{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Optagelse af RC enheder {{forumTopicSubject}}

Jeg har likke været (aktiv) her så længe endnu, men noget jeg har bidt mærke i, er at folk giver afvisepoint for de mærkeligste grunde...hvis folk da overhovedet giver en grund. Grunde som "ikke nok tekst...", "flere billeder..." eller "det er en...str. 1/10" er IKKE grunde til at afvise.
Og dem der trods alt giver en grund, tager jeg hatten af for. Langt de fleste afviser bare i det skjulte...uden grund !!!! Hvorfor ??

Den eneste grund til at afvise er hvis de generelle betingelser ikke er overholdt. Alle RC enheder er velkomne, blot de er brugernes egne.

Så jeg synes du skal droppe det pis med at give de afvise point. Hvis du ikke synes om enheden kan du sgu lade være med at give point. Så kan der være andre der synes enheden er fed og gerne vil byde den velkommen.

Tænk over det næste gang du skal til at afvise....og læs lige de generelle betingelser én gang mere !!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Optagelse af RC enheder
  • #2   27. maj 2008 Grunde som "ikke nok tekst...", "flere billeder..." syndes jeg nu ER en god grund til at afvise!!!!!!!
    Hvis folk ikke gider at bruge lidt tid på at tage nogle god billeder og skrive lidt om den RC enhed de gerne vil ha´ ind. Kan jeg heler ikke se nogen grund til at den skulle komme ind.

Du må tænke på, at mange når de tænker på at købe en bil eller andet, søger de lige på den RC enhed for at se på opbygning og eventuelt små fejl,
    Du ved, den slags man ikke ser på reklamer.
    Og så er det ikke smart at man kun kan se 3 rystede billeder og et tomt tekst felt smiley

Udover det er der også mange ideer til tuning og ombygninger er RC enheder som ville gå tabt hvis ikke det bliver præsenteret godt med billeder og tekst.

Jeg syndens ikke at ligegyldigt sjuskeri bør ha plads her på RCgalleri.dk

Men "det er en...str. 1/10" er IKKE en god grund til at afvise. Det er jo dem vi kikker på når vi tænker på af købe smiley

• #3   27. maj 2008 Kan ikke siges meget mere precist en det Sauron L

• #4   27. maj 2008 Enig med Sauron L. jo mere tekst og jo flere og klare/skarpe billeder der er af enheden jo nemmere har folk ved at få den stemt ind plus man har mere lyst til at stemme en enhed ind hvor ejeren har brugt mere end 30 sekunder på at tage nogle ryste billeder med et dårligt kamera eller med dårlige lys forhold og ikke har gjort sig bare en lille smule ulejlighed med at søge data på enheden hvis ikke man lige ved alt om den på forhånd. Det er så lidt der skal til for at finde oplysninger omkring sin enhed man kan næsten finde data på alle typer enheder på google.
    Igen det med bilederne, det kan da ikke være så svært at enten låne et godt kamera eller få en man kender til at hjælpe med a tage nogle gode billeder af enheden. Vent hellere nogle dage med at oprette enheden hvis ikke man har den data og de billeder som man ved folk godkender.
    Jeg husker da jeg ville ha min Jato ind første gang der blev den afvist og med fair grund jeg havde ikke skrevet alle de data ned som jeg kunne hente inde på Traxxas's hjemmeside, at mine bileder så var krystal klare var lige meget. Det var fair, data/takst og billeder bør følges ad i kvalitet.

• #5   27. maj 2008 Jeg er dybt uenig....

Kvaliteten af billederne kan ikke anfægtes. De skal vise enheden tydeligt. Men mængden af billeder er vel op til den enkelte, og om man vil skrive tekst eller ej er vel igen op til den enkelte. Som udgangspunkt er alle enheder velkomne !

Når enheden så er kommet ind, kan man jo give den lave stemmer, men den har vel ret til at være her !?

• #6   27. maj 2008 100 % enig med Sauron.

• #7   27. maj 2008 Danny V.
    Det har du ret i, jeg mener da selv, at jeg gør noget ud af det billede materiale jeg lægger ud, og jeg tror ikke at jeg har lagt en enhed ud, der har taget mere end 10 minutter at få stemt ind, så det må da være ok det jeg laver :-).

Derfor kan det godt irritere mig at der er folk der lægger de samme 5 billeder ud (uden tekst) den ene gang efter den anden, for at få sin enhed stemt ind.
    Det er faktisk at pisse på folk!!!!!!!

Nicolai M
    Der er der jo mange grunde til at man vil ha sin enhed lagt ud.
    f.eks. ”se hvad jeg har” grunden, og selvfølgelig ”se hvor skrap jeg er” grunden, men det er jo ens egne grunde og ikke andres grunde.

Og nu er det jo lige det, at det ER de ”andre” der skal stemmer din enhed ind, og ikke dig selv.
    Og mine grunde til at stemme din enhed ind er ”jeg vil gerne se hvad du har” og ”jeg vil gerne se hvor skrap du er” grundene og dine rettigheder er jeg så at sige, ligeglad med smiley

Gider du ikke at præsentere din enhed, er det nok ikke så vigtigt for dig at den kommer ind, uanset om det er din ”ret” at få din enhed lagt ind eller ej.

• #8   27. maj 2008 Nemlig Sauron

Vi som brugere (Du og jeg samt MANGE andre) af dette forum/galleri vil jo gerne se hva der ligger under hjelmen på folks enheder og det er for mig en af de afgørende faktorer om jeg stemmer en enhed ind eller ej.
    Mangel på info/data/tekst kald det hva i vil kun resultere i at jeg afviser enheden.
    Mangel på data samt elendige billeder = Afvisning.
    Masser af data og gode skarpe velbelyste billeder = Godkendelse.
    Der er sandt at ALLE har ret til få deres enheder ind. MEN så må de jo også gøre noget for at folk syntes de er værd at stemme ind. 3 slørede billeder og 10 ord som tekst er bare IKKE nok i mine øjne.
    Jeg ved der er mange som deler denne mening, at der også er mange som ikke gør men de er ude på et skråplan.
    Hvis vi bare godkender revl og krat uden at være bare en lille smule kritisk med hva vi gerne vil godkende så ender det med at folk bare bliver ligeglade med hva de skriver og hvordan deres billeder viser deres enhed. Det vil så også ende med at det kun er useriøse folk som gider at benytte galleriet og forummet og det vil være en stor skam.
    Jeg syntes at Galleriet og forummet er en super kilde til at finde info omkring alverdens emner inden for RC, at lade det gå til spilde eller lade det synke ned i en pøl af ligegyldighed ville være et stort tab for alle som holder af RC og bruger galleriet og forummet seriøst.

• #9   27. maj 2008 kæft en smører i ka skrive... smiley

men, jeg afviser kun vis der er forlidt tekst eller for dårlige billeder, har sq set nogen gange, man ik kan se va det ska forstille... ku ligne en tom dåse kattemad? smiley ej, men man ska sq kunne se va det er, og godt med teskt,,,

Kommentér på:
Optagelse af RC enheder

Annonce