785 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
46 Svar
træt af føtex biler træt af føtex biler
Er det kun mig der er træt af føtexbiler og racetin??
Eller er iandre også derude??
Jeg syntes sku de falder uden for kategori.. Og et Lego tog??
Ville hellere have at minimums kravene var at det var noget der ku købes i en hobbyforretning og ikk i føtex eller BR...
Giv jeres menning til kende....
0 synes godt om
feb 2004
Følger: 1 RC-enheder: 4 Emner: 21 Svar: 57
feb 2004
feb 2004
Men jeg er da glad for at jeg ikke er alene i sangens natur... Skal vi prøve at holde bestanden nede???
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 5 Emner: 19 Svar: 23
i kan jo bare give jeres mening på min profil !!!
jul 2004
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 101
En RC bil er da lige meget en RC bil hva enten den er købt i BR eller i en hobbybiks.
Att klæmint C: Den RC bil du har er ca. lige så prof. som en bil der er købt i BR.
Så alle jer der tror i er bedre bare fordi i har en bil der er købt i en hobbyforretning, kom ud til en prof. bane og fin ud af hvor talentløse i og jeres biler i virkeligheden er!
sep 2004
Følger: 1 RC-enheder: 1 Svar: 1
jun 2004
Følger: 19 Følgere: 18 RC-enheder: 2 Emner: 8 Svar: 97
Men hvorfor i h..... skal det kun være de biler man køber på morfars osv ? der skal få lov at komme ind? fordi dem som er i føtex, bilka osv er da ligeså gode som de andre.
jeg har selv en lillebror og lillesøster som ikke har penge til dem som ligger fra 300 og op efter, for det kan sq da ikke passe at man skal gå til mor/far eller søskende for at få penge til en stor bil, bare for at få lov til at komme herind!!! da det ikke er alle forældre som har eller vil give penge til en stor bil.
min lillebror er heldig at have en fordi han fik en af dem vi havde, ellers ville han ikke have haft en før om et år.
fordi dem som ikke har mange penge skal da have lov at købe en billig i føtex og så komme herind med den.
Hilsen Camilla
feb 2004
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 3 Emner: 14 Svar: 249
jul 2004
Følger: 92 Følgere: 91 RC-enheder: 3 Emner: 49 Svar: 2.577
jul 2004
Følger: 92 Følgere: 91 RC-enheder: 3 Emner: 49 Svar: 2.577
jun 2004
Men har skrevet til Rcgalleri om dette ikke er et sted der er tilladt for alle slags fjernstyringer og om man kan risikere at det kun bliver et galleri for rc enheder, som er købt hos "autoriserede" hobby-forhandlere
Hilsen Camilla
feb 2004
jun 2004
jun 2004
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 2 Emner: 10 Svar: 65
Fx hvis der skulle inddeles i billige, dyrer, nitro, el, benz. galleri'er så ville det jo blive et stort og uoverskueligt galleri. Hund og kat galleri, ja det er delt op efter arter, ligesom at der er heste galleri osv.
Men så vil det sige, at du Kim L. fx også ville mene at Bilgalleri'et burde deles op i store dyrer bilklasser, billige klasser, diesel, benzin osv.
Dybt latterligt efter min mening.
Ytringsfriheden, kender den godt her.. Men gør du? Ytringsfriheden kan vi sagtens lægge ind her.. Hvis du kender til ytringsfriheden etc. så har folk med billige rc-enheder også lov til at være her og dele deres meninger, erfaringer osv. med andre. Point-systemet er efter min mening meget godt og folk som har ondt i røven over det er nok bare dem der syntes deres enhed skal have topkarakter og så når den ikke får det, så bliver de surer og mener at point systemet sucks... Hmm.. hvad får vi ud af det her = børnehave.
Det er et frit land vi bor i og folk har self. også lov til at have deres meninger, men man skal ikke starte en diskution med mindre der kan argumenteres ordentligt for det istedet for at man lige syntes at der er noget der hedder rigtig og forkert rc enhed.. Hvis det er på den måde, så mener alle dem med benz. enheder jo nok også at nitro biler sucks og er "billige" enheder. og det kan jo heller ikke være rigtigt.
Efter min mening er dette her et rcgalleri, som er åbent for alle, sålænge det er en enhed som kan styres med en fjernstyring. Og der er ikke lavet nogen regler om hvad der er en rigtig og forkert rc-enhed.
