Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rustler
  • #1   19. aug 2004 nej den er el men der er også en nitro rustler

• #2   19. aug 2004 men har ikke noget forstand på nitro og det er min første bil så vil gerne starté med el
    vhis du fårstår

• #3   19. aug 2004 Kan jeg godt forstå..
    Jeg startede også med el, og er nu skiftet til Nitro..

Er MEGET Sjovere og køre med nitro, men el er en god start..

Tror den Rustler der er fin.. Har kun hørt godt om N modellen

• #4   19. aug 2004 tror sagtens du kan starte med nitro, hvis bare du er lidt teknisk begavet.. den eneste forskel er jo motoren, servo'er osv er stort set det samme.. så hvis du har pillet ved knallert eller sån så burde det ikke være det store problem..

• #5   19. aug 2004 jeg købte også en nitro truck til at starte med!! og jeg har fået en masse erfaringer med den, får viste jeg ikke en skid om nitro biler men det gør jeg nu, man lære en masse skulle jeg hilse og sige!!!

køb dig en Nitro den kan du få masse tid til at gå med!!!

• #6   19. aug 2004 der er en dvd med når du køber en traxxas!! den siger rigtig meget om det hele!!

• #7   19. aug 2004 det kan godt være man ikke skal kunne en hel masse hvis man vil have nitro men jeg er kun 13år så jeg starter med en el

P.S im on fire høre der også en dvd med til rustler ikke n rustler

• #8   19. aug 2004 men jeg starter med el ikke for at være sur men det gør jeg i må gerne hjælpe mig med nitro senere ok

• #9   19. aug 2004 heej... j´har selv en traxxas nitro rustler.... du vil blive meget mere glad for nitro.... det er meget sjovere end el... og det gå stærkere... men det er op til dig selv.... vidste heller ikk en skid om nitro i starten... men efter hånden lærer man mere og mere... men jeg tror eller ved at det er bedst at købe en nitro... det får du meget mere ud af...

• #10   20. aug 2004 jeg ved sq ik lige om det er en dvd med når det er el!!!

Kommentér på:
Rustler

Annonce