”ØV!” blev til ”Fedt!” {{forumTopicSubject}}
Normalt bliver dårlige oplevelser spredt til skræk og advarsel, hvilket jo i visse tilfælde også er på sin plads. Men hvor tit læser man om, at en oplevelse har været helt fantastisk?
Som overskriften måske antyder, så blev en noget ærgerlig oplevelse til en yderst positiv oplevelse.
Jeg havde ikke været god nok til at montere mine baglygter på LR90’eren, så nogle af dem faldt af da vi moslede rundt på vores bane ved den netop afsluttede ’HobbyMessen’ i Valby.
Nogle af lygterne kunne jeg ikke finde igen, så jeg skrev til ham jeg havde købt karossen hos (og hvor lygterne fulgte med), om det var muligt at købe en nyt sæt lygter – bare dem der skulle sidde bag på. Han skrev tilbage, om den adresse han i sin tid sendte karossen til, var den samme, for så ville han bare sende et nyt sæt – uden beregning.
De nye lygter er nu landet på mit bord, og jeg kan nu komme videre med LR’eren. Dét kalder jeg go’ service!!
Og hvem der udviste denne gode service? Det var da bare ”Kinøjser Peter”:
http://www.ebay.com/usr/hwpeterl
Følger: 13 Følgere: 186 RC-enheder: 42 Emner: 93 Svar: 3.944
Har du fået dine dæk?
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 65 RC-enheder: 55 Emner: 85 Svar: 1.579
et par år efter kommer BMW til rovers fabrik, de ser fabrikken og spørger om de fik noget brugbart med hjem da de havde besøgt deres BMWfabrikken. Personalet sagde stolt at de også havde taget tæthedskontrollen med ind i deres godkendelse. De havde dog ændret den lidt. Så hos Rover var bilen godkendt hvis hønen ikke var stukket af dagen efter
Så jo, en Rover skal tabe lidt og være totalt utæt i alle samlingen
maj 2010
Følger: 16 Følgere: 59 RC-enheder: 7 Emner: 168 Svar: 1.099
Posten vil skide os et stykke om mandagen - det bli'r en vane, men mon ikke de kommer i morgen...
Følger: 13 Følgere: 186 RC-enheder: 42 Emner: 93 Svar: 3.944
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 126 RC-enheder: 10 Emner: 127 Svar: 5.157
En glad kunde kommer som regl igen. Desværre kan vi så også konstatere, at der er mange danske butikker som ikke ved hvad god kundeservice/pleje er og det gælder både steder hvor man kan gå ind og kigge i, som dem der kun er på nettet.
Mon ikke også det er en af årsagerne til at folk handler mere og mere uden for DK?
Netop fordi man ofte får en helt anden grad af service, såvel som at de udenandske forhandlere for det meste også altid har varene på lager så man ikke skal vente i dage eller uger på en vare man står og mangler her og nu.
Jeg kan selv berette om en super positiv oplevelse, som jeg havde med www.modeltech.co.uk hvor jeg købte mit Nomadio 2.4Ghz anlæg i sin tid.
For det første så fik jeg en kæmpe rabat fordi mit køb var så stort og da jeg så 3 år efter var igang med at montere en temperaturmåler som knækkede så skrev jeg bare til dem og ville købe en ny men jeg skulle bare sende den ødelagte måler til dem så ville jeg få tilsendt en ny plus dækket udgifterne til portoen for at sende den ødelagte måler over til dem.
Det syntes jeg var super god service, at 3 år efter jeg havde købt mit anlæg hos dem så ville de stadig erstatte den gamle måler kvit og frit. Den originale garanti var udløbet for længst.
Det er en af mine positive oplevelser med en forhandler.
nov 2013
Følger: 18 Følgere: 15 RC-enheder: 5 Emner: 21 Svar: 138
feb 2008
Følger: 23 Følgere: 20 Emner: 20 Svar: 281
”ØV!” blev til ”Fedt!”