Det var så lige min mening om dette her...
jun 2004
Har ikke noget imod at folk fx lader være med at byde en enhed velkommen, hvis de fx ikke er så vild med den enhed.
Men jeg syntes bare der er nogle ting i denne diskuttion som er for langt ude..
fx dette som Klæmint skriver:
"Men jeg er da glad for at jeg ikke er alene i sangens natur... Skal vi prøve at holde bestanden nede???"
Dette er efter min mening dybt latterligt.. at rokke sig sammen for at få andre ud, blot fordi man har en mening om at deres enhed ikke er en "rigtig" rc-enhed..
jun 2004
sep 2004
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 1 Emner: 3 Svar: 33
Og ja jeg gloede da lidt da jeg så der var en lego bil der ville ind, men jeg var da med til at stemme den ind da det er en rc betjent bil og det er det der tæller, og ja dem der har givet mig en høj karakter, men som selv har en Nikko kan da ikke få nær så høj karakter det ville jo latterlig gør karakter systemet, ved godt jeg før har sagt at føtex biler ikke har nået med en rc at gøre men der tog jeg jo fejl og jeg siger undskyld til alle som har fået den medling fra mig, jeg ville jo bare gerne vi alle kunne ha det sjovt og rart herinde.
Men nu er det sådan her, hvis nogle synes min bil er grim eller hvad nu folk kan finde på at skrive om den er det deres holdning det ville da ikke få mig til at flippe ud og svine andres biler til og i øvrigt giver det mig da ikke ret til at svine andres biler til, hvis man ikke er tilfreds med det der bliver skrevet om sin bil kan man jo vælge at trække den ud.
jun 2004
Følger: 13 Følgere: 12 RC-enheder: 8 Emner: 6 Svar: 52
Da jeg også er startet et sted, er det da i orden af man har det kalder en "BR, føtex" eller lign, bil.... Jeg synes bare ikke at man behøver lægge dem her på galleri'et...
Dette er selvfølgelig bare min mening, da jeg ikke mener at disse biler hører til her, da vi er mange seriøse kørere, som ønsker at diskutere RC herinde... Da jeg skriver kørere er det fordi jeg kun har bemærket problemet med Bil og Buggy kategorien..
Jeg er selvfølgelig også startet engang for mange år siden med de såkaldt "bilka" omtalte biler, men har ikke ligefrem haft nogen lys til at vise dem frem... Jeg føler selv at jeg er ved at være oppe i en prisklasse af biler, hvor man godt kan være bekendt at sætte sin(e) biler til skue for offentligheden, men det er også først indenfor det sidste år jeg har ville vise noget af mit grej frem..
Min idé om et RC galleri er at vise sin(e) "RC" enheder frem..
Jeg "mener" ikke selv at biler fra de omtalte handelskæder skal ligge på et galleri som dette, da jeg føler at der er mange herinde, som ønsker at holde det på et seriøst plan...
Jeg har kørt nitrobil over et år nu, og er begyndt at bevæge mig op på et lidt mere seriøst plan.. Jeg bruger meget tid og "tid" på min hobby og holder meget af at køre offroad... Derfor savnede jeg et sted, hvor jeg sammen med andre kørere kunne udveksle erfaringer og se andre køreres biler... Da jeg fandt dette galleri var det første indtryk, at min søgen var forbi og paradiset var fundet... Og så kommer problemerne ellers bare rullende lige så stille...
Jeg skriver med mange fra galleri'et som ligger på samme plan som mig, og vi er en del, som er irriteret over én lille ting, som jeg nu vil komme ind på...
Vi har haft mange gode diskutioner på vores profiler med erfarne kørere og det har vi ikke haft nogle problemer med..
Men på det sidste er der kommet mange nye ind med de billigere biler, som kun har haft et formål på siden, nemlig at jage de seriøse kørere væk ved at føre sig frem og tage ting op til diskution, som de ikke har erfaring med...
Der er måske et par stykker, som ikke ønsker denne prisklasse biler på galleri'et overhovedet, men så længe de ikke fører sig frem og jager os andre væk, så har jeg ikke noget problem med det som sådan...
Jeg ved godt, at jeg løber ind i negativ kritik fra Dennis mfl. men håber vi kan diskutere dette emne uden at starte en krig privat...
Dette var min holdning til denne diskution, vil gerne både høre positiv
og negativ kritik....
--
Mvh
Rone Scholz-Nielsen
Team Rex-X
www.teamrex-x.dk
jun 2004
Hilsen Camilla
jun 2004
Så længe du, som fx har en bil liggende, ikke fører dig frem, som du heller ikke gør, har jeg på ingen måde noget imod at du vil vise den frem, dem jeg ikke mener skal føre sig frem og blande sig i diskutioner her på galleri'et er folk med denne prisklasse biler vi omtaler, som fører sig frem og mener de har forstand på det de faktisk ikke har...
Min mening...
--
Mvh
Rone Scholz-Nielsen
Team Rex-X
www.teamrex-x.dk
jun 2004
Det er alså ikke kun de useriøse som er umoden
men der står heller ikke nogen steder at det kun er for seriøse køre....
jun 2004
Vil delvist give kæresten ret...
--
Mvh
Rone Scholz-Nielsen
Team Rex-X
www.teamrex-x.dk
jun 2004
men hvor er vi henne i verden hvis vi ikke kunne henvende os til andre bare fordi de er "snobber"
fordi for mig er det det samme hvis du siger at de rige skal bo et sted og de fattige et helt andet sted, fordi så kunne vi sq da aldrig få hjælp af læger osv. fordi de tjener mere end os eller fordi vi ikke er eller vil være læge...
mænd mænd *GG* nøj jeg kunne godt leve uden.........tror jeg
jun 2004
jun 2004
jun 2004
syndes bare den virkede lidt sur ment
jun 2004
du er 28 år og kommer fra haderslev
jun 2004
jun 2004
jun 2004
jun 2004
det er helt iorden man har vær sin mening jo og jeg vil ikke give karekter eller være sur på nogen over deres mening, fordi Rone er også en af mine meget gode venner.
hvorfor er der aldrig nogen der bare kan give mig lidt ret
jun 2004
Jeg lavede et indlæg engang med hvor man kunne fortælle lidt om sig selv og der har jeg stadig et link til så jeg gik lige ind og så at du havde skrevet i den
jun 2004
Nu vil jeg nyde at Zandra sover og se noget fjernsyn
Kan i dove godt
Knus fra BITCHEN
jun 2004
jun 2004
Hygge... skrives ved..
jun 2004
jun 2004
Jeg har givet min mening og den har jeg dog stadigt.. Men syntes også det er afdiskuteret nu.
Så Off topic..
God gå tur med hundende Lasse T.
jun 2004
jun 2004
jun 2004
jun 2004
jun 2004
skriver den lige der...
sep 2004
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 1 Emner: 3 Svar: 33
MVH
Michael Emil Jensen
jun 2004
Øhh min EVO er købt ved morfars og det samme er dennis 206'er de er sq da ligeså gode som dem i føtex....!
og jeg har heller ikke "bygget" nogle af mine nitroer jeg har skam ikke rørt en finger ved dem.
Michael J: jeg er enig med dig i det første, men det du siger med alder er jeg ikke helt enig i, men alså hvis det bliver lavet så må jeg jo bare tage min lillebrors merser ind på min profil og så må han skrive derfra jo. men hvad bliver det næste, at det kun bliver et galleri for drenge??
Og det her indlæg er ikke for at blive uvenner med nogen.
Hilsen Camilla
jun 2004
Så syntes du skal passe lidt på med hvad du siger/skriver Konrad. Fordi med det du har skrevet indtil nu, så pisser du på rimlig mange folk herinde, som har deres nitro biler osv.
Og det kan da godt være at RC er en hobby for dig i den forstand med at "race" rundt på en bane etc. men for nogen af os andre er det altså kun til sjov og spas.
Jeg har ikke planer om at pisse på folk herinde eller om at folk skal blive vrede etc.
Men syntes nogengange at der er nogle stykker, som lige skal tænke sig om en ekstra gang inden de begynder at kaste om sig med ordene.
Mvh. Dennis G. - Sjov og spas mand med hul i bukserne..
jun 2004
så lige at du også er med på det føtex L.... men hvis du kigger hvad Klæmint C skriver for starten gælder det både føtex biler og racetin!
heller ikke en " jeg hader dig indlæg" er dette
træt af føtex biler