"Optagelse af RC enhed-problematik" {{forumTopicSubject}}
Jeg skal lige have opklaret en ting. Hver gang jeg har oprettet en RC-enhed, eller når jeg læser andre der er "under optagelse", er der stensikkert en besked hvor der står "Vi vil se nogle billeder uden karosse". Hvorfor er det så vigtigt for folk? Der står vist ikke noget i reglerne om at der skal være billeder uden karosse i RC-enhederne. Det er vel op til brugeren at vise hvad de vil? (selvfølgelig er et enkelt billede ikke nok. Der skal være noget at kikke på) Jeg mener hvis man f.eks. har en fuldstændig ny og ikke modificeret E-Maxx, bortset fra en ny karosse, hvilken grund er der så til at vise bilen uden karosse. Den er jo FULDSTÆNDIG magen til de 246 andre standard E-maxx'er på RC galleri. I stedet synes jeg man bør læse beskrivelserne, og se på de mange flotte billeder, i stedet for at fokusere på at der ikke er endnu et billede af en helt standard bundplade. Hvis der er skiftet motorer, ESC, servo, eller andre mods, er det jo indlysende at vi vil se! I min optik synes jeg at der godt kan gå lidt for meget politimand i den, og ikke så meget fokus på hvad der rent faktisk er i
folk RC-enhederprofil. Jeg mener hvorfor skulle folk bruge tid på at oprette en RC-enhed ud over at vise sin nye vogn frem. Så hvis fokus er en flot karosse med en masse lysdioder, ekstra sidespejle, vilde kromfælge, og pink antennerør, så skidt være da med elektronikken under hjelmen,
Bedste hilsner
Palle
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Svar: 1.751
mener hvorfor skulle folk bruge tid på at oprette en RC-enhed ud over at vise sin nye vogn frem
<<
Så er det vel os en idé at vise elektronikken etc frem...
Reglerne er rimeligt lygegyldigt, da det er op til den enkelte at afgøre hvordan der skal stemmes.
Men det er da kedeligt at se et kit hvor der er 5 billeder af bilen på asfalt, lidt initiativ gør da det hele sjovere. Når man nu alligevel har kameraet i hånden, så tar det jo ik ligefrem lang tid at få det hele med.
Nogle kalder det også dovenskab
Men der vil altid være delte meninger i denne sammenhæng
okt 2004
Følger: 276 Følgere: 265 RC-enheder: 3 Emner: 300 Svar: 2.621
apr 2007
nov 2008
Følger: 34 Følgere: 33 RC-enheder: 8 Emner: 27 Svar: 1.852
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 5 RC-enheder: 2 Emner: 44 Svar: 227
Og er det et reel problem at folk fremviser et "skrog". Og hvis min E-savage er helt standard, er det jo nok de samme to GT 550 motorer der kører som alle de andre E-Savager. Med mindre man har udskiftet motorerne- så skal de selvfølgelig vises frem!
jun 2006
Følger: 16 Følgere: 14 RC-enheder: 1 Emner: 11 Svar: 220
Ville hellere se action billeder af en fin bil, med karosse på Det er klart federe, end stilstående uden karosse
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 37 RC-enheder: 2 Emner: 21 Svar: 525
for er der en masse billeder af bilen.. med hat og uden hat.. og gode nærbilleder... osv.. og en RIGTIG god beskrivelse af bilen...
med masser af tekst.. så ryger den jo lige ind.
det viser jo hvor seriøs man er.. hvor meget man gør ud af det..!!
jeg har da overhovedet ikke haft problemer med de biler jeg har herinde.. 20 min.. så var de godkendt !
og jeg syns der er ALT for mange der ik aner hwa det er for en bil de har !!!
ser MANGE overskrifter med :
Bil subaro impreza...
Bil mitsubishi vrc...
bil mercedes - audi - bmw ford eller lign...
det er jo IKKE og blir ALDRIG en af de mærker..
men en HPI eller andet MED en karosse der ligner den bil model !!!
så jo mere seriøs man er.. jo bedre et galleri blir det da.
og det tar sku MAX 10 min med at skyde nogle billeder af i DAGTIMERNE og ikke kl 23 ude på terassen !!! og skrive noget tekst om bilen...
jeg kan bare ik se det er SÅ svært !!!
det var MIN mening..hehe
mvh Michael.
apr 2007
At en bil er standard, er ikke ensbetydende med at ALLE ved hvordan den er bygget op under kjolen..
Det tar ik ret lang tid at lave en spændende profil, hvorfor ik bare gøre det, og samtidigt komme ind i første forsøg.
Der er MANGE der forsøger gang på gang uden at ændre en disse. Havde de brugt samme tid på bare at lave det ordentligt, var der intet problem...
Der er jo i øvrigt ingen der siger der skal være 10 billeder af bilen uden kaross. Er den standard kan 1-2 billeder jo sagtens gøre det.
Og igen. Det er IKKE op til bilens ejer, det er op til BG's brugere, eftersom det er dem der skal afvise eller byde velkommen.
feb 2007
Følger: 12 Følgere: 11 RC-enheder: 3 Emner: 17 Svar: 689
personligt er jeg rimlig lige glad med "have" billeder af bilen... hvor den står forskellige steder i haven..
men gode billeder og lidt forskelligt er mere mig
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 5 RC-enheder: 2 Emner: 44 Svar: 227
Rene D skriver:" personligt er jeg rimlig lige glad med "have" billeder af bilen... hvor den står forskellige steder i haven..
men gode billeder og lidt forskelligt er mere mig ;)"
Det er netop det jeg mener! Det er jo smag og behag! Derfor mener jeg ikke at man bør stemme folk ud fordi der manger billeder uden karosse, eller for den sags skyld, fordi der KUN er billeder uden karosse.
Nå men hvorom alting er, så fik jeg svar, og synes i øvrigt at RC Galleri er et super cool sted, hvor jeg bruger meget tid!
Det var bare det! Ud og køre!!!!!!
"Optagelse af RC enhed-problematik"