1.215 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

ny modtager til min sender ny modtager til min sender

jeg har et carson reflex wheel model sport ,27mhz fm 3 kanals sender anlæg hvor modtageren er stået af,og kan ikke skaffe en ny identisk.
mit spørgsmål er,kan jeg bruge en modtager fra en anden producent , selvfølgelig fm 27mhz ,og forvente at det fungerer med alle funktioner.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny modtager til min sender
  • #1   16. mar 2010 Ja, det burde du kunne, men FM sendere/modtager bliver lavet i to versioner der ikke kan arbejde sammen, men det er noget jeg kun har set på 35 – 40mhz sendere.
    Fm 27mhz er ikke almindelige og bliver ikke brugt til de avancerende anlæg, så jeg tror ikke at du støder på problemer, MEN jeg er ikke helt 100% sikker på det.

• #3   16. mar 2010 Carsten L
    Det er muligt at det er det jeg tænker på smiley min gamle sender robbe FX-18 var en PPM sender og det var den nye modtager ikke.
    Jeg fik ikke sat mig helt ind i hvilken forskel det drejet sig om, for jeg fik bare byttet modtageren om til en anden smiley

Både sender og modtager er købt her i Danmark, så jeg tror ikke man skal være helt sikker på at de problemer kun holder sig til USA.
    Men jeg er ellers helt enig med dig i at der ikke burde opstå problemer i det her tilfælde.

• #4   16. mar 2010 nice . tak

Kommentér på:
ny modtager til min sender

Annonce