2.026 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 104 Svar

ALLE HAR RET TIL AT KØRE! ALLE HAR RET TIL AT KØRE!

jeg har lige været ude og køre med men mercer(kig i rc enheder) og så kørte jeg lidt og var glad...

alså... lige indtil en gammel kælling i 80´erne kørte min skønhed ned og har derfor lavet denne her for at sige: ALLE HAR RET TIL AT KØRE MED RC BILER!!

ps jeg holdte tilside men hun kiggede på mig dybt i øjnene og kørte den over+ hun kiggede stadigvæk på mig! som jeg altid siger: GAMLE DAMER OG MÆND KN IKKE KØRE BIL. jeg har lyst til at sige til hende:
``tak... TAK FOR LORT DIN GAMLE KÆLLING!!!!!!´´

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af basketball stander 500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.
  • Hjælp med fladt bil-batteri 500 kr.
  • Problemer med køleskab 1.125 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ALLE HAR RET TIL AT KØRE!
  • #1   21. jun 2010 LOL

• #2   21. jun 2010 over hvad?

• #3   21. jun 2010 næh.. hun har ALDRIG sagt så meget som en lyd til mig

TAG DET NU ALVORLIGT!!!!

• #4   21. jun 2010 TÆNK DIG NU OM!!!!!!!! MIN MERCER BLEV SMADRET PÅ SEKUNDE OG DU TAGER DET IKKE ALVORLIGT?!

• #6   21. jun 2010 ja, det er rigtigt helt rigtigt, syntes i ikke det er synd eller hvad?

• #7   21. jun 2010 med vilje!!!

• #8   21. jun 2010 jeg har prøvet det samme, men personen kørte helt over i den anden side af vejbanen for at prøve at ramme den:(
    men du må faktisk ikke køre på vejen da den ikke er indregistreret og der for må du ikke benytte offenlige veje, men der er aldrig nogen der klager man skal bare ikke udsætte andre for fare.

• #10   21. jun 2010 OLIVER: næsten hele bagtøjet er smadret og karossen er bulet ad helvede til

CPH: jeg har alså respekt for trafikken og har aallttiidd holdt til side hvis der kommer en. lige fra en lille hundehvalp til en lastbil og naboer og skal jeg komme efter dig ska jeg

• #11   21. jun 2010 er det en dame du kender for så ville jeg opsøge hende...

• #12   21. jun 2010 Hvis hun har kørt over din rc bil ,
    må hun jo bare erstatte det hun har ødelagt.

• #13   21. jun 2010 hver gang jeg kører plejer jeg at holde lige ved siden af en opkørsel når der kommer biler for så kan de ikke køre bilen ned smiley

• #14   21. jun 2010 næh.. kender hende ikke. men hun kører i en mørk/blå/grøn volkswagon toureg årgang 2005 med hvide plader og holder til i jagt vej-området i hammel

• #15   21. jun 2010 ja, alle har ret til og køre med rc biler, PÅ BANE, IKKE PÅ VEJEN!!!

• #16   21. jun 2010 Man må ikke køre på vejen. Så det er din egen skyld

• #17   21. jun 2010 jeg har brugt sved på at lave bilen perfekt. bilen er kun 1.5mdr gammel

jeg vil kræve 3000kr for at lave den pga den er ca 40% skadet dvs at næsten hele bagenden og karossen er totalskadet og en af motorens køler-ribber er bøjet. sådan en ny bil koster 2500kr og har selv sat et 2.4Ghz anlæg til 800kr hvor modtageren har garanteret taget skade

• #18   21. jun 2010 ikke hvis jeg holdt til side og har ikke andre steder at køre på!

• #19   21. jun 2010 prøv og opret et album med skaderne......

• #20   21. jun 2010 ahh hør her venner ..det ersgu da sønd for ham !! tænk på hvis det var jeres egen der blev mast at sådan en møg so !!! det skulle lige være min og hun havde fået en fjernbetjening gennem ruden det ligger helt fast !!!!
    selvfølige skal vi der køre på vejen tage hensyn men det der er latterligt !!!!

• #21   21. jun 2010 tag lige nogle billeder af det.

• #22   21. jun 2010 Det er ikke lovligt. Så kan jeg også bare fise rundt på en go-kart, bare jeg holder ind til siden? Nej vel?

• #25   21. jun 2010 SO ! ! ! det er hun helt sikkert men har spurgt politiet om de og de sagde at man skulle holde det på fortove smiley

• #26   21. jun 2010 Mads M

det kan sku godt være at man ikke må køre med rc biler på en villa vej men det giver stadig ikke hende ret til at bevidst køre rc`en over.

