666 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

T H
T H
Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 97

RB one v2 kit RB one v2 kit

Jeg har lige købt dette sæt.

http://www.sip-racing.dk/shop/rb-one-1-611p.html

Jeg vil convertere det til brushless, men jeg syntes ikke jeg kan finde nogle sæt på nettet til bilen. Link vil være yderst velkommen, motor esc etc. kan jeg selv finde på hobbyking, men har I ideer til det, vil det også være velkommen.

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RB one v2 kit
  • #1   8. aug 2015 Det er fordi der er en EL model og en Nitro model, jeg har en helt ny EL RB One R liggende,.....
    El modellen er slank bygget, hvor nitro er lidt bredere,..........vi kan sagtens lave en handel hvis det er,.....

/Mikael

• #2   8. aug 2015 Du havde nok gjort klogere i at købe denne i stedet,......

http://rcmodels.dk/product-10898-1.php

/Mikael
    Det er sådan en model jeg har liggende helt ny,.....

• T H
    T H Tilmeldt:
    aug 2011

#3   8. aug 2015 Jeg var godt klar over forskellen på de 2. Nu syntes jeg bare at bygge processen er sjov, samt jeg får bedre dele i et kit version.

• #4   8. aug 2015 Den jeg linker til er jo også en kit model,.....det bliver al for besværlig a lave den om til EL, EL modellen er i balance, batterier i hver sin side, køre selv løb med både nitro og EL modellen gennem 1,5år nu,.......sys selv det er super biler,...

/Mikael

• T H
    T H Tilmeldt:
    aug 2011

#5   8. aug 2015 Hov ja, den havde jeg ikke set:-( har ikke 100% besluttet mig om den skal være nitro eller el. Har erfaring med begge dele, men har ikke nogen offroad nitro modeller pt

• T H
    T H Tilmeldt:
    aug 2011

#6   8. aug 2015 Kunne godt være satser skulle en nitro motor i. Har pt en tamiya trf truggy i brushless version. Kører kun for sjovt på en privat bane;-)

• #7   8. aug 2015 Sys mange af de konverterings kit man kan købe og montere for a lave en nitro om til EL er for svage, det bøjer og vrider sig når delene belastes med brushless, så derfor sys jeg man skal beslutte sig for hva man vil satse på, bilerne hver især er jo også afstemt til hva der skal drive dem mht balance, for de køre god på en bane,....

/Mikael

• T H
    T H Tilmeldt:
    aug 2011

#8   9. aug 2015 Jeg vil først og fremmest nyde samleprocessen. Så kan jeg tage stilling hen ad vejen, der er jo fordele og ulemper ved begge typer motor.

• T H
    T H Tilmeldt:
    aug 2011

#9   9. aug 2015 Hvis jeg beslutter mig for en nitro motor. Har I nogle forslag til en fornuftig motor til bilen. Kan sige på forhånd at jeg IKKE kommer til at bruge 2500kr på en motor. Mit eneste krav, er, at den skal være rimelig nem at have med at gøre mht indstilling.

Kommentér på:
RB one v2 kit

Annonce