver båden. billede 3
Båd SSBN 941 Typhoon - Det er så det meste at teknikken der ligger i den vandtætte del af skroget billede 4
Båd SSBN 941 Typhoon - Det er så senderen. F-14 udbygget med navy modul og 32 ekstra switchede kanaler billede 5
Båd SSBN 941 Typhoon - Det er hammer svært at få samme ensartede matte look over hele båden uden fejl billede 6
Båd SSBN 941 Typhoon - Styringen til de forreste indfoldbare dykror er trods det simple udseende ikke så let at få til at fungere helt perfekt. men det lykkedes efter en uges tid billede 7
Båd SSBN 941 Typhoon - Det lim den er limet sammen med er nok ikke det sundeste. dette var et plastic bægrer beregnet til fadøl. billede 8
Båd SSBN 941 Typhoon - Der er godt fyldt op i den tøre del af skroget. jeg har monteret en tyk lexan plade istedet for en alu plade. så kan man kigge ind til teknikken. billede 9
Båd SSBN 941 Typhoon - Sådan ser den ud i mørke med al lyset tændt. den kraftige gul/orange er landingslyset for flyvere og helikoptere der leverer forsyninger. billede 10
Båd SSBN 941 Typhoon - Ringene rundt om skruerne hedder kortdyser og gør skruens arbejde meget mere effektivt. billede 11
Båd SSBN 941 Typhoon - Her er så alle de små risin dele der skal limes på skroget billede 12
Båd SSBN 941 Typhoon - Tankene blev blæst godt 2m nede. billede 13
Båd SSBN 941 Typhoon - balasttankene fyldes og roret få grader ned billede 14
Båd SSBN 941 Typhoon - og der dykkes billede 15
Båd SSBN 941 Typhoon - Den første sejlas i GRCC billede 16
Annonce