• #27   21. jun 2010 må give Mads M ret, Nitro larmer for meget, og tror godt at folk til sidst blir godt irriteret, so mange andre skriver, så må du heller ikke kører på en offentlig vej med rc, så der er ikke så meget at skrive igen, det var vel bare en lærestreg til dig smiley
    Men prøv at lægge billeder ind i et album så vi kan se skaderne, selvom der ikke er så meget at gøre ved dem........

• #28   21. jun 2010 du dør i morgen...

Faktisk må du ikke kører på trafikerede veje eller tæt beboede områder.
    Og tvivler på det var med vilje, tænk på hun er gammel og synet har været bedre..

Ingen medlidenhed herfra af da..

• #29   22. jun 2010 ™ Smashbash ™
    hvis det ikke var med vilje pga hendes syn er det ganske skræmmende at hun ligger og drøner rundt i en større suv...

Og det er fandme da noget fis.. det er altså ikke alle der lige har mulighed for at smide deres rc i bilen og drøne ud til en bane, knægten er 13 og har en fornuftig hobby så selvfølgelig ligger han og køre med bilen derhjemme...

• #30   22. jun 2010 Vis jeg så dig på en ulovlig scooter ville jeg da også lige skubbe til dig smiley det ulovligt, så dit problem smiley

• #31   22. jun 2010 Nitte den blev kørt ned men som andre skriver så har du ingen ret til at køre på offentlig vej.

Det er godt man er heldig at der hvor jeg bor der er folk nysgerige og kommer ud og kigger og spørger hva hulen det er for noget også plejer vi at få en snak omkring bilen og RC så jeg har ikke oplevet nogle sure miner hvor jeg køre. Endnu da vil jeg sige.

Det bedste du kan gøre er at d tager ud på en bane hvis det er en mulighed eller finder et industri område i weekenden og så finde den største p-plads eller lukket vej du kan og så køre der.

• #32   22. jun 2010 ja lektie for livet - hold op med at køre med nitro biler på en offentlig vej - der kan jo ske "uheld".

Jeg har sgu da tit lyst til at gå ud på min fine lille villa vej og trykke den spasser af en knallert teenager så langt ned i asfalten at han kan smage det de næste 10 år ... han drøner op og ned med 60 -70 i timen uden hjelm den tumpe! imens mine små børn forsøger at sove i haven.

Havde du stoppet med at køre hvis den gamle dame havde sagt du generet hende - eller havde du fortalt hende i "flinke" vendinger hvor meget hun kunne rende dig og kørt videre.

Kør på parkeringspladser eller andre store arealer hvor chancen for at genere ikke er stå store. Så slipper du også for dumme mennesker der gør tåbelige ting som at køre dine ting ned - men du kan ikke gøre en skid ved det alliegevel smiley

sur røv - livet stinker - tør øjne og spis en kiks smiley
    (alt sammen sagt i god mening !!)

• #33   22. jun 2010 kan sige, at hun var mere end 3 meter væk inden hun havde stoppet og så kørte hun den ned, til alle jer der syntes det er en lærestreg:

TÆNK HVIS I FÅR KØRT JERES LORT NED HVA?! VILLE I IKKE BLIVE SURE?! OG DEN NÆSTE BANE LIGGER I KALUNDBORG SOM ER OVER 200 KM VÆK!!!
    tak til alle der har støttet forummet

• #34   22. jun 2010 ja, men der er ingen parkeringsplader i hvor jeg bor. den næste ligger over 25-30km væk og det har jeg ikke ben til

• #35   22. jun 2010 Synes sku også det er svineri, at køre med nitro i et villakvarter. Så jeg har ingen sympati med din bil. Køb en El-bil, hvis du ikke vil køre på baner.

• #36   22. jun 2010 der erkun en ting at sige. lad vær med at køre på offentlig vej.havde du været på bane så vardet aldrig sket. meld dig ind i en klub og køb en ny bil og tør øjneneogkom videre

• #37   22. jun 2010 Tør øjnene og tag en tudekiks!

• #38   22. jun 2010 den næste bane lugge over 200 km væk for udendørs onroad

• #39   22. jun 2010 Patrick!
    Det er mega ærgerligt, og jeg kan godt forstå at du er pisse sur, og det er unfair og det hele, men jeg synes du skulle sælge resterne af den og de andre nitro biler og købe en på el. Jeg har altid selv kørt med el. Jeg kører også på offentlig vej, for det meste, og jeg kendes mange af dem som bor på min vej, og de kommer da også ud en gang imellem og snakker om det. Også mange andre, som kommer forbi osv. Bilerne kører også langsomt forbi nogle gange for at se hvad det er for noget. Jeg holder også næsten altid op på fortorvet.

• #40   22. jun 2010 og når jeg siger snakker om det, er det ikke fordi de brokker sig, men fordi de er nysgerrige..

