285 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

RC18MT trækker ikke på baghjulene RC18MT trækker ikke på baghjulene

hej rc galleri min næsten helt nye team associated RC18MT trækker overhovedet ikke på baghjulene så derfor ville jeg lige spørge jer om i vidste hvad der kunne være galt med den

på forhånd tak.

hilsen Miké

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RC18MT trækker ikke på baghjulene
  • #1   4. aug 2008 tjæk tandhjul i bilen

• #2   4. aug 2008 Hvis du kan hører den kører rundt, men ikke trækker skal du nok bare spænde dit diff. Evt. undersøg om der sidder shims i.
    Det kunne godt lyde som det er det der er galt med dem.

Mvh Glenn

• #3   5. aug 2008 hej glenn >korsør<. jeg kan godt hører at den kører rundt i bag men hvad er shims for det kunne nok godt være de der shims men hvor kan man få det og hvad er...

når jeg løfter bilen op i luften så kører alle 4 hjul rundt men når den så kommer ned på jorden så trækker den kun på forhjulene... hvis jeg f.eks. kører i noget jord og jeg så giver fuld gas kan man se at det er forhjulene der trækker hele bilen

håber i ved hvad det er der kan være galt med bilen

Hilsen Miké

• #4   5. aug 2008 hvis der ikke er nogle mislyde fra tandhjulene, er det diffet der skal strammes. Hvis det er en ny bil er der shims (tynde spændeskiveagtige ting på diff outdrives) på fra fabrikken.

• #5   5. aug 2008 hej jesper der er ikke nogen mislyde fra bilen men hvordan strammer man diffet ? jeg kan ikke lige komme i tanke om hvad de der shims er kan du prøve at forklare helt præcist hvor de sidder ???

på forhånd tak

• #6   5. aug 2008 de sidder på diffet bag kuglelejerne. Du kan stramme diffet med en skrue som sidder inden i det ene outdrive. Du skal have trækakslen af for at kunne stramme det. Du kan se det på en af de første sider i manualen.

Kommentér på:
RC18MT trækker ikke på baghjulene

Annonce