{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Daniel  G
Daniel G
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 9

Kyosho Sunstorm 1000 rc båd {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kender til Kyoshos Sunstorm 1000 båd?
Jeg har købt den uden egentlig at vide noget om den.
Den stod bare og så vild ud i butikken...
Og de prakkede mig den selvfølgelig på.
Jeg har haft et par små elektriske både før og har også en Traxxas Revo bil og to batteriedrevne helikoptere.
Så jeg er ikke helt grøn indenfor RC.
Jeg var dog lidt nervøs ved købet af en Nitro båd selvom jeg havde lidt erfaring fra min nitro bil(revo).
Jeg var specielt nervøs ved ustabiliteten af en nitro motor.
Hvad skulle jeg gøre når den går ud for femte gang bare midt ude på vandet? Og ville den tit gå ud?
Jeg har ikke haft den ude at sejle endnu da jeg blev bekræftet i mine overvejelser da motoren mildest talt var meget ustabil da jeg startede den op første gang. Jeg har ledt overalt for at finde information omkring den og generel info/introduktion til det at sejle med nitro båd.
Hvordan er det bedst at starte? Skal den bare startes op og ligges i vandet og så derudaf?
Kan jeg, selvom motoren er vandafkølet, godt starte den op på land og køre en tank tom bare for at få den indstillet med tomgang og sådan?
Går de tit ud midt ude på vandet? Kan jeg udskifte træksnor starten til el start?
Indtil videre skulle jeg mene at den eneste måde jeg rigtig tør at komme igang med min båd er ved at få fat i en rigtig båd selv og så sejle rundt ude på vandet og lære båden at kende og få indstillet den korrekt?

Er der nogen der kan hjælpe mig med lidt erfaring??
På forhånd tak....

Daniel

Andre forumemner med "Kyosho Sunstorm 1000"

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Kyosho Sunstorm 1000 rc båd

Annonce