910 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Første lille prøve tur imorgen måske hehe :) Første lille prøve tur imorgen måske hehe :)

Hej folkens skal have min c5000 i vandet i morgen

Alt skulle være iorden smiley noget jeg skal være opmærksom på smiley

Stille og rolig gas. ?

Jeg ville bare lige tage den ud og se om den er tip top smiley

Tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Udskiftning af armatur til køkkenvask 1.150 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første lille prøve tur imorgen måske hehe :)
  • #1   11. mar 2016 smiley venter da spændt på billeder og måske også en lille video?

Mvh.

• #2   11. mar 2016 Hehe altså hvis vejret er godt og ikke nogle bølger smiley så tager jeg en test run smiley

• #3   11. mar 2016 Vi håber på stille og roligt vejr med noget sol smiley

• #5   12. mar 2016 tag noget med at sejle i selv os, vandet er vældigt koldt, hvis noget skulle gå galt..

smiley

• #6   12. mar 2016 Jamen har vaders smiley men det bliver kun en lille test tæt på mig smiley

• #7   12. mar 2016 Hej Robin

du kan evt teste din fail-safe, dvs hvad gør båden hvis der opstår en radiofejl. En enkelt test er jo bare at slukke senderen på land.

Test også gerne at den er vandtæt, ved at sætte den i vandet uden låg et par minutter og tjek at den er helt tør.

Test også gerne at hele vandkølingen er tæt ved f.eks at bruge en sprøjte til at sætte tryk på indangen og holde en finger på udgangen. Det er umiddelbart ikke synligt om du har strips på alle slangerne. Det kan virke fint ved test men der kommer et enorm tryk på ved høj hastighed. (been there and burned the ESC's smiley )

Ellers glæder jeg mg også til at se jomfruturen i faste eller levende billeder smiley

• #8   12. mar 2016 Javaslæden.. Det var sku en go ide med at "tryk prøve" vandkøling på den måde det må jeg nok også heller lige få gjort..

• #9   12. mar 2016 Hej javaslæden smiley jeg har techflex på mine slanger samt krypeflex uden i enderne også strips på ender (sorte) smiley

Den med trykker var ikke en dårlig idé smiley altså jeg har prøvet at slukke min fjernbetjening og den gør faktisk ingen ting smiley

Ja jeg skal bare lige have lavet nogle små ting. Jeg var ikke helt tilfreds med at den ene propel gik lidt mere stram end den anden smiley jeg tager dem lige at og smøre dem med noget fred og tjækker at alt er som det skal være smiley ville ikke have de har unødvendig belastning smiley

• #10   12. mar 2016 Jeg har taget noget 1200 sandpapir og holdt om og drejet rundt med akslen smiley tørret det af og givet det noget fedt smiley og nu er den meget bedere smiley dog lige en my til forskeld men ikke noget jeg tror der har nogle betydning smiley

• #11   12. mar 2016 What a Day smiley

Sorry der blev ikke tid til film, jamen alt gik bare galt smiley

• #12   12. mar 2016 Hvorfor da det? Hvad gik glat? Er den druknet eller har du den med hjem igen smiley

Fortæl fortæl smiley

• #13   12. mar 2016 Nej altså alt gik fint smiley den holdte vand ude da jeg testede det

Men jeg sejlede med den i 5 min så gik den ene flex contecter i stykker

Vand på alt dråber og en del i bunden

Men motorene er ok samt Esc og batterierne

Men ja. Der kom vand ind et sted smiley og fandt det og nu skal det laves smiley

• #14   12. mar 2016 Når okey så det har ikke været helt skidt selvom det hurtigt kunne have blevet det hvor meget fik du testet? Drejer den som forventet osv.?

• #15   12. mar 2016 Den træk lidt til den ene side smiley men det kunne jeg justere smiley men jo jeg kunne virkelig mærke kræfterne smiley

Jeg er glad for den, men blev vildt bange og troede nu var det gået i stykker Dj

• #16   12. mar 2016 Phy, godt det ik gik værre, man er jo lidt ekstra følsom over for sin jomfru båd. smiley

Følger med i spænding. ;D

• #18   12. mar 2016 Ja hehe jeg kender det har prøvet det en gang eller to den ene gang lå lortet med bunden i vejret og fuck alting tager bare lang tid inden man får den ind til land.. heldigvis holdte tapen tæt. Der gik tiden bare langsom (gummi-bælg er købt og en rednings båd er lavet) 

Det er rigtig dejligt/rart når der er overskud fra maskineriet 

Var det bare lidt justering på senderen medhensyn til at få den til at sejle lige?

• #19   12. mar 2016 hej Robin, mystic'en er superfølsom og hvis den ene flex stadig er "træg" er det nok til at den snurrer rundt - specielt ved start. Ellers lyder det jo til at være en god test. Det er det der skal til for at finde de ud af hvor der skal justeres. - Hey det er jo modelbåd. Det tog mig mig 1½ sæson inden jeg fin min til at sejler som jeg ønskede smiley

• #20   12. mar 2016 Hehe men jeg har så lært at jeg skulle have haft vaders på smiley

Jamen tror du har ret java det er nok der for den træk til den ene side smiley

Jamen jeg gik bare i panik da den ene prop ikke ville køre rundt jeg var ved og springe i vandet efter den smiley

Men den fik rigtig god vand smiley alt var god temperatur smiley

Nu skal jeg så finde huller og fikse det

• #22   12. mar 2016 Vandt var kommet ind i højre siden jeg tror ikke jeg har spændt det ordenligt smiley så nu vil jeg give det lidt pakning og så sætte det sammen igen smiley

profilbillede
  • #23   13. mar 2016 Bare lige en tanke...... Fik du indstillet ESC'erne ens og calibreret begge ESC'er med din modtager?..... Det kunne også være en mulighed i forhold til synkron opstart af motorene:-)

• #24   13. mar 2016 Altså alt skulle gerne stå ens smiley da jeg sidst tjekkede smiley

Altså jeg bruger jo et y-stik hvor jeg har fjerne den røde i midten smiley

Kommentér på:
Første lille prøve tur imorgen måske hehe :)

Annonce