{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en god begynder helikopter:)?
  • #1   10. maj 2015 Kommer mange an på hvor mange penge du vil bruge på det..

• smikkal
    smikkal Tilmeldt:
    apr 2015

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #2   10. maj 2015 jeg tænker på omkring de 1000 måske lidt over smiley

• #3   10. maj 2015 Så går jeg ud fra at det er Ready to fly ? eller har du en sender selv ?

• smikkal
    smikkal Tilmeldt:
    apr 2015

#4   10. maj 2015 ja det er ready to fly smiley . tror ik jeg har nok erfaring til alt andet smiley

• #5   10. maj 2015 feks denner her: http://www.rc-netbutik.dk/product.asp?product=2055
    er godt nok ikke på lager, men den kan tåle alle de styrt og crashes du kommer
    ud for.. Så du kan lære hvordan man flyver, også derefter kan du købe en model
    med variabel pitch .. og der bliver det helt et klart noget andet og meget sværere.

• smikkal
    smikkal Tilmeldt:
    apr 2015

#6   10. maj 2015 okay smiley tak for hjælpen

• #7   10. maj 2015 Jeg ville klart anbefale en Blade MSR X eller hvis du finder lidt flere penge en Blade 200 SR X.
    Begge rigtig gode helikoptere.
    Den Vægten linker til er virkelig holdbar. Jeg tror faktisk der var en til salg herinde

• #8   10. maj 2015 Jeg ville nu prøve en Blade 120 SR. lidt mere stabil end MSR X, og har god størrelse til både kunne flyve indendørs og stor til at flyve udendørs og har længere flyvetid

• #9   11. maj 2015 Jeg synes det er rigtig fjollet at købe en flybarless fixed pitch medmindre man går efter skala, og det gør man ikke ligefrem med sådan en Blade MSR X.

Jeg kan varmt anbefale en Nine Eagles solo pro eller én af de mange Kina kloner af samme. Der får du virkelig meget sjov og træning for få penge. Jeg har selv et par WL Toys V911, som er en Solo Pro klon, som jeg har tævet på i et par år, og som stadig flyver efter dusinvis af reparationer.

Hvis du kan styre dig og være helt urimelig forsigtig i starten og gerne vil have lidt skala look, kan jeg også anbefale en V931, som du kan se i mit galleri. Fed heli og den kan sættes op til at være temmelig begyndervenlig ved low rates. Så får du også en ordentlig sender fra starten af.

Hvis du skal have en større heli, så kommer du ingen vejne for 1000kr. Du får heller ikke meget for pengene, hvis det skal hedde Blade eller Walkera.

Kommentér på:
en god begynder helikopter:)?

Annonce