852 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

spektrum dx3r, dx3s eller futaba 3pk spektrum dx3r, dx3s eller futaba 3pk

ja jeg skal ha ny pistol til min truggy. kan bare ikke helt finde ud af hvad for en jeg skal købe. hvad er forskellen på de 2 spektrum og nogle der har nogle dårlige erfaringer med nogle af de 3 anlæg og futaba er 2,4ghz fasst

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spektrum dx3r, dx3s eller futaba 3pk
  • #1   11. aug 2009 Jeg kan kun sige, at Spectrum DX 3.0 bare virker ! Har aldrig oplevet noget bøvl, (altsår ud over jeg ikke kan finde ud af hvad alle de kanpper gør ;P)

Hvis jeg skulle have et nyt anlæg til en nitro truggy (ved jo ikke om din er nitro) var jeg ikke et sec i tvivl smiley (link fjernet)

Hvis du er ny med nitro, så er det med at man kan se temp på den bare gud !

• #2   11. aug 2009 Jeg har en Futaba 3PK og jeg vil overhovedet ikke overveje at skifte til en Spectrum sender. Dog har jeg Spectrum modul i min 3PK, men det er fordi der er varmeproblem i FASST modtagerne til 3PK(S), som gør at den i tide og utide kan slå fra. Plus så koster Spectrum modulet det halve cirka.

• #3   11. aug 2009 har pk3 fasst og det kører perfekt. Det har abs bremse mm indbygget som spectrum ikke har. Men som der skrives er det også væsentligt dyrere at udbygge til flere biler.

Prøv at kører forbi nærmeste klub eller butik der forhandler begge og se hvad du føler ligger bedst i din hånd.
    Kører du i klub er det fordel at kører med det de andre har (hvis du er "grøn" i RC) Så kan du nemmere få hjælp

• #4   12. aug 2009 niklads. det med de blir for varme har jeg også hørt en del om. og så det bare er at smide spektrum mdul i. kan du huske hvad modulet koster??

mr. bo k bruger du det der abs? og helt grøn er jeg ikke mere. mit gamle anlæg gik bare lige i stykker. så køre med et fesent 27mhz

• #5   12. aug 2009 nej, den nye bil jeg har fået er IKKE med digitale serover ,,,,,endnu!, så der drømmes kun indtil videre ;o)

• #6   12. aug 2009 Det Spectrum modul jeg købte, kostede omkring 500-600 kroner inklusiv forsendelse (købte fra USA).

Kommentér på:
spektrum dx3r, dx3s eller futaba 3pk

Annonce