931 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

www.wheelspinmodels.co.uk www.wheelspinmodels.co.uk

Hej..

Jeg sidder og skal bestille nogle ting fra udlandet og faldt her over hjemmesiden www.wheelspinmodels.co.uk.

Er der nogle af jer som har kendskab til bestilling hos dem, både med hensyn til service, levering af varer og lager varer..

Det der menes med lager varer er bare om de er ærlige omkring hvad de har på lager og ikke på lager. Så hvis der står "IN STOCK" om man så kan stole på det, gider ikke spilde flere uger af min tid hvis det endelig skulle vise sig at de ikke lige har den varer på lager jeg søger.
Jeg kunne selvfølgelig skrive en mail og få bekræftelse på om de ting jeg skal bruge er på lager.

Jeg så nemlig et sted hvor der var et par utilfredse kunder som havde handlet hos www.wheelspinmodels.co.uk.. Jeg er dog klar over at det vil forekomme alle steder.. smiley

Så ville være rart at hører fra nogle af jer som har haft bestilt hos dem eller kender til dem.

En anden ting er om der er nogle som ved andre steder gerne inden for EU hvor man kan bestille yokomo, ABC HOBBY body til 1/10 ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  www.wheelspinmodels.co.uk
Kommentér på:
www.wheelspinmodels.co.uk

Annonce