{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

Positiv oplevelse hos forhandler {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

jeg syntes nu gennem den måned jeg har været her på dette galleri, at jeg udelukkende læser om folks negative oplevelser. Jeg vil derfor berette om et par gode oplevelser hos en nedenfor benævnt forhandler:

For 1½ måned siden købte jeg min første el-rcbil, nemlig en STEALTG X09 hos MORFARS i herlev. Sammen med bilen købte jeg et stort Lipo batteri og en oplader. Jeg ødelagde lidt dele på den grundet min dårlige køre-erfaring, og servicen var fin. Sammen med div reservedele købte jeg også en del ALU-upgrades. Disse passede rigtigt skidt!! Feks aludelene som skulle give et mere præcist styretøj. De var dårligt fremstillet og det hele kørte alt for stramt. Jeg havde bilen med til forhandleren, som (KIM som er ejer) uden at blinke tog bilen ind og ville rep den uden beregning. 2 dage senere blev den sendt til min UDEN BEREGNING !! Jeg havde tilmed fået et par nye ALU dele monteret uden omkostning for undertegnede...

I starten af denne uge var jeg så forbi igen for at købe wheel adapters så jeg kunne montere hjul med 17mm hex. Sælgeren (en ung mand) glemte bare lige at fortælle mig, at for at montere disse, så skulle jeg også heve den specialle nøgle med så jeg kunne stramme møtrækken... Ud igen og hente den (det skal lige nævnes, at jeg bor Syd for Køge, så Herlev er ikke lige om hjørnet). Stor var spændingen for at montere de nye dele.... De 3 førsts hjul monteret løst for at se hvordan det så ud.. Den 4´ wheel adapter var så ringe i plasticen, at jeg slet ikke kunne montere den. Da jeg så ville tage de andre hjul af igen opdagede jeg, at den ny købte skruenøgle til 99,- var flækket!!! Ind og skrive en mail til forhandleren om mine oplevelser. Svaret er her:

Hej Lars.

Jeg er ked af dine oplevelser, send mig dit kontonummer, så overfører jeg pengene for wheel-adapters samt den ny købte nøgle.

Se, DET er sgu god service!!!!!!!

P.S. dette indlæg er IKKE oprettet for at der skal komme negative oplevelser nedenfor.

P.P.S,. Jeg har intet økonomisk eller andet i klemme/interesser hos denne forhandler. Syntes blot jeg ville fortælle om en god oplevelse.

/Lars

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Positiv oplevelse hos forhandler
  • #1   24. mar 2011 Det er da service smiley

• #2   24. mar 2011 Synes det er dejligt at netop sådan nogle historier også ser dagens lys..

• #3   24. mar 2011 God service må man sige smiley

• #4   24. mar 2011 jea syntes også morfars er en mega god forhandler intet problem der, totalt enig

• #5   24. mar 2011 Har heller ingen dårlige erfaringer med morfars og jeg har da handlet en del stumper der efterhånden...

• #6   24. mar 2011 Lækker service

• #7   24. mar 2011 Godt indlæg smiley Rart med en positiv mening ( næsten for en gang skyld ) - Det er ellers mest det negative der er fremherskende her, jeg har handlet med Morfars i en del år efterhånden og har ALTID fået en god behandling og super service smiley

• #8   24. mar 2011 Har ikke handlet så meget hos morfars, men min bror har købt en del derinde til sin sniper og også lidt til sin summit, den ene del han bestilte til sin summit venter han stadig på her 3mdr. senere, det skal siges delen var i restordre og bestilt online.. Da han en dag skal ud og købe lidt dele spørger han så til den summit del og får fortalt af ekspedienten at han ville råde ham til at købe traxxas dele hos en anden forhandler da deres leverance fra traxxas kan trække ud til tider.. Historien lyder måske ikke så god, men jeg syntes at en god forhandler netop også skal fraråde køb af ting de ved kan fås billigere og/eller hurtigere andre steder... Så det er et stort plus i min bog at morfars også kan "fraråde" at bruge dem til bestemte dele..

Har selv hos b2b fået yderst god service mere end 1 gang, første gang var da han ikke havde nogle nye bumpere hjemme til min rustler, der tilbød han at sende en brugt til mig hvis jeg bare betalte brev portoen og det sagde jeg self. ja tak til..

Anden gang var da jeg bestilte lidt dele for min bror til hans summit, der havde han ikke lige et stål dif. hjemme, men sendte så et af plastik med uden beregning som et lille plaster på såret, ugen efter modtog vi så stål delen..

Kan til dags dato ikke nævne et tilfælde hvor jeg har fået dårlig service ved nogle af de forhandlere jeg har brugt..

Og husk nu, selvom man e frustreret kan det altid betale sig at tale pænt til sin forhandler så behandler han også dig med respekt... smiley

Kommentér på:
Positiv oplevelse hos forhandler

Annonce