{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

T-Maxx vs. Savage 25 {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
jeg ville lige høre vilken af T-Maxx og Savage 25 i mest kan anbefale og hvor de kan købes ud over holte-modelhobby.dk og odensehobby. ved godt at T-Maxx er "Truck of the yeahr 2003" men har hørt at den bliver lidt for varm om sommeren da den er tunet en del og de er heller ikke så stor som savage ]:D vilken holder til mest?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning til en loftlampe 300 kr.
  • udskiftning af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Vaskemaskine gider ikke centrifugere/tømme vand. 1.100 kr.
  • Ophæng af 2 rullegardiner 450 kr.
  • Skift af toiletbræt 500 kr.
  • Light wall mounting and drilling for hanger and install washing machine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  T-Maxx vs. Savage 25
  • #1   2. apr 2004 jeg ved faktisk ikke helt hvad for en der holder mest, men tror måske savagen er lidt mere robust. jeg har selv en savage og den er sq nice nok, savagen er en 1:8 hvor t-maxx er en 1:10 og savagen har en større motor. dog vil jeg tro t-maxx er nemmere at rode med osv da den er bygget op på en anden måde end savagen. men der er både fordele og ulemper ved begge 2 så det er nok op til dig selv smiley

• #2   2. apr 2004 jeg ville vælge en savage 25!! den er meget mere robust, men du skal passe meget på med den rotostart der følger med savagen!! da den bare mostler det hele istykker, derimod den starter der følger med t-maxxen er meget bedre, den stopper med at køre rundt hvis din motor er druknet eller der er nogen andet galt!. der er oz baggear på t-maxxen hvor der ikke er noget baggear på savagen!. men jeg ville helt klart tage savagen da den er meget støere larmer mere og vælter hen over de største bump du kan finde!!

• #3   2. apr 2004 okay takker for jeres svar smiley
    men nu er jeg jo ny med nitro biler har kun haft en mindre el-stadium truck til at fræse rundt men nu skal der jo store sager til :D, så jeg sys T-Maxx'en lyder til at være mere "bruger venligt" og har backgear kører lige så hurtigt som savage men savage er større så er det nemmest at have at gøre med T-Maxx'en eller savage?

ps. rasmus l din ser bare hammer fed ud lige min type karroserie jeg kan li' smiley hvor kan man få sådan nogen? (kan desværre ikke stemme på jeres biler enu :/).
    og im on fires 4tec er da lidt vild med 110 km/t smiley sikkert vild svært at styrre så'en en

• #4   2. apr 2004 jeg købte karos gennem en privat person og fik den malet af ham. men jeg kan se (link fjernet) også har dem hjemme der kan du prøve, det skal så siges at man kan købe reverse modul til savage der kan installeres så den os får bakgear. de fleste idag køre savage da den har en bedre motor os.

• #5   2. apr 2004 jeg tror du bliver mere glad for en savage!! den er oz nemere at skaffe resdele til, da det er hpi!!

• #6   2. apr 2004 det er rigtigt dog er hpi i danmark sløve som en i hel... smiley

• #7   2. apr 2004 ja meget!!!!

• #8   5. apr 2004 kan jeg ikke få fordelene og ulemper af de 2 trucks lidt bedre forklaret? , da jeg indtil nu overhoved ikke kan beslutte mig til vilken det skal blive...ville have købt en i sidste uge men kan jo ik bestemme mig til en af dem smiley

• #9   5. apr 2004 savagen er bedre!!!

• #10   8. maj 2004 T-maxx køre hurtigere end savagen trække fra den på baghjul som standard

• #11   9. maj 2004 savagen er bedre!!! og holder til mer

• #12   17. mar 2005 jge skal snart til at købe en t-maxx fordi at den køre hurtiger bedre motorstart og bak gear og så er den også bedre for nybegyndere

Kommentér på:
T-Maxx vs. Savage 25

Annonce