• #41   22. jun 2010 jeg har også langt til en onroad bane, så jeg har købt en offroad

men 200km, lyder som om at du skal undersøge hvor der faktisk ligger baner

• #42   22. jun 2010 kort sagt:

du får intet ud af og brokke dig her, vi kan intet gøre, udover påpege fejlene..

• #43   22. jun 2010 Ärgeligt at den blev kört ned...
    men den med at närmeste bane ligger i kalundborg... hvor har du det fra ??
    I din profil staar der at du kommer fra östjylland og du nävner selv hammel...
    Der er da en bane i Vejle og en i Odense... BEGGE ligger noget tättere paa end Kalundborg.
    Og er du overhovedet sikker paa at der er onroad i Kalundborg ??

• #44   22. jun 2010 Der findes ikke en Onroad bane i Kalundborg - men der ligger en i næstved

• #45   22. jun 2010 kommer der ikke billeder ad den efter den er kørt over i et fotoalbum

• #46   22. jun 2010 jeg kunne ha fundet på det samme.. at køre den over.. hvis der lå en eller anden "hvalp" og fræsede rundt på en villa vej med sin nitrobil...

jeg bor selv på landet.. og vi har en PRIVAT offroad bane her på min mark.. helt nede i bunden af marken.. med træer og skov omkring..
    men der er stadig nogle der kommer og spør om "vi saver mange træer ned" !!!!!!!!!
    især onsdag og søndag.... hvor jeg så må sige at det gør vi så ikk..
    dem der spør bor 2-4 km væk i luft linie.. og de kan høre det hvis vinden er over mod dem..

og hvis man så tar den samme larm inde midt i byen.. så kan jeg sku godt forstå hende !!!!!! hvis man så ENDELIG fik chancen...

• #47   22. jun 2010 jeg kan godt prøve at skaffe billeder men de er måske ikke så gode så.

jeg brokker mig ikke her

og den el-bil jeg godt vil ha koster over 3000,- og den bil får jeg aldrig solgt til de penge

• #48   22. jun 2010 jeg bor alså lidt uden for byen

• #49   22. jun 2010 det er da mega nedern .- ja.. men du kan ikke kræve erstatning da din bil ikke må køre på vejen.. sådan er det! smiley

• #50   22. jun 2010 godt nok kører jeg selv på offentlig vej eller i kvateret med den risiko at en af dem en dag bliver pløjet ned ved et uheld.
    Heldigvis er mine naboer og langt de fleste i området positive og imponeret over farten osv på mine biler at de stopper op og kigger eller triller stille forbi istedet for hamre forbi med 100 km/t.

• #51   22. jun 2010 Så spar 3000 op og køb den, ville da også gerne have 10000 for min stealth smiley

• #52   22. jun 2010 jeg syntes i er lidt hård ved knægten... Det er da ikke i orden at hun køre hans bil ned!!!! hun kan da vel tale dansk og sige til ham om han kan finde et andet sted at køre og ikke udøve selvtægt som er lige så ulovligt som det at han køre på offentligt område... og til alle de ( voksende ) prøv nu lige at tænke på da i selv var en knægt eller er det for længe siden????

• #53   22. jun 2010 nederen, men det er den risiko man tager når man kører på en offentlig vej, er du overhove sikker på den ældre damme har set din rc? jeg ville da ikke køre en rc over med vilje med risiko for pumptering osv.

• #54   22. jun 2010 Så vidt jeg kan forstå så holdte hun stille før hun kørte bilen over.
    Her tænkte jeg så: Hvem helvede er så dum at køre en fjernstyrede bil ud foran en bil?

Skylden er ikke den gamle dames. Det er sgu helt og aldeles din egen.
    Du skulle have undersøgt hvor du kunne køre før du købte en nitro-bil.

Af samme årsag til jeg udelukkende kører el.

• #55   22. jun 2010 Det der undre mig her er:
    >>hun kiggede på mig dybt i øjnene og kørte den over+ hun kiggede stadigvæk på mig<<
    Dvs hun kiggede ikke engang efter bilen men kørte den alligevel over med vilje. Den forstår jeg ikke helt, eller rettere sagt syntes jeg det er rimeligt godt klaret. Faktisk lyder det som om hun bekymrede sig en del mere om dig end du regner med...

Det er hamrende irriterende når noget går i stykker, og endnu mer når det i det store hele ikke er ens egen skyld. Men jeg tror du du læser en del mere i det end der hører til.
    Jo, gu er det da synd at din bil blev skadet, men det er rigtigt nok 100% på eget ansvar hvis man kører på offentlig vej. Faktisk ku hun kræve erstatning hvis hun punkterede smiley (har vidnet i landets nok mest platte retssag angående netop dette) så meget mere ret har hun til at køre på vejen end en RC.

Lige for at tage din overskrift bogstaveligt i denne sammenhæng, nej, RC har ikke ret til at køre på vejen. Faktisk er det ulovligt som der os nævnes flere gange. Men selvfølgelig skal billister såval som "RC-ister" tage hensyn til hinanden alligevel.

