{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

Ang. Arbejdsstander ! {{forumTopicSubject}}

Hej

Er begyndt at køre oppe i pandrup Roadrunners og er så løbet ind i det problem at når man skal smøre dækkene er det ret så træls ikke at have noget at stille bilen på !

Så mit spørsmål lyder på: hvilken Arbejdsstander er bedst til At stille en 1/10 onroad bil på når den skal bruget til at smøre dekkene og stramme div. skruger !

Har kig på denne : (link fjernet)

Og denne : http://www.rcsiden.dk/shop/r-c-stander-19839p.html

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af nyt komfur 1.250 kr.
  • Housecleaning work 300 kr.
  • Samle møbler/skrivebord, vitrineskab, sengebord, skuffemøbel 800 kr.
  • Udskiftning af toilet (ikke væghængt). 1.500 kr.
  • Estimering af opgave: Opgravning af småt bevoksning, buske og mindre træer 205 kr.
  • Nye hængsler i dør 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. Arbejdsstander !
  • #1   30. mar 2007 du kan også lave din egen? bare en træ klods.. så kan bilen stå på den.. smiley hvis det er..

• #2   30. mar 2007 Ja eller køb en af de der universal bumpere man kan få, du kan få en plade af det for næsten ingenting, og så kan du bare skære det til så det kommer til at flugte med kanterne af chassiet. Det er billigt og det fungerer lige så godt. Men vil mene det er lidt bedre end en træ klods, da det ikke skrider eller er lige så hårdt. Ikke fordi det var et dårligt forslag Rene =) så no offence.

• #3   30. mar 2007 Steffen, ja det er rigtigt, men man kan jo stadig godt dreje den hvis man laver en af det skum der. Det endet ser måske nok mere fancy og smart ud. men funktionen er den samme. Jeg bruger selv sådan en jeg selv har lavet. og den fungerer super godt, man kan altid komme til det hele, uden at den sidder i vejen, og den kan nemt drejes. Det med drejeskriv er jo ikke nødvendigt, du kan nemt dreje en du selv har lavet.

• #4   30. mar 2007 Den med drejeskive har jeg selv, men bruger den aldrig da jeg syntes den har en dum højde.
    Jeg bestiller selv den fra RCedge inden længe, da jeg har set et par stykker bruge den, og den virker perfekt.

Kommentér på:
Ang. Arbejdsstander !

Annonce