{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Har i bemærkninger,forslag eller andet {{forumTopicSubject}}

<i>Hej alle i RC-freaks,</i>

Jeg har snakket frem og tilbage med de andre hjælpe-administratore om deres meninger og holdninger til forskellige regler og bare generelt hvad der kan gøre galleriet bedre.

<b>Der er kommet følgende forslag/ændringer fra os:</b>
Diverse / Off-topic sektion i markedet, visningen skal være som off-topic i fora, altså ikke vist på forsiden.

Censur oversætter, så der ikke kan skrives bandeord eller lign. på forum, evt. bare oversættes til *****.

<b>Har I noget at tilføje til listen? Vi modtager kun seriøse forslag, og de skal gerne være virkelige og gennemtænkte. </b>

Så vil jeg også høre jer alle om Jeres mening til os hjælpe-administratore. Er der nogle ting vi skal ændre?
Skal som ved det andet også være gennemtænkt og i skal kunne forsvare jer selv.
Positive kommentarer er selvfølgelig også velkomne.

Og så til sidst, er i tilfredse med galleriet som det er, folks opførsel, retningslinierne eller noget helt andet. Kom med jeres meninger. Og som ved alle andre ting, gennemtænkte svar tak.

Nu når jeg har jeres opmærksomhed, så vil jeg opfordre folk til at bruge stemmeud-systemet når I mener en bruger skal stemmes ud, giv en god begrundelse.

Hvis nogen har nogen for spørgsmål, er vi alle til rådighed.

MVH
Casper Rasmussen
RCgalleri.dk | Hjælpe-administrator

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har i bemærkninger,forslag eller andet
  • #1   26. sep 2005 Synes det er nogle gode forslag i er kommet med.
    Ang. hjælpeadministratore synes jeg også i gør et godt stykke arbejde i laver så vi kan få et godt forum.

• #4   26. sep 2005 Det er jeg helt enig med dig i, men hvad gør vi så hvis ingen af os er online i 24 timer, f.eks. hvis vi er til løb. Så er listen meget lang. Og folk bliver måske utilfredse.

Nogle som har nogle meninger om det Anders forslog.

Min mening:
    Kanon idé, jeg vil personligt gerne skrive til admin med forslaget.

• #5   26. sep 2005 Synes også det forslag ville være en rigtig god idé!

• #6   26. sep 2005 Enig

• #7   26. sep 2005 Er også enig

• #9   26. sep 2005 Man siger ja til at man har læst og accepteret reglerne inden man opretter en enhed, så ja, det SKAL de have.

• #10   26. sep 2005 Det vil bare være meget svært at gøre Jesper, pga. så kommer brugeren om et ½ år og klager over at personen betalte 10 kr. for en bruger, og så er den slettet.

• #11   26. sep 2005 "Ja, kan man så ikke få fat i nogle af de lidt seriøse brugere udover jeg Hjælpe admins.. Til at Stemme folk ind og ud af galleri'et hvis i nu ikke har tid til at være på RCG ?"

Nej, det kan man ikke bare, hvem er seriøs og hvem er ikke seriøs. Det har hver person forskellige meninger til.

• #12   26. sep 2005 Det er vel bare ligesom dengang vi valgte jeg hjælpe-admins. Da var der da ikke den store uenighed, om hvem det skulle være.

• #13   26. sep 2005 Det var jo fordi det var admins som valgte dem udfra ansøgninger.

• #14   26. sep 2005 Peter,
    Det ændrer jo ikke noget, det kan vi gøre i forvejen.

• #15   26. sep 2005 Så kunne det være jeg Hjælpe-admins der afgjore hvem det skulle være, ud fra dem der ville blive foreslået.

• #17   26. sep 2005 Jeg holder på at vi hjælpe admins skal stemme enheder ind, og ikke brugerne. Så afgøre vi i hjælpe admins fællesskab hvem der skal ind og hvem der ikke skal ind.