Til sidst syntes jeg der er en del der snakker temmeligt store ord om hvad de ville gøre i den situation... come on.. For det første har man intet krav i denne sammenhæng som ejer af RC enheden, for det andet tror jeg næppe folk ville agere som de påstår i det virkelige liv smiley

Ta det som en kedelig oplevelse, og gør mere for at sikre dig selv og din bil en anden gang, som sagt er det da skide synd, men der er jo ikke andet at gøre ved det end at komme videre med hobbyen, og grave smilet frem igen smiley

• #56   22. jun 2010 hver gang der kommer biler når jeg kør holder jeg bilen med fødderne både hvis den pludselig skulle køre ud foran bilen og så kan de ikke undgå at se jeg er her og der kører ikke min bil over uden at køre mig over

• #57   22. jun 2010 tass: jeg ved det godt men hun har stadigvæk gjort noget ulovligt ifølge loven om at hun er en flugt bilist for hun kiggede kun på mig som om hun tænkte(hey skatter skal vi ikke lege monster jam? skal vi ikk køre den bil over?)
    igen, jeg ved godt det ikke er iorden at køre derrude, men hvordan ialverden tror du jeg har det HVA?

• #58   22. jun 2010 patrick honoré S
    ligemeget hvordan du vender og drejer det får du intet ud af det. Du kan ikke bevise at hun så din bil og kørte den over med vilje. Og du har intet at gøre på en offentlig vej med en rc smiley

• #59   22. jun 2010 patrick honoré S du skriver
    "ikke hvis jeg holdt til side og har ikke andre steder at køre på!"
    går ud fra det var et svar til ham der skrev alle har lov til og køre rc ja på bane ikke offentligvej.
    uanset om du ikke har andre steder og køre må du ikke køre på offentlig vej med din rc. som mange andre skriver skal du være glad for der ikke skete noget med damens bil, da du så skulle betale erstatning til hende, du kan intet gøre ved det enten må du sælge den som reservedele eller os må du lave den

• #60   22. jun 2010 der er sq ingender gider og ha den alligevel.

• #61   22. jun 2010 ja det sku ærgeligt! men folk har ret. det er ikke lovligt at køre på offentlige veje. men hun havde sku fået dræberblikket af mig. jeg syndes at hun bare skulle have brokket sig og sagt til dig at du skulle slukke for det "støjene lort" istedet for at køre noget over som du har ofret mange penge på. Så syntes jeg det er over stregen! smiley

• #62   22. jun 2010 Hold kæft jeg var blevet gal på hende!!!

havde nok forsøgt at stoppe hende for at få en lille snak med hende..

Det kan godt være at du ikke må køre der hvor du kørte, men derfor skal hun sq da ikke smadre dine ting.!. hun kunne i det mindste bare have stoppet for at sige det irreterede hende, så i kunne finde en løsning på problemet sammen..

Hvis jeg var dig, så ville jeg kontakte politiet, og fortælle dem din historie.
    evt. tage ned på din lokale station med resterne af bilen så de kunne se det, og gøre dem opmærksom på hvad prisen på sådan et stykke '' legetøj '' er..

Næste gang jeg så damen, ville jeg igen forsøge at stoppe hende...

• #63   22. jun 2010 - FleMMer-DK -
    _ hørt!

• #64   22. jun 2010 både og

• #65   22. jun 2010 Tror nu næppe Patrick ville få en bøde, så små sko går politiet nu heller ikke i smiley
    Men tror nu heller ikke de ville gøre det store i sagen som helhed, men ved det selvfølgelig ikke..
    Eftersom det er umuligt at bevise at kvinden kørte bilen over med vilje (hvilket jeg stadigt ikke tror på) og hun næppe selv siger ja til det, så er det svært at hente noget den vej. Specielt da det er legetøj som ikke må være på vejen.
    Men det er da bestemt et forsøg værd. Kan vel højest få at vide de ik kan gøre noget.

• #66   22. jun 2010 jeg har 1 vidne mere bare så du ved det tass

• #67   22. jun 2010 Men det ændrer ikke på du stadig har overtrådt loven.

• #68   22. jun 2010 Billeder af den ''totalskadede'' bil?

• #69   22. jun 2010 Ikke for noget Patrick, men huskede du at få fat i bilens registreringsnr. hivs ikke er der sgu ikke så meget at gøre.
    Jeg tror nu ikke du får en bøde, men de vil nok ikke gøre noget ved det da du har kørt et sted du ikke burde.

• #70   22. jun 2010 Patrick - det er helt fint at du har et vidne, men derfor kan i stadigt ikke bevise at det blev gjort med vilje. Og ud fra det du skriver kan det nærