899 visninger
|
Oprettet:
Preben - Out Of Business™ .
8. maj 2009 Følger: 12 Følgere: 15 RC-enheder: 4 Emner: 45 Svar: 155
8. maj 2009 Følger: 12 Følgere: 15 RC-enheder: 4 Emner: 45 Svar: 155
Hong nor eller Nanda? {{forumTopicSubject}}
Ja jeg står og skal vælge mellem to truggy´er men jeg ved ikke hvilket mærke der er det "bedste"?
"bedste" ikke farvet... dermed vil jeg gerne have en uddybelse af hvorfor og ikke "bare" fordi det ene er bedre en det andet.
jeg vil ikke sætte links ind da de er herinde, så jeg vil ikke stille dem op imod hinanden.
mar 2009
Følger: 39 Følgere: 38 RC-enheder: 5 Emner: 3 Svar: 679
Hong Nor er billigt, holdbart og køreklar som den er ud af kassen.
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Emner: 44 Svar: 847
HN kører alle, og det er derfor også nemt at få hjælp med setup og måske dele hvis man er i en klub.
mar 2009
Følger: 39 Følgere: 38 RC-enheder: 5 Emner: 3 Svar: 679
Desuden har jeg selv oplevet folk som meget hjælpsomme med hjælp til HN. Stod selv med en usamlet bil op til en konkurrence, og der var folk da meget hjælpsomme med at samle, give setup og sætte bilen godt op (Der skal specielt lyde et stort tak til Kim P som hjalp mig med at få min bil klar til kvalifikationen). Når der er mange der kører et mærke, så er det nemt at få hjælp med det mærke (sjovt nok :P)
maj 2008
Følger: 26 Følgere: 31 RC-enheder: 4 Emner: 47 Svar: 1.007
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 15 RC-enheder: 1 Svar: 88
http://stillinger.dasu.dk/?task=&changeSport=0&changeYear=0&sportID=5&year=2009&champID=115&edit=Vis+Stilling
Med Venlig hilsen
Silas
apr 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 14 Svar: 83
Man går heller ik ind til en Opel forhandler hvis man vil have en ny porsche GG!!
Køb HN nemt af få reservedele til, nemt afå hjælp til nemmere kan det ik siges!!
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 7 RC-enheder: 3 Emner: 63 Svar: 314
Nu kunne det jo godt være en hjælp for preben, hvis der måske kom flere muligheder og sådan (;
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 15 RC-enheder: 4 Emner: 45 Svar: 155
1) Os her i 7200 grindsted har desværre ikke nogen bane ENDNU! Men en klub er ved at blive stablet på benene og dermed kan der også søges om en bane. ( i gamle dage har der været én)
2) Indtil videre er der kun tale om hobby kørsel og ikke konkurrence niveau.
Silas H.= respekt mht 1 pladsen i stillingen
3) Desværre har jeg ikke penge til op over begge ører så derfor bliver det nok en hong nor. (den karsten har tilsalg som er hjælpe admin)
Igen tak for alle indlægende.
Jeg har ikke bestemt mig endnu og er også åben for andre bud på en god truggy til hobby kørsel.(uden at de koster en arm og et ben)
Er en prof bil svære at indstille på kaborator osv. end en billig model?
maj 2008
Følger: 26 Følgere: 31 RC-enheder: 4 Emner: 47 Svar: 1.007
Men er ordenlig motor er generalt nemmer at have med at gøre end de der helt billige motore, men igen når du kommer op til toppen af poppen så bliver de tit svære igen, men disse er kun lavet til folk der ved hvad de laver og presser deres motore til det yderste..
En motor fra feks RB uden tubo rør er meget nem at justere osv..
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 15 RC-enheder: 4 Emner: 45 Svar: 155
http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=21275
er det ikke en okay motor og er den nem og indstille?
Hong nor eller Nanda?