{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Fail safe. {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en winner sport buggy, hos Happy sale. Jeg fik ikke oplyst at en Fail safe er en rigtig god ting, jeg anede ikke eksistensen af en sådan . Nu har jeg så fået den godt smadret ind i en mur, fordi jeg mistede styringen, og heller ikke kunne bremse. Er det i orden han undlader at fortælle mig at man skal have sådan en?? Jeg fortalte jeg er helt nystartet. ??? Dårlig service eller hva??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fail safe.
  • #1   11. nov 2007 Hmm.. Det synes jeg ikke er dårlig service egentlig. Det er jo bare en "ekstra" ting, som, du rigtig nok siger, er en god ting.

Men alligevel det er ikke et must.

• #2   11. nov 2007 Casper: Hold da lige tonen!

• #3   11. nov 2007 det er jo bare lige som at du kan få andre fælge så i stedet for fælg kan du få fail safe

• #4   11. nov 2007 Det har jeg heller ikke sagt, han ikke burde have gjort.

Men fra være nybegynder og begå fejl til at være et fjols - der er et stykke vej.

• #5   11. nov 2007 Det er i hvert fald billigere med en failsafe end at smadre sin bil ind i en mur.

• #6   11. nov 2007 en failsafe skal den på i stedet for den der servo hvor gas og brems bliver styret

• #7   11. nov 2007 jap

• #8   11. nov 2007 oki det tror jeg jeg skal have fat i for det er squ træls når ens bil stikker af

• #10   11. nov 2007 Jesper ---> den skal på imellem hvor gas servo bliver styret

jeg syntes ikke det er forhandlerens skyld...
    det er din egen skyld, du burde have sat dig ind i det. men han kunne selvfølgelig også lige have nævnt det...

men ikke han skyld at du har købt en bil og smadret den med fuld fart ind i en mur. det vil jeg ikke mene nej...!

• #11   11. nov 2007 er der nogle der lige vile komme med et link til en god failsafe til min kyosho inferno 7,5 sport 3

• #12   11. nov 2007 Ja det er måske min fejl, men jeg har fandeme brugt mange timer herinde, inden jeg købte en bil. Mange ting er nævnt, men en fail safe ER altså ikke lige det første man ser. For jer veteraner på området er det en selfølge, men det er vi jo ikke alle endnu. Caspers kommentarer siger jo bare at han ikke er så gammel!

• #13   11. nov 2007 Jesper ---> ja og det er lidt noget pis hvis ens bil kan køre 90 og derover!

så går det lige pludselig stærkt. og man er nok på skideren hvis naboens lille lise kommer løbende ind foran og bliver ramt af 4 kg. metal der kommer blæsende med næsten 100 km/t

så ja af flere grunde har man fail safe på bilen

• #14   11. nov 2007 Tonny --> sådan er det heldigvis ikke generelt herinde.
    Casper er forhåbentlig bare umoden at høre på...

jesper --> jeg har lige købt fail safe fra RC siden. den hedder GV models og er meget lille. den kan anbefales! og den virker bare... mener den koster 189kr

• #15   11. nov 2007 ja min bil er stuket af 4 gange men der er heldivis ikke sket noget med den. er der nogle der vil finde et link til en god failsafe til min bil

• #16   11. nov 2007 http://www.rcsiden.dk/shop/micro-fail-safe-13551p.html

den der er god, den bruger jeg.
    før havde jeg smartech. men den kom jeg til at pille ud og svinge en 5kg mukkert ned i.
    den virkede ikke særlig godt, så jeg blev sur...

den fra GV models er meget bedre!
    her falder knappen ikke af!

• #17   11. nov 2007 arg.. han fik en lille sviner fordi han ikke var så erfaren inden for rc som dig selv...

det var ikke særlig modent gjort i hvertfald.
    men igen så er det selvfølgelig hans egen skyld at han smadrede sin bil ind i en mur....

sådan kan man sige det pænt! så kan man tænke noget andet, vi andre skriver det bare ikke...

• #18   11. nov 2007 bulldog --> man kan da bare indstille bilen til at gå i tomgang og bremse hvis failsafen slår til...

sådan gør min. den behøver ikke slukke, det kan jeg ikke se nogen grund til

• #19   11. nov 2007 hej peder jeg har sendt en besked til dig

• #20   11. nov 2007 jamen jeg har også besvaret den smiley

• #21   11. nov 2007 oki

• #22   11. nov 2007 Fail safe ..... det er da standart i sender / modtager hvis man har noget ornteligt radioanlæg ..... Men det ville jo heller ikke hjælpe hvis man ikke selv setter sig lidt ind i sagerne

• #23   11. nov 2007 Steffen --> ja hvis man har masser af penge så har man noget DX3 eller lign.

hvis man kun har lidt begynder grej så er en alm. failsafe også helt fin.

• #24   11. nov 2007 JEG ER EN KLOVN. det har jeg så fundet ud af, og har in tet at udsætte på happy sale, hvor man får en god service. Det var også herinde jeg læste om dem. En´ erfaring og ca. 400 kr. fattigere, så kan andre lære af min fejl

• #25   11. nov 2007 Ja det havde været klogt, men nu tjener de jo så endnu mere på mig, især hvis jeg ikke kan samle den selv igen

• #26   12. nov 2007 det er med 100% sikerheds kun forhandlerens skyld . han burte ikke lade en undskyl ordet nebby gå ud af butikken uden at han idet midenste viste hvad en failserver er .. det er for dorligt af sælgerne at han ikke forteller havd den kan bruges til .. også pga sikker heden . vis han så selv siger nej tak til at ligge 200 kr for en så enklet lille ting så er det ham selv der er for dum ..

men jeg har desvager indtrykket af at der er en del forhandler som bliver trætte og glemsomme og kan ikke lige skaffe osv . og de er glade bare de slæger en bil . og det tår da pokker de ved jo godt at manden kommer igen på mandag og ligger 500 kr for for nye dele . + 250 kr for en dims som lige er stegen 50 kr som ellers kunde forhender at ulykken kunde ske . eller også så aner de ikke selv hvad en failsaver er .

så jo det er sælger som burte fortelle at der er noget der heder . sikerhed .

• #27   12. nov 2007 prøv nu lige at hør her ...man går ind og handler i en spesjel buti . og betaler for at få den bæder servis . manden har jo ikke købt bilen i føtex . men der i mod en spesjel butik hvor man praler med at have mangeår på bagen inde for det man står og sælger . og så burte køber også få afvide at han kan få noget som en failse . ellers er han ikke blevet godtnok imformeret .

men igen hade han nu købt en failsaver var han jo ikke tilbage på mandag efter nye dele ..jeg vil til en ver tid mene ar sælger burte have fortalt ham hvad han skal bruge af tilbehør .
    han skal nok huske at sælge et startsæt og et esktra gløde rør osv

• #28   12. nov 2007 Jeg har en failsafe liggende, hvis du skulle være interesseret !

• #29   12. nov 2007 Helt ny iøvrigt.....

• #30   12. nov 2007 jeg bruger ikke fail safe på baner, de skaber sig bare hele tiden da der er mange sender. Men en ganske alm elestik omkring karbatoren og servospjæld ! Kunne værer en brugbar løsning, og så vejer den under 1 gram ! okey den bremser ikke men den kører så heller ikke til tanken er tom !! pris under 1 kr

• #31   12. nov 2007 wft, du dum at høre på casper.

Jeg synes det er mega dårlig service, hvis han ikke informere om hvad failsafen gør, og hvad der kan ske hvis den ikke er monteret.

En failsafe er guld værd !
    150 kr. for en ting der kanr redde flere tusinde.

• #32   12. nov 2007 Team 6960 BAY ! . Måske du skulle læse teksten en gang til før du skriver ??
    ingen forhandler kan klandes for om man skal købe fail safe eller ej ! ligesom afterrunolie eller luftfilter olie !
    Tonny F ! Har købt efter sin egen overbevisning uden at sætte sig ind i køb af ny bil + diverse !

• #33   12. nov 2007 HOLD da op for et emne jeg her har fået hul på. Det deler nærmest vandene. Ekstra ting som run after olie, locklite, og ekstra gløderør, glødetænder, og den slags fik jeg fortalt jeg skulle bruge. Peter fra Happy sale kan jo selvfølgelig have glemt at informere mig om fail safe. Jeg handlede jo pr telefon, og over nettet. Havde jeg indfundet m ig i butikken kan man jo mere præcis få information. Nu tager jeg derop Lørdag, også for at få de rigtige dele.

• #34   13. nov 2007 Netop!!

Kommentér på:
Fail safe.

Annonce