Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ninja 21 pro motor m. udstødning
  • #1   4. maj 2010 hvilken crt? der er jo flere der er crt.5 og x1crt og mange mange flere smiley

• #2   4. maj 2010 Nu kender jeg Tim, så ved det er en X2 CRT smiley

Jeg kører i år for Team Mini-Bizz Racing og kører derfor med en JX21-B01A (går ud fra at det er den du mener). Jeg har kun fået ganske få liter i gennem den indtil videre, så den er ikke i race-indstilling endnu.

Men allerede nu er der rigeligt med power, og den kører allerede ganske langt på en tank. Til DM1-træning i Hillerød, kom jeg på et tidspunkt ud på langsiden samtidig med Steffen Culmsee (ham i buggy - jeg i truggy), og min Ninja fuldte altså med hele vejen - på trods af at den stadig var under tilkøring og at den skulle trække over et 0,5 kg mere.

Under træning i SMRC her i weekenden, så var jeg på et tidspunkt inde for at tanke. Der havde jeg kørt 5 minutter. Der var stadig lidt over halv tank tilbage (og den kører stadig rigeligt fed).

Det er bestemt en god motor, med masser af power og masser af køretid. Desuden så er det en OS motor, så den holder også godt.

Jeg vil anbefale dig at købe en Ninja EFRA2042 udstødning til den - eller en OS EFRA2060 (er den samme udstødning).

• #3   4. maj 2010 Troede du skulle ha en motor magen til min Tim smiley
    En RB X10...
    Men du vil måske prøve noget helt andet smiley
    Pøj pøj med købet smiley

Kommentér på:
Ninja 21 pro motor m. udstødning

Annonce