967 visninger
|
Oprettet:
det går sgu godt {{forumTopicSubject}}
Øv øv øv øv øv..... Efter at have lyttet til de gode råd fra de flinke mennesker herinde fik jeg faktisk min savage 25 til at gå nogenlunde godt... Og så er alting jo godt...NOT... For efter ikke ret længe ville den kun trække på forhjulene... Eftersom hjulene dreje modsat hvis man dreje på dem manuelt gik jeg ud fra at det var inde i gearkassen det er gået galt... Men da skidtet åbenbart har fået loctite da den blev samlet er chasisset umuligt at få fra hinanden... Er der tips og tricks til at få den møggearkasse af uden at skulle skære bilen i småstykker...??? Fandme en god start på min nye hobby..hehe
sep 2005
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 2 Emner: 2 Svar: 21
sep 2005
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14
Jeg ved godt at diferentialet gør at de drejer modsat af hinanden, og det var også det jeg kostaterede virkede, og jeg fik vist ikke med at fra kardangen og bagud var den også okay, det var derfor jeg konkluderede at det var inde i gearkassen at der var gået et eller andet....
Så er vi tilbage ved problemet med hvordan fanden man vrider sådan en gearkasse af når jeg ikke kan skille chasisset ad...??? Øv hvor er det altså bare træls for at bruge et jydsk ord....hehe
sep 2005
sep 2005
sep 2005
sep 2005
okt 2004
Følger: 16 Følgere: 15 RC-enheder: 8 Emner: 105 Svar: 1.234
jun 2005
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 11 Emner: 35 Svar: 386
sep 2005
Følger: 1 RC-enheder: 2 Emner: 1 Svar: 8
sep 2005
Hvor får man så fat i de der små umbrakoskruer..???
Nå men i skal sgu være glade for at der kommer sådan nogen som mig der ikke aner en kæft så i kan få lov til at strø om jer med jeres guldkorn, og så se hvem der ramte rigtigt...hehe... Tak for hjælpen gutter.
jul 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 30
Sørg for at lime skruen og køb et par ekstra ombraku-fyre når du kan komme til det, for det er sikkert ikke sidste gang det sker..
Held og Lykke med det.
Vh
Rasmus
det går sgu godt