1.275 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

hvilken er bedst på græs?? hpi firestorm vs traxxas rustler hvilken er bedst på græs?? hpi firestorm vs traxxas rustler

Hey
Jeg vil lige høre jeres mening, da jeg skal købe en rc bil ( har ikke haft en i 10 år)
Men nu er tiden kommet igen??
Mit valg er imellem hpi firestorm eller traxxas rustler ( begge brushless )
Det meste kørsel kommer til at være på græs og perlesten og asfalt. Så er der nogen af jer der har gode erfaringer på de underlag. Og kan komme med nogle for og imod??
På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilken er bedst på græs?? hpi firestorm vs traxxas rustler
  • #1   1. sep 2017 Jeg har haft en firestorm og den er skide sjov, men begge biler du spørger til er meget ens, og med baghjulstræk. Jeg havde måske kigget på en 4x4 istedet. De er lidt lettere at styre. Og mindre dækslitage.

• #2   1. sep 2017 ville anbefale rustler vxl

• #3   1. sep 2017 Jeg vil gerne have baghjulstræk så der kan driftes lidt. Har ellers kigget på e-revo, men den kan ikke rigtigt køre sidelæns:)
    Jeg har hørt at rustleren holder bedre?? Men firestorm har flere indstillingsmuligheder i støddæmpere og har metal trækaksler!! Så det er sku svært

• #4   1. sep 2017 har en erevo. den ligger fint sidelæns på græs.har også en erevo 1/16 den er meget sjov, og ligger fint sidelæns på græs

• #5   1. sep 2017 Okay
    Jeg har bare set videoer af dem, og de tumler meget på asfalt ( ved hop og så videre

• #6   2. sep 2017 Hvis du vil have noget der er hurtigt og holder "evigt" skal du købe firestorm. Firestorm har nogle ulemper.
    -drejer ikke så skarpt
    -er ikke nem at opgradere
    - er ikke nem at finde dele til.
    Det skal lige siges at man sagtens kan finde dele men det er meget få dele du finder ved mange forskellige forhandler hvorimod traxxas kan du finde alt til ved 1 forhandler.

Traxxas har den fordelen i at reservedele fåes overalt ligeså vel som opgraderinger. MEN!
    De har nogle ulemper der gør den føles lidt billigere af kvalitet end firestorm.

-støddæmpertoppe popper ofte af hvis de ikke opgraderes.
    -motorbeskytteren klikker sig hele tiden løs ved chassiet.
    -trækaksler har det med at klikke sig fra hinanden.

Så hvis man er til en bil der spiller ud af kassen= firestorm
    Er du til en bil der er billig og nem at skrue i= rustler

• #7   2. sep 2017 Kan man ikke smække et større batteri i firestormen og få det til at køre hurtigere ( ligesom rustleren kan rende 100 , hvis man smækker et li-po s4 batteri i)?????

• #8   2. sep 2017 Nogen der ved hvad forskellen er på rustler xl-5 og vlx ?? Altså ud over de elektriske dele ,motor o.s.v??

• #9   2. sep 2017 Den nyeste firestorm kan køre 3s og med en høj gearing kan den nok køre 70-80. Hvilket er mer end rigeligt.

Du skal tænke på at hvis du først skal styre en baghjulstrækker op i den fart og derefter bremse den ned igen, så skal du kunne afstandsbedømme på lang afstand. Hvilket jeg selv fandt svært, da jeg havde en hurtig firestorm.

Det er meget lettere at styre en voldsom 4x4 og endnu lettere at bremse den ned igen.

Du kan se min firestorm i mit galleri. Den var voldsom, og kunne godt tænke mig en igen, men ville slet ikke fokusere på at få fart ud af den. Den er faktisk sjovest med standart opsætning og 2s. Så kan man rent faktisk styre den.

• #10   2. sep 2017 Så lige på Holte hobby, at den nyeste version kan køre op mod 124 kmt. Det er godt nok voldsomt.

• #11   2. sep 2017 Alle der forhandler hpi. Kan sagtens skaffe dele til firestorm.

Har aldrig været et problem ved holte hobby.

• #12   2. sep 2017 Ja men det er desværre ikke alle dele der er i produktion til firestorm længere så nogen dele kan ikke bestilles hjem. Og selv hvis de kan er det altid træls med ventetiden

• #13   2. sep 2017 Ved i om der er nogen forskel på rustler vlx og xl-5 ud over motor og elektronikken??

• #14   2. sep 2017 Der er en del foreskelle. Emnet har været oppe en masse gange så det kan du hurtigt finde i forummet

• #15   7. sep 2017 Firestorm er bare bedre. Jeg er meget objektiv smiley

• #16   8. sep 2017 Bare min personlige holdning- 4x4 er kedelige og jord er bedre at køre på ??

Kommentér på:
hvilken er bedst på græs?? hpi firestorm vs traxxas rustler

Annonce