{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bemærkninger til Rc enheder
  • #1   4. jul 2008 Han har jo begrundet det, hvis det er Jørgen du hentyder til? Kan ikke se problemet mester ?? :S

• #2   4. jul 2008 Hej Mr. Retard Advance

ja han har begrundet med den står som standard og det gør den ikke.
    da der er lavet mange forbedringer på den.

• #3   4. jul 2008 Din spec.-liste siger intet om ekstraudstyrm andet end reservedele og så en rotorstart er er bygget om.

Jørgen giver dig en lav og begrunder det - sagligt - og det er da bedre end de fleste andre tilfælde herinde, hvor biler får lav og personen nægter at sige hvorfor.

• #4   4. jul 2008 At jeg så ville give en standardbil middel altefter typen er en anden ting. For at en bi lskal få lav skal den enten være grim/smadret eller ikke kunne køre. - eller forsøgt gejlet, men hvor det har slået helt fejl.

• #5   4. jul 2008 hej Highflyer

der er jo også andre karosser på og sat failsafe på, plus ekstra tyk bærearm..

• #6   4. jul 2008 Jeg fatter virkelig ikke at i hængerj jer så meget i det stemme system. Det er jo til at lukke op og skide i. Folk smider jo om sig med høj og de bliver sure hvis de får en middel på en helt almindelig RC... Jeg stoppede for lang tid siden med at stemme på biler. Så hellere give en kommentar.

Dem der har mange venner herinde på rcgalleri høster jo høj-stemmer fra dem alle... eller prøver på det.

• #7   4. jul 2008 hvad om en std bil er fed eller ej.
    så er nogle biler bare fede fra start af. De mangler ingen alu opgrades eller lign.
    og i øvrigt???????? så syntes jeg sjælent alu er værd at invistere i. hvis en plastik dims knækker er den billig at skifte i modstætning til alu

• #8   4. jul 2008 hvorofr bruger i også stemmesystemet det er rent pis fordi folk bare bliver pisse sure hvis man giver middel jeg syntes at i/du skal blokere det.....

• #9   4. jul 2008 Jacob - du har delvist en pointe. Men jeg syntes nu stadig det er dejligt man kan søge på en enhed af et bestemt mærke og få de bedst bedømte sorteret øverst. Godtnok er der mange med mange gode venner herinde, men langt de fleste på top-listerne er der nu fortjent af den ene eller anden årsag.

Det er sku lækkert at kunne når man fx sidder og leder efter andre med samme biler som en selv, som man kunne lade sig inspirere til nye dele og ideer fra.

• #10   4. jul 2008 | Highflyer |
    selvfølgelig. men ved bedst bedømte er det jo antallet af X-høje der tæller. og ikke bare høje.

Så på trods af at man har 200 venner herinde der "kun" stemmer høj vil dem der har fået flere x-høje jo stadig have en bedre placering.

En overgang (da jeg havde mange "venner" på min liste fik jeg dagligt en mail herinde om jeg ikke lige ville smide en høj på en eller anden 13-16årig knægts HBX...

• #11   4. jul 2008 Haha... det får jeg heldigvis ikke. Men fik en del comments i starten lydende nogenlunde "høj - giver du ik en tilbage" eller sådan noget...

Men går da ud fra de der har stemt på mine enheder er ærlige.

• #12   4. jul 2008 Jeg har slået det fra, stemmesystemet..

En gav mig en lav fordi mig karros var grimt.. Min billeder var helt skappe...

Hans billeder var helt mælket til.. (altså grumstet.) Hans havde et std. stampel karros.. Og ingen ting gjort ved bilen.. Og min havde BL..

Det syntes er fadme er tamt! Man begrunder sq da på det hele af bilen.. Og ikke kun karroset..!

• #13   4. jul 2008 Hvis man ka klare gode stemmer ka man altså også klare dårlige stemmer. Hvis man forlanger en forklaring på hvorfor ens bil har fået lav eller middel, hvorfor så ik også forlange en forklaring på at ens bil har fået høj eller ekstra høj... Folk er jo kun ude efter gode stemmer og dem er der jo åbenbart ingen grund til at stille spørgsmåltegn ved. Så min holdning er hellere en kommentar end en stemme, da stemmer jo ik gør bilen pænere, men en kommentar ka gøre den pænere til næste gang smiley

• #14   4. jul 2008 Stop det piveri og lær at leve med det.

Kommentér på:
Bemærkninger til Rc enheder

Annonce