• #18   26. sep 2005 Jeg syntes det lyder fornuftigt,

Men det med censoreringen af bandeord syntes jeg er dumt. Det er kun små børn der har brug for det.!

Og nogle ting skal udtrykkes med bandeord., eller det hjælper ihvert fald med at få ens følelser frem.

Isteder skulle det være sådan, at hvis man kaldte hinananden noget herinde, skulle det bare føre slettelse af bruger navnet.
    Det vil være nemmerer, og få rydet ud i dem der ikke taler pænt til andre.

Mvh Cristoffer

• #19   26. sep 2005 Tror der er en meget dårlig ide at fjerne systemet med at byde velkommen/afvise. Der vil blive oprettet et hav af useriøse profiler. Selvfølgelig kan i slette dem, men så tror jeg ærlig talt ikke i kommer til at lave andet. En eller anden form for godkendelse er nødvendigt, om det så er brugerne der stemmer, eller jer hjælpe admins der vælger hvem der skal ind/ud det kan så diskuteres.

- En anden ting er at jeg synes det er unødvendigt med 6 hjælpe admins, 2 ville være rigeligt i mine øjne.

• #20   26. sep 2005 Rasmus F,
    2 er absolut ikke nok, vi har masser at lave hver dag, i kan bare ikke altid se når vi ændre noget, det foregår bruger til bruger.

• #21   26. sep 2005 Jeg kunne godt tænke mig at "profilen" på folks biler blev lidt udviddet. det kunne være fedt hvis man fik muligheden for at skrive hvor man har købt sin bil, og hvad den kostede som standart.

Jeg kunne også godt tænke mig at der kom en eller anden form for liste over de mest kendte mærker og modeller inden for RC, og så kunne man skrive kommentarer og point om bilen som den er ved standart, så man kan sætte nogle kretiere (tror jeg det staves) hvis man er på udkig eks.
    1:10, 80 km/t, nitro, adgang til reservedele - nemt, køreegenskaber >8/10.

så har andre der har erfaring med den bil givet den bil nogle point, og bedømmelser, hvor man nemmere kan finde den rigtige bil for en.

nu har jeg ingen ide om hvad det ville koste i IT udstyr, og det er sikkert helt urealistisk, men jeg kunne godt tænke mig at man havde mulighed for at sætte en lille video ind af sin bil på 60 sek eller lign.

håber i forstår mine forslag...

• #22   27. sep 2005 måske også en liste over steder på nettet hvor man kan finde grundliggende guides til nybegyndere.
    Jeg er selv ny, og vidste i starten ikke noget som helst.
    jeg kunne fylde forummet op med tråde konstant, med alle de spørgsmål jeg havde. men undlod. men det var fristende.

nu har jeg så fået nogle på msn der er flinke til at hjælpe, men en guide over indstilling, vedligeholdelse, "hvilken bil skal jeg vælge", hvad er forskellen på nitro og el o.s.v.

som sagt jeg er ny, men sammenlignet med de andre www.?????galleri.dk på nettet er der en pæn opførsel, og man respektere hinanden her inde.. tak for det administratorer, hjælpe-administratorer og brugere.

• #23   27. sep 2005 ikke for at værer negativ men hvad er der galt med det system der er nu.og hvorfor er det hjelpe amier der skal bestemme hvilke biler der skal værer her .er det så kun deres smag og syn der skal afgører hvilken bil der skal ind .det må da værer bedre at det er en bred skarer af meninger der kommer til at bestemme og jeg personlig er pisse lige glad om det så er en fg eller fætter br der skal værer plads til os alle det er min mening skulle det ikke værer muligt for den lille dreng at ha en bil her inde

• #24   27. sep 2005 re. Steen
    Man skal være neutral når man stemer ind, og det skal hjælpeadmins selvfølgelig også være. hvis dette system med at det er os som stemmer, ind bliver en realitet.
    Er billeder og info iorden skal bilen jo ind ligemget hvad, sådan er det jo ikke pt, da de fleste bare byder velkommen uden at tænke på billederneog infoen.

Hilsen Troels Schultz

• #25   27. sep 2005 forslag til at få fjernet stemme systemet...

Det er et galleri hvor vi snakker sammen og viser vores biler.. ikke en konkurrence, vi har intet at bruge stemmesystemet til, jeg har endnu ikke set noget positivt fra det system, kun ballade

og det samme med udfordringerne Jeg ser ingen grund til det skal være her.... men det bestemmer jeg jo ikke smiley

Mvh Mads Holm

• #26   27. sep 2005 Re. Peter J. Det bliver jo ikke sådan at vi bare lader de dyre biler komme ind.. Vi stemmer bare alle ind som der opfylder kravene.

nej ikke hvis i kommer til at styre det, men som brugerne stemmer nu stemmer de kun på de Dyre biler,,, læg mærker til næste gang der kommer en lille billig bil ind til Velkomst systemet, se hvor mange afviste stemmer han får... der imod hvis det f.eks var en Fg monster beetle så finder du ikk en afvist, osse selvom der kun er 1 billede

et forslag mere.... få lavet systemet sån at man mindste skal have 4 billeder... for så er der jo mindre chance for at det er fake, forstået? eller skal jeg forklare det lidt nærmere?

Mvh Mads Holm

• #27   27. sep 2005 hvorfor lave systemer som ikke skal brugwes til noget

• #28   27. sep 2005 Jeg erved at være godt træt af folk, der ikke laver andet end at brokke sig over andres biler eller ødelægger både en seriøs samtale og en ellers næsten afsluttet handel ved at blande sig med div. useriøst BRALLER eller andet ligegyltigt nonsons... Når man så tænker : Ok. Han ved åbenbart, hvad han taler om, så går man ind på hans profil, finder ud af at han kun er 12 år og at han oven i købet ikke engang selv har en rc-enhed oprettet!
    Det jeg vil frem til er, var det ikke en mulighed at "kyle" alle de, der ikke har en rc-enhed ud af sigthet og så sige til dem, at de skal være hjerteligt velkomne igen, så snart de HAR en enhed, det være sig en Helikopter til flere tusinde kr. eller en bil til 50,- ???

• #29   27. sep 2005 Jeg forstår dit problem, og kender det også selv !

men hvad så med mig? jeg jeg kyles ud? jeg har oprettet en profil inden jeg fik bil for at høre lidt mere om det, så jeg kunne danne mig en mening om det. nu er jeg så blevet lokket, og skal ud og købe den i morgen.

skal jeg heller ikke være velkommen på siden?

• #30   27. sep 2005 God, ide. Syntes i gør et godt arbejde.

• #31   27. sep 2005 Brugere uden enhed oprettet er lige så meget velkommen som brugere med. Kan godt se hvad problemet er Mads N, kan dog ikke se en måde at løse det på, andet end hvis det sker, ikke kun en gang, men mange gange, så kan i kontakte en af os, så vil vi evt. kontakte brugeren.

• #32   27. sep 2005 Selvfølgelig skal folk have lov til at kigge og spørge.
    Det der sætter mit p.. i kog er, at det netop tit er de samme personer, der afbrydder en saglig diskution med komplet ubrugelige informationer. Ser tit at folk viser deres racer frem of så kommer der et spørgsmål: Må jeg købe dine fælge? eller din karos eller ... ?
    Ventede selv med at oprette mig til jeg havde en komplet rc, som jeg var tilfreds med, og var klar til at modtage kritik om.
    Ellers: Godt arbejde af div. hjælpe- admin.

• #33   27. sep 2005 Ja, jeg kan også godt følge dig Mads N det er utrolig provokerende at andre blander sig, bare for at blande sig.
    Der må i andre brugere også gerne skrive til en hjælpe-admin, og på den måde gøre os opmærksom på det, hvis det nu er et forum emne, eller en annonce som vi lige har overset. Derefter kan vi jo holde øje med om det er samme bruger som bliver ved og ved.

Kommentér på:
Har i bemærkninger,forslag eller andet

Annonce