509 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

EL eller Nitro EL eller Nitro

Hejsa.

Jeg sidder som en på 30 år, og leder efter lidt legetøj.
Jeg aner inter om nitro. Så ville høre om en nybegynder skulle starte med en Nitro eller om en EL bil kan gøre arbejdet. Jeg har ik tænkt mig at melde mig ind i nogen klub. Ihvertfald ikke Pt.

Jeg synes at have set nogle rimelig film med både El og Nitro men mangler jeres hjælp.

Vh
Marc

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EL eller Nitro
  • #1   6. aug 2008 det kommer også meget an på hvor og hvordan du vil køre. og tror også meget det kommer an på hvor god teknisk du er, da der vist nok er mere vedligeholdelse osv med en nitro.

//Jeff

• #2   6. aug 2008 Du skal bare købe en el bil som har power nok smiley
    Bare lav en som min smiley Den kan sagtens køre med og måske også fra mange af de nitrobiler som er hen inde smiley Den køre godt, men husk at med el skal du også købe lader, og bat. Det koster !!

Så hvis du ikke har noget imod at betale for dit "legetøj" så køb en ordenlig el.
    Jeg har haft både el, nitro og benzin. Nu har jeg kun en el bil som virker.

MvH
    Alex V

• #5   6. aug 2008 Tak for hjælpen alle.

Jeg har truffet mig valg. Jeg starter ud med en EL. Jeg har valgt en Brontosaurus Pro. Så kan jeg se om det er noget for mig uden at genere naboerne. Og så kan jeg jo altid vælge en nitro, hvis jeg får blod på tanden smiley

• #6   6. aug 2008 hvis man elsker at skrue er det nitro hvis man vil have noget der er nemt er det el... og de kan godt komme til at køre RIGTIG stærkt sådan nogle el biler... btw hvis du er på kik efter en bil så prøv at kikke min den er til salg for 3500 kr med ALT en rigtig bandit

Kommentér på:
EL eller Nitro

Annonce