Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tilbud ?
  • #1   17. okt 2008 En fejl vil jeg tro.

• #3   17. okt 2008 Det er sgu da et af de dummeste indlæg der har været man... det er kun for at få opmærksomhed.. tror du der er nogen der ved mere om det end du selv gør? du må velk kunne gætte dig til at det er en fejl ikke? helt ærligt slet indlæget!! Der er sgu da ingen der er intra i at forumet bliver brugt til ligegyldige ting..

• #4   17. okt 2008 ja en fejl! smiley - der har oså været en fejl på en anden hjemmmeside, jeg kan bare ikke lige huske hjemmesiden men der stod der: "Fg monster 126ccm" hehe xD

• #5   17. okt 2008 [Team 4700] Frederik V: Hvis du gerne vil svine folk til på den måde så tag og gør det i en pm i stedet for her.
    Hvis du gerne vil kommenter noget i forhold linken så gør det her, hvis du vil klage over person så gør det et andet sted!

• #6   17. okt 2008 Jeg sviner ikke nogen til jeg siger bare at det er latterligt at forumet skal bruges til sådan nogle ligegyldige ting? Der er jo fejl overalt på hjemmesider så det er jo ikke noget nyt vel? synes bare det er et ligegyldigt emne at bruge forumet på?

• #7   17. okt 2008 Lad mig sige det så du forstår det.
    Har du noget som William G kan bruge i forhold til det han skriver, så skriv det! hvis det ikke er noget der kan hjælpe ham videre så lad være med at skrive det!

Nu har jeg skreven det her så andre også kan se det og muligvis lære af det.

• #8   17. okt 2008 Der er jo ikke et svar der kan hjælpe ham? han kan jo ikke bruge det til noget at de har lavet en fejl? det kunne være som det jesper skriver at man kunne bruge svaret altså at de har skrevet 126 i stedet for 26 hvis man nu ikke vidste om man kunne få en fg med 126 ccm motor?

Kommentér på:
tilbud ?

Annonce