Indlæser...
Sortering
billig 35 Km/t bil i Bilka Hej Jeg har lige købt en Car Mania fjernstyret drifting bil i Bilka i Aalborg til kun 200 kr. på hjemmesiden står d...
Generel diskussion
Oprettet:
20. feb
Visninger:
536
Roadrunners R/C - Mini-Z - back in business Vi er super-glade for at annoncere, at klubben netop er genopstået - nu med Mini-Z som klubbil og fokus. Vi kører efte...
Generel diskussion
Oprettet:
26. jan
Visninger:
535
Nedenom og hjem Man kan ikke længere uploade video her på siden. Er rcg ved at gå nedenom og hjem ?
Generel diskussion
Oprettet:
15. jan
Visninger:
673
Bashjet med mjet 35 jetdrev Hej er der nogen der har lavet dennne og vil dele tips til materiale valg, har printet et par drev i almindelig petg, e...
Generel diskussion
Oprettet:
17. nov 2024
Visninger:
478
Gammel rc Hej jeg havde en gang en, mener det var nico bil med en knap på controlleren hvor man lige som justerede akslerne så de...
Generel diskussion
Oprettet:
10. nov 2024
Visninger:
694
Billeder Er der andre end mig der ikke kan oprette billeder, har forsøgt at lave et galleri med min nye traxxas Spartan SR, men ...
Generel diskussion
Oprettet:
13. okt 2024
Visninger:
613
Helt ny hvad skal man vælge Har en ide om jeg gerne vil begynde at lege med rc biler men er meget i tvivl om hvad man skal vælge som helt ny ???
Generel diskussion
Oprettet:
6. okt 2024
Visninger:
853
HBX Stealth X09 Hjul og manual Hejsa alle Vi har købt en brugt HBX Stealth X09 og vi kan ikke finde en manual og vi vil gerne købe nye hjul til d...
Generel diskussion
Oprettet:
2. okt 2024
Visninger:
563
Gamle batteri tjek? Hej. Jeg er begyndt lidt med mine biler igen efter små 10 år det bare har stået. Jeg har nok omkring 20 batterier ...
Generel diskussion
Oprettet:
2. aug 2024
Visninger:
778
1/8 værktøj søges Hej jeg søger et 1/8-1/10 ofroad setup system er der nogle der ligger inde med et som de vil af med eller hvor det kan ...
Generel diskussion
Oprettet:
15. jul 2024
Visninger:
614
Min rc Rover benzin vil ikke køre orntlig Hej jeg har en rovan 29cc som jeg bare ikke kan få til at køre perfekt Når jeg køre med den Så tager den gas i st...
Generel diskussion
Oprettet:
2. jul 2024
Visninger:
555
brugte tændrør hej med jer ved i hvor man få brugte tændrør henne til billigere penge :)
Generel diskussion
Oprettet:
4. jun 2024
Visninger:
769
Valg af ny bil Hej. Jeg leder efter en ny bil som kan køre hurtig, har power på og kan holde til noget. Nogle der har nogle gode bud...
Generel diskussion
Oprettet:
16. maj 2024
Visninger:
862
3d print job og pris? Jeg vil hører om der er én der kan/vil påtage sig et 3d print job for mig? Og hvad vil prisen være? Det drejer sig om...
Generel diskussion
Oprettet:
14. maj 2024
Visninger:
674
Video Er der andre en mig der ikke kan lægge video op på denne side?
Generel diskussion
Oprettet:
18. apr 2024
Visninger:
568
Fra 15% til 16% nitro Hej allesammen. Håber I kan hjælpe mig. Sagen er den at jeg er ny i nitroverdenen. Jeg har købt nyt brændstof 16%...
Generel diskussion
Oprettet:
15. apr 2024
Visninger:
1.047
Throttle servo til hpi baja 5b Hej hvilken servo skal jeg købe til min gas kabler til en hpi baja 5b den standard der sidder på nu skal skiftes ud B)...
Generel diskussion
Oprettet:
13. apr 2024
Visninger:
623
Wifi kamera til Rc-bil Hej alle sammen, Min søn ønsker sig et kamera han kan sætte på sine fjernstyrede biler, der alle er i legetøjskateg...
Generel diskussion
Oprettet:
9. feb 2024
Visninger:
903
Vinter bashing (sne kørsel) Hejsa jeg har med min Baja B5 været ude at køre i sne, alt gik fik og bilen køre super godt, den er gas drevet og blive...
Generel diskussion
Oprettet:
18. jan 2024
Visninger:
797
Sikring Er der nogle der ved hvorfor en sikring der sidder i en hpi Baja 5b imellem batteriet og modtager. Da jeg lige har fund...
Generel diskussion
Oprettet:
17. dec 2023
Visninger:
785

Annonce