1.140 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

HANS n
HANS n
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

hjælp til valg af budget off-road hjælp til valg af budget off-road

Hej alle,

Jeg skal bruge en offroad bil til min søn, den skal kunne køre på græs og grus og være lidt holdbar. Så at morfars havde tilbud på en hbx bonzer big foot. Er det noget der kan anbefales?

Er også åben over for brugtmarkedet, hvis der er nogen der ligger inde med en de ikke bruger mere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til valg af budget off-road
  • #1   13. jun 2015 Du skulle nok skrive lidt om budgettet - og hvor gammel er drengen ?

• #2   13. jun 2015 Købte en traxxas slash til mig, og en hbx stealth x09 til knægten..
    Må sige den hbx knækker bærearme og alt muligt, bare man strejfer en gren, eller lander skævt. Min slash har fået seriøse tæv, stadig intakt.
    Så om du finder en brugt slash til 1-1500 eller en hbx til 800kr. Ved jeg godt hvad jeg havde valgt.

• #3   13. jun 2015 Hvad med en hpi savage xs

• #4   13. jun 2015 En Tamiya WT-01 (Monster Truck) ville passe fint til en lille dreng. Meget holdbar. Trækker godt. Kører ikke for hurtigt. Den Bonzer du snakker om er en ussel kinesisk kopi af en Tamiya WT-01. Jeg tror endda MIDhobby har en RTR/XB (en Blackfoot) med Tamiya 2.4 GHz på udsalg lige nu til sølle 999 kr. Så mangler der kun batteri og lader.

• #5   13. jun 2015 Stik slashen til din søn og køb min smiley
    Har ikke formået at ødelægge den endnu.. Er faktisk skuffet. Ikke en del at skifte

• #6   13. jun 2015 ja køb din en slash smiley jeg er træt af jeg har startet med en HBX ranger da den hele tiden er i stykker :S

• #7   13. jun 2015 Bortset fra at holdbarheden ikke er set ringere andet end i en stealth, så er en Bonzer en formidabel begynderbil.
    I løbet af ganske få uger vil du have et indgående kendskab til hver en skrue, og vil vide alt om hvor kinisisk metalskrot og plastaffalt bliver af, og desuden vil du lære adskillige reserveelsnumre udenad. Kan klart anbefales hvis du ikke har et liv ved siden af RC, og har uendelige mængder tid og penge til reparationer.

• HANS n
    HANS n Tilmeldt:
    jul 2007

#8   14. jun 2015 Hej alle,
    Tak for svarene indtil videre, min knægt er knap 7 år og budgettet er på max en 1000 kroners penge. Så kan jeg evt købe en til os hver smiley
    Troede faktisk at bonzer bilen var en god bil, men er da glad for jeres advarsler. Findes der evt. Nogle brugtebi kan anbefale?

• HANS n
    HANS n Tilmeldt:
    jul 2007

#9   14. jun 2015 Har du evt et link til den på, midhobby?

• #10   14. jun 2015 Bare gå ind på MIDhobby og søg på "Black Foot III" så dukker den frem til 999 kr. Billigere fåes det ikke smiley Vær opmærksom på at der ikke er batteri og lader med til Tamiyas færdigbyggede biler. Men du får den ægte vare pg sparer (statistisk set) i det lange løb penge til nyt elektronik og tandhjul og reservedele. Du kan også tage chancen og købe en tamiya-kopi i stedet (f.eks. En HBX). Det er jo ikke alle der får problemer med den. Men jeg må sige jeg hører mere om folk der får problemer med deres tamiya-kopier end tamiya i det lange løb.

• HANS n
    HANS n Tilmeldt:
    jul 2007

#12   14. jun 2015 Fedt, den ser sku fed ud smiley er det et problem at den "kun" har 2wd når det nu er til offroad. Bonzer´ern er jo f.eks 4 wd. Har det noget at sige når den skal ud i græs og grus?

Er der mulighed for at man kan sænke effekten i starten, indtil han lige lærer den at kende?

• #13   14. jun 2015 Ja det har en del at sige. En WT-01 som 4wd (f.eks. Dual Hunter, Twin Detonator, Wild Dagger) koster dog en del mere. Så vidt jeg ved kan Tamiyas standard-fartregulatorer (som TEU-01 til -05) ikke indstilles.

• HANS n
    HANS n Tilmeldt:
    jul 2007

#14   14. jun 2015 er der forskel på big foot 3 og MIDNIGHT PUMPKIN XB som morfars.dk fører?

• #15   14. jun 2015 placeringen på motoren er anderledes men jeg tror det er nogenlunde dne samme bil smiley jeg kender kun til midnight pumpkin selv smiley

• #16   14. jun 2015 Hvis det er Blackfoot 3 du mener? Så, ja ekstremt. Midnight er en rerelease af en Tamiya Wheelie fra 80'erne. Blackfoot er en moderne entry-level-Monster Truck. Har ikke selv kørt med Midnight'en men ud fra videoer er der tale om to helt forskellige slags biler med helt forskellige køreegenskaber. Men begge er sjove og uhåndterlige smiley

• #17   16. jun 2015 Må jeg foreslå denne her bil, jeg syntes det er en holdbar bil til 999 kr

http://www.rckwebshop.dk/shop/1-10-dakar-4730p.html

Fartregulator har indbygget lipo cut-off, så du kan bruge nimh og lipo batterier i bilen.

• #18   16. jun 2015 Må jeg foreslå at man ser bort fra en sælger der foreslår et produkt fra egen butik ?

Kommentér på:
hjælp til valg af budget off-road

Annonce