403 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

søren ø
søren ø
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

FG-Offroadere FG-Offroadere

Hejsa allesammen.Jeg spekulerer lidt på forskellene på FG-Offroaderne,Marder,Beetle,MonsterBeetle og Monstertruck.Feks.ligner Marder og Beetle´s chassis hindanden rimelig meget,men Marder er noget billigere.Hos feks.De RTR-versioner man kan få,er fjernbetjening og servoer af en ordenlig kvalitet ?Skal man have meget tune-ups til dem,før de kører godt ?Jeg så på en tysk hjemmeside tunudstødninger til ca.200 euro,det sgu da en stor ekstra udgift.På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FG-Offroadere
  • #1   1. mar 2005 Dit indlæg ville være meget lettere hvis du brugte mellemrum efter punktum og komma, men jeg prøver at svare alligevel:

Marder er den oprindelige bil på det chassis.
    Beetle bygger på Marder chassiset men har en anden body.
    Monster Beetle bygger også på Marder chassiset men har en anden body, større dæk og en anden gearing.
    Monster Trucker bygger ikke som sådan på Marder chassiset, men ligner meget. Forskellene er 4 støddæmpere mere, anderledes tårn i front hvor støddæmperne monteres, anderledes bærearme, alusider, aluforstærkning, større dæk samt en anden body.

RTR er fint nok, men de erfarne køere siger at det er udstyr som kun lige strækker, og de billige servoer kan godt blive slidt op, senderen er kun med de mest nødvendige funktioner etc. Det virker, men så er det vist også det.

Du skal ikke have nogle tune-dele før de kører godt. De har standard 3.9 HK hvilket er rigeligt for en begynder at tøjle. Alle delene er generelt af en meget høj kvalitet, og går ikke til medmindre man kører ind i en bygning etc.

Ja, du kan godt få tun udstødninger til 200 Euro - det har jeg tilfældigvis på min Monster Beetle - det er da en høj pris, men det er jo fuldstændig frivilligt om du vil gejle eller ej.

Når du køber den, kan den køre og du har det enormt sjov i rigtig lang tid. Der er ingen der siger du skal opgradere til bedre/vildere ting, men det er vi nogen som godt kan lide. Men det er helt frivilligt.

• #2   2. mar 2005 men kig inde på www.fg-forum.dk der er da nogle til salg en gang i mellem også nu

• søren ø
    søren ø Tilmeldt:
    feb 2005

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   3. mar 2005 Tak for svarene.
    Evt.nogen bud på,hvor kraftige styre- og gas servoer,man bør installere ?

Kommentér på:
FG-Offroadere

Annonce