673 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Kyosho Inferno MP7.5 Sports 3 Kyosho Inferno MP7.5 Sports 3

Her lige købt mig en Kyosho Inferno MP7.5 Sports 3, og guess what!? Det er FANDME Fedt.. Det er min første nitro RC enhed, og damn den er nice, bestemt ikke mit sidste nitro legetøj.. Hvis nogen vil dele erfaringer så skriv endeligt smiley

Go aften til alle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kyosho Inferno MP7.5 Sports 3
  • #1   28. sep 2007 Jeg har også en! Kvaliteten er bare i TOP! Jeg har efterhånden kørt meget med den og der er ALDRIG knækket eller ødelagt noget på den! VIRKELIG FED BUGGY!

• #2   28. sep 2007 Er jeg glad for at hører.. er også meget glad for min, har kørt et par timer idag.. dog bukkede den lige en suspension shaft, og knækkede noget lower suspension arm, så det skal jeg lige skifte smiley Men okay, der er også knald på når den kører..

• #3   28. sep 2007 wow... Jeg har osse lige kørt i dag... jeg kørte ind i en beton væg 4 gange, ind i lygtepæl og hoppede en masse!
    normalt kan jeg godt styre den:-D Det var bare fordi jeg havde asfalt-dæk på og det regnede! Heh!

Ps. der skete intet!

• #4   28. sep 2007 har du anden affedring på en den normale ?

• #5   28. sep 2007 niks... jeg sætter bare 4 T-maxx clips bag (2 på hver støddæmper), og 2 foran (1 på hver støddæmper)... Jeg går lidt med tænken om at fylde tykkere olie i dem...
    - Hvorfor egentligt?

• #6   29. sep 2007 hvad er det for nogen clips ? Fordi jeg synes min er meget sløv i det smiley når den sænker sig har den svært ved at hæve sig igen..

• #7   29. sep 2007 Det er sådan nogle man klemmer på støddæmperen, så man strammer fjedrene virker godt på inferno'en!

• #8   29. sep 2007 nice nok.. har lige fixet min idag med nye dele.. også købte jeg nogen andre fjedrer, nogen "hard" nogen, så nu står den fast på vejen, det hjalp rigtig meget faktisk..
    Har også fået stillet min motor nogenlunde.. kan jo aldrig regne helt med det, pga den kører anderledes når tanken er fuld, eller næsten tom.. og når motoren er varm eller kold.. men vil tro den er oppe omkring de 60-70 km/t nu:)

• #9   30. sep 2007 fedt... kører du på 16 % eller 25 %? Min kører hurtiger end en savage X 4,1, så den må også køre omkring de 65 - 70. Jeg kører på 16 %

• #10   30. sep 2007 Okay.. Jeg kører med 25% smiley Den sq godt.. har haft lidt problemer med min servo her i det våde vejr, men så kan jeg jo bare lade den stå når det regner smiley
    Har lige haft skilt den totalt ad og vasket den, smurt den med olie osv.. smiley så nu skinner den igen.

• #11   30. sep 2007 hehe. Jeg har kørt for meget i græs, her i weekenden, så min koblingsfjeder er knækket. Derfor skal jeg lige ned og have købt sådan en lille fætter. det er det første der er knækket på den...

Ps. Det er meget hårdt og krævende for buggy'er (måske også andre nitrobiler, det skal jeg ikke kunne sige?) at køre på græs. Det er "sejt"(Altså sådan "gummi sejt", hvis du ved hvad jeg mener).
    Det er vist koblingen det går ud over, ligesom med min.

Hvis du kører på asfalt brænder du vist din motor af. Det siger en oppe fra Hrcr (hillerød RC Racing). Jeg ved ikke om det passer men det holder ikke mig fra at køre på asfalt... smiley

• #12   1. okt 2007 hehe okay.. Tor min trækstarter er ved at gå.. Den ruller ikke selv snoren ind mere.. kun lidt.. nok til at jeg kan starte bilen, også klarer stemplet resten, så skal lige have splittet den ad og kigget på den.. Kunne godt forestille mig at asfelt var hårdt for motoren, kan også mærke på min at den blir meget varm når jeg kører på asfalt.. men altså, man kan jo bare holde øje med temp. ikke overstiver de 120 grader..
    Skal ud og kører på en bmx bane med min snart smiley Blir nok go griner..
    Ja græs er hårdt for den, den kommer inden steder, men yder mange rpm.. Kører mest i grus med min.. Der er bare så mange småsten der sætter sig fast over det hele, pisse irriterende..

• #13   1. okt 2007 Hehe! Jeg har ikke vildt mage spændende steder at køre, for jeg bor på Nørrebro! Hidr!

• #14   1. okt 2007 hah nedern.. Kan sq godt se problemet så... så må du tage til hedehusene en dag med vognen, så racer vi.. bor i trekroner selv nemlig, og min ven der har en magen til bor i roskilde.. der ligger en bmx bane i hedehusene som vi skal ud og afprøve snart smiley

• #15   2. okt 2007 fedt!, jeg kunne godt tænke mig at komme og køre. Kan jeg lige få din msn?

Kommentér på:
Kyosho Inferno MP7.5 Sports 3

Annonce