{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kommentar når man afviser
  • #1   22. mar 2008 Folk behøver da ikke begrunde hvorfor de afviser...
    Igen, det er ytringsfriheden der tæller der... jeg har ret til at ytre mig, eller at undlade at ytre mig om mine meninger...

• #2   22. mar 2008 Ja men det er da lidt irriterende jeg skal sende min bil ind igen og igen når jeg ikke ved hvorfor den bliver afvist så kan jeg jo ikke gøre noget for at gøre det bedre den bliver afvist for.

• #3   22. mar 2008 Nej det kan godt være det er irriterende, men det er stadig et frit land...
    Og måden som RCGalleri og de andre gallerier er bygget op på er nu stadig som de er...
    Så der er ikke andet at gøre end at prøve igen og igen...

• #4   22. mar 2008 | [x]Xx'^ [Z]aBa^' |

Hvordan... Jeg forklarer bare at jeg ikke nødvendigvis skal tvinges til at begrunde evt. afvisninger eller andre meninger jeg har...
    Og det er der heller ikke andre der er tvunget til...

• #5   22. mar 2008 | [x]Xx'^ [Z]aBa^' |

Hvorfor SKAL man sige hvorfor...
    Men ok, nu kan jeg da godt fortælle hvorfor...

Nu sidder han og beklager sig over at den ikke kommer ind gang på gang, så opretter han så det her indlæg for at få det at vide...
    Så nu har jeg af gode grunde afvist hans bil da jeg ikke kan forstå at folk ikke bare accepterer at folk afviser tingene...

SÅDAN... Tilfreds.???

• #6   22. mar 2008 Netop pågrund af det her indlæg... Læs dog hvad jeg skriver....

• #7   22. mar 2008 Jeg havde hverken afvist eller budt velkomme før jeg så det her indlæg.
    Så derfor afviser jeg...

• #8   22. mar 2008 Kim M: Du afviser min bil fordi jeg har lavet det her indlæg?
    Det er sku da for tåbligt.

• #9   22. mar 2008 | [x]Xx'^ [Z]aBa^' |

Jeg er skam 31, men jeg mener ikke man skal begynde at brokke sig over man ikke får sin bil ind bare fordi folk ikke vil skrive hvorfor...

Og lær lige at skrive en sætning på forståeligt dansk... Det hedder ikke "og vær' fair nogle gange" Det hedder så vær fair nogen gange...

• #10   22. mar 2008 Kasperny

Ja det gør jeg...
    Accepter at der er nogen der ikke mener den skal ind...

Jeg accepterer din mening, men derfor har jeg stadig ret til min holdning på det punkt, at når du klager over du ikke kommer ind, så afviser jeg...

• #11   22. mar 2008 | [x]Xx'^ [Z]aBa^' |

Aii, helt ærilg nu er du sgu mere dum end klog at høre på.
    Du kan ikke sammenligne de to ting.

Men opfør du dig endelig som du gør...

Man kan så derimod godt høre du kun er 14 år...

• #12   22. mar 2008 nohm N:

Hehe, det er nemlig korrekt...
    Der er bare nogen der skal brokke sig når de ikke får deres vilje første gang...

• #13   22. mar 2008 Kim M: Jeg brokker mig jo ikke jeg synes bare det er irriterende at der ikke er nogen der skriver hvorfor de afviser mig fordi så kan jeg jo aldrig komme ind.

• #14   22. mar 2008 Jo det kan du da...

Men det skader ikke at tænke lidt..
    Kig de andre's biler, hvordan deres beskrivelse er opbygget, og hvordan de har taget deres billeder.
    Der er ikke nogen der siger det ikke er lovligt at efterligne herinde...

• #15   22. mar 2008 Nej men jeg kan jo ikke skrive mere om den for den har ikke noget ekstra udstyr og jeg har skrevet at det er en standard el motor, topfart, størrelse, vægt, hvilket mærke og model det er og at der er lys i alle lygterne osv. hvad kan jeg mere skrive?

• #16   22. mar 2008 Kim M

Hvorfor blander du nu folks grammatik ind i det? Det har da intet med sagen at gøre!
    Det er da også en RET dårlig ide når du ikke engang selv kan skrive ordentligt.
    "Jeg havde hverken afvist eller budt velkomme før jeg så det her indlæg.
    Så derfor afviser jeg..."

Det hedder altså "budt velkommen" kan jeg så fortælle dig.

I øvrigt burde alle begrunde hvorfor de afviser, det tager 30 sekunder.

• #17   22. mar 2008 Jimmy E:

Ok, jeg manglede ete n, big deal... I det mindste var sætningen sgu da forståelig...
    Og hvorfor alle burde begrunde hvorfor de afviser kan jeg ikke se.
    Men dig om det...
    Min holdning er som den er... Accepter det dog.

• #18   22. mar 2008 Kim M

Jeg er sådan set også ligeglad, men synes da godt man kan begrunde hvorfor man afviser. Det ville jeg da sætte pris på hvis det var mig der fik afvist en RC enhed.

Og det der med at afvise i protest fordi drengen har oprettet et indlæg om det, det er da lidt barnligt er det ikke?

• #19   22. mar 2008 Jimmy E:

Det synes jeg så ikke det er...
    Og igen, det er min holdning til det...

• #20   22. mar 2008 Tilbage til emnet jeg syntes det er et godt forslag.
    Jeg nævner ingen navne men syntes der er en i denne debat der er total ude i hampen.

Kommentér på:
Kommentar når man afviser

Annonce