Positiv oplevelse hos forhandler {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
jeg syntes nu gennem den måned jeg har været her på dette galleri, at jeg udelukkende læser om folks negative oplevelser. Jeg vil derfor berette om et par gode oplevelser hos en nedenfor benævnt forhandler:
For 1½ måned siden købte jeg min første el-rcbil, nemlig en STEALTG X09 hos MORFARS i herlev. Sammen med bilen købte jeg et stort Lipo batteri og en oplader. Jeg ødelagde lidt dele på den grundet min dårlige køre-erfaring, og servicen var fin. Sammen med div reservedele købte jeg også en del ALU-upgrades. Disse passede rigtigt skidt!! Feks aludelene som skulle give et mere præcist styretøj. De var dårligt fremstillet og det hele kørte alt for stramt. Jeg havde bilen med til forhandleren, som (KIM som er ejer) uden at blinke tog bilen ind og ville rep den uden beregning. 2 dage senere blev den sendt til min UDEN BEREGNING !! Jeg havde tilmed fået et par nye ALU dele monteret uden omkostning for undertegnede...
I starten af denne uge var jeg så forbi igen for at købe wheel adapters så jeg kunne montere hjul med 17mm hex. Sælgeren (en ung mand) glemte bare lige at fortælle mig, at for at montere disse, så skulle jeg også heve den specialle nøgle med så jeg kunne stramme møtrækken... Ud igen og hente den (det skal lige nævnes, at jeg bor Syd for Køge, så Herlev er ikke lige om hjørnet). Stor var spændingen for at montere de nye dele.... De 3 førsts hjul monteret løst for at se hvordan det så ud.. Den 4´ wheel adapter var så ringe i plasticen, at jeg slet ikke kunne montere den. Da jeg så ville tage de andre hjul af igen opdagede jeg, at den ny købte skruenøgle til 99,- var flækket!!! Ind og skrive en mail til forhandleren om mine oplevelser. Svaret er her:
Hej Lars.
Jeg er ked af dine oplevelser, send mig dit kontonummer, så overfører jeg pengene for wheel-adapters samt den ny købte nøgle.
Se, DET er sgu god service!!!!!!!
P.S. dette indlæg er IKKE oprettet for at der skal komme negative oplevelser nedenfor.
P.P.S,. Jeg har intet økonomisk eller andet i klemme/interesser hos denne forhandler. Syntes blot jeg ville fortælle om en god oplevelse.
/Lars
sep 2010
Følger: 40 Følgere: 38 RC-enheder: 26 Emner: 97 Svar: 1.882
maj 2004
Følger: 54 Følgere: 59 RC-enheder: 10 Emner: 60 Svar: 570
okt 2009
Følger: 5 Følgere: 8 RC-enheder: 1 Emner: 9 Svar: 170
aug 2009
Følger: 44 Følgere: 42 RC-enheder: 6 Emner: 18 Svar: 382
aug 2010
Følger: 11 Følgere: 17 RC-enheder: 24 Emner: 8 Svar: 69
jun 2006
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 6 Emner: 20 Svar: 142
feb 2008
Følger: 113 Følgere: 101 RC-enheder: 48 Emner: 12 Svar: 327
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 1 Emner: 8 Svar: 472
Har selv hos b2b fået yderst god service mere end 1 gang, første gang var da han ikke havde nogle nye bumpere hjemme til min rustler, der tilbød han at sende en brugt til mig hvis jeg bare betalte brev portoen og det sagde jeg self. ja tak til..
Anden gang var da jeg bestilte lidt dele for min bror til hans summit, der havde han ikke lige et stål dif. hjemme, men sendte så et af plastik med uden beregning som et lille plaster på såret, ugen efter modtog vi så stål delen..
Kan til dags dato ikke nævne et tilfælde hvor jeg har fået dårlig service ved nogle af de forhandlere jeg har brugt..
Og husk nu, selvom man e frustreret kan det altid betale sig at tale pænt til sin forhandler så behandler han også dig med respekt...
Positiv oplevelse hos forhandler