{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RC heli til begynder?
  • #1   2. feb 2010 Honey Bee med startkit ("tennis"bolde til montering under stel). Se evt min profil. Den er billig og nem at handle

Startkit hjælper dig godt i gang med at lærer funktioner uden det går for stærkt!

• #2   2. feb 2010 Der et så mange modeller... Hvilken? smiley

• #3   2. feb 2010 Lama!!!

• #4   2. feb 2010 skal det bare være billigt, og du ikke vil flyve ret meget, så en lama v4..

skal det være seriøst, og vil du lære det ordentligt, og igang med at flyve noget 3d senere..

så skal du se efter modeller som t-rex 450 og den slags..

ved godt det er en stor udgift, men så har du også en model du kan bruge i længere tid, og som kan lære dig at flyve rigtig 6 kanals helikopter..

• #5   2. feb 2010 Jeg fik anbefalet en t-rex 450.
    jeg har den til salg i min profil rtr.
    men du skal nok få noget hjælp da det er en stor mundfuld at stå med alene smiley

• #6   2. feb 2010 Jeg har selv prøvet de billige, for et par år siden, og det blev jeg træt af, de er svære at få dele til, og svære at styre.
    Jeg leder selv efter en helikopter igen, men denne gang skal det være noget ordentligt, det er bare trist at man ikke kan finde dem rtf.

• #7   2. feb 2010 Hvis du er seriøs, så start med en simulator og evt. find en klub. Men en T-rex 450 er en rigtig fin og billig helikopter. Evt. en klon som den jeg har til salg smiley

• #8   2. feb 2010 Mange tak for de forskellige svar!
    - Jeg tror ikke det skal være seriøst endnu, hvis man kan sige det sådan... Har hverken tid eller lyst til at gå SÅ meget op i det smiley
    .. Vil egentlig bare en en helikopter, som man kan lege med ind i mellem.. Jeg vil heller ikke ud og bruge 3000 kr. eller mere på sådan en fætter, da det som sagt bare skal være leg og intet seriøst (endnu) smiley

• #9   2. feb 2010 Så skal du nok prøve at se på en Lama, evt. fra Esky. Den kan du lære at styre på kort tid. Den kan flyve inde og ude, hvis det er stille i vejret.

• #10   2. feb 2010 ja som ulrik siger, en Lama smiley

• #11   2. feb 2010 Okay, det er også sådan en jeg ser lidt på... Hvilken model?
    - Jeg har også set Honey bee CP2/3, Esky Honey Bee King V3 osv. Hvad er jeres mening om disse?

• #12   2. feb 2010 Jeg er særlig lun på Esky helikopter Honey Bee CP2, så hvis i kendte noget til den, ville det være rart...

• #13   2. feb 2010 Den er meget svær at styre som begynder, jeg havde den selv som min første 6ch. heli. Den er super levende og der er ingen Head lock gyro. Den er billig ja, men der er næsten garanti for fiasko. Honey Bee King kommer lidt op i størelse og kvalitet + en head lock gyro. Den er dog stadig noget mindre end en T-rex 450. Jo mindre den er, jo mere levende og svær at styre.

Men start nu med en simulator hvis du vil have en "rigtig" helikopter. Så kan du styrte de første 1000 gange uden at det koster noget, medens du sparer op til den hilikoter du vll have.

• #14   2. feb 2010 Head lock gyro, hvad vil det sige?

• #15   2. feb 2010 en gyro sørger for at din heli, ikke fiser rundt om sig selv, head lock sørger får at din heli altid peger samme vej medmindre du drejer den, til læg køb en lamma 4 eller anden 4chn, er du seriøs køb en simulator, hold dig væk fra rtf modeller de er spild af penge

• #16   2. feb 2010 altså rtf 6 chn til 3000

• #17   2. feb 2010 Kan ikke se det kloge i at købe en simulator, når det kun skal være for sjov...
    - Jeg synes bare en Lama 4 ligner **** og det ser ekstremt skrøbeligt ud...

• #18   2. feb 2010 En lama 4, eller en af de andre 4 ch Co-Axial helier kan næsten flyve selv. Det kan de da de har 2 sæt rotorblade der drejer hver sin vej rundt. Det gør at at den ikke kan tilte ret langt om på siden. En "rigtig" rc heli, vil hele tiden vælte lidt i en eller anden retning. Det er så din opgave at "rede" den hele tiden, ellers går den i jorden. Hvis det bare skal være for sjov, så er der ikke meget ved at flyve i 15 sek. og bygge op igen i 2 timer. Stumperne koster jo også lidt.

• #19   2. feb 2010 jamen så gå ud og spild dine penge, men så skal du da ikke spørge om gode råd gess

• #20   2. feb 2010 Det er da klart jeg ikke vil spilde mine penge.. Det er også derfor jeg spørger jer.
    - Jeg har bare prøvet sådan en mini helikopter, som min lillebror havde engang, den havde dobbelt propeller eller hvad i vil kalde det og der var ingen udfordring ved at flyve med den.. Det var nærmest bare at give gas og så slippe igen...
    Derfor ville jeg gerne have en, men kun én propel.

• #21   2. feb 2010 Jamen så koster det, der er et kæmpe spring fra at flyve en coaxial med to rotore og en normal helikopter hvor du selv skal holde den, tror du har fløjet med en af de små billige 2/3 kanaller kig eventuelt i min profil jeg har nogen videoer hvor jeg flyver bl.a med en lama4 og viser hvad man kan med sådan en, som ulrik allerede skrev en honey be cp og king er spild af penge og du vil smadre den på 10sec, vil du have en andenlig heli som er til at flyve så skal du have noget størrelse 450 trex eller klon som du aligevel vil smadre hvis ikke du øver i en sim, og det koster, de rtf modeler du kan købe er med bilig skod elektronik og elektronik er det vigtigste på en heli fordi du skal have fuld kontrol, det er meget svære at styre end du tror:)

• #22   2. feb 2010 Der er forskellige modeller/størrelse af Lama, hvilken er "bedst"? - Ville det være en fordel at købe den med simulator og er der andet man skal tænke på?

• #23   2. feb 2010 der følger simulator med til lama, og arttech, der er også mange alternativer til lama, det skal bare være en coaxial, dvs med to rotorer og 4 kanaler, og du må endeligt ikke tage det negativt vi andre har begået vores fejltrin og vil hjælpe andre, den falkon 400 i min profil en rtf til dengang 3000.- fløj i 20sec før den blev smadret, selv om jeg troede jeg havde tjek på det, det var simpelthen fordi elektronikken i den var for dårlig til at styre, så har jeg fløjet en del coaxial, og simulator og siden bygget min egen trex klon som flyver som en drøm, men så har jeg også brugt 3000 på elektronik alene, med hensyn til det andet så synes jeg en big lama virker fed den kan også udenfor, men der er også blade, artech og andre fede coaxial helier,

• #24   2. feb 2010 Ja, nemlig og jeg kan også godt se hvad i mener... Tror jeg må starte ud med sådan en!
    - Har fundet en Big Lama til 999,00 kr,- ny, er det en fair pris? - Ellers findes den billigere .. Evt. i udlandet?

• #25   2. feb 2010 har set en til 600 brugt herinde, men så var snuden klippet af, tror 999.- er en fair pris har ikke set dem billigere herhjemme,

Kommentér på:
RC heli til begynder?

Annonce