908 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Ny bil Ny bil

Hejsa.

Ja, så fik jeg købt en nitrobil, lidt mindre end først planlagt.

Det blev til en Kyosho TR15 Stadium Truck.

Er ved at tilkøre motoren og har cirka brugt 2 tanke, dog har jeg lidt problemer.

Når den står klodset op og står og køre i tomgang køre hjulene rundt, det skal de da ikke, vel ??

Der kommer ligeså en masse væske ud af udstødningen, skal der det ?

Når den så er slukket og står, begynder der at komme noget væske ud af udstødningsstudsen, nærmest lidt tykt og gulligt/grønlit væske, hvad er det og er det noget med forkert indstilling.

Dernæst har snortrækket sat sig 2 gange nu og den er temmelig svær at starte, er det meget normalt eller er der noget galt.

Kan man forøvrigt bruge starterbox eller rotostarter til sådan en fætter.

Det var alt for denne gang og håber da på nogle svar.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny bil
  • #1   3. jan 2008 Hjulene kører rundt, pågrund af din tomgang står for højt :), så den skal bare stilles ned.

Der kommer uforbrændt methanol ud af din udstødning, fordi du kører med for fed blanding :).

• #2   3. jan 2008 det der kommer olie ud af udstødningen betyder at motoren bliver smurt.

• #3   3. jan 2008 hvor snoretrækket sætter sig, er det sikkert fordi du er tæt på og drunke den... pas på med det.. både for motor og snoretrækkes skyld

Karsten

• #4   3. jan 2008 Og så du ikke misforstår noget, og begynder at skrue, så SKAL der komme "nitrorester" ud af motoren i starten. Det er meningen den skal stå med for fed blanding, fordi at den jo skal tilkøres.

Tilkøring betyder i bund og grund bare, at stemplets kompressionsringe tilpasser sig cylinderen.

• #5   6. jan 2008 Er nu ved at have den tilkørt, men har lidt problemer med at få den stillet i tomgang uden at hjulene bliver ved med at dreje rundt når den er klodset op, bliver den stillet så langt ned i tomgang, så hjulene næsten ikke drejer rundt så dør den. Hvad skal jeg gøre ??

Når jeg gasser lidt op kommer der temmelig meget røg ud af udstødningen, skal der det og hvilken farve skal det i givet fald have.

• #6   6. jan 2008 Sæt den ned på jorden..

Hvis den kører når den står på jorden skal den stilles ned i tomgang, ellers er der noget i vejen med din kobling.

Kommentér på:
Ny bil

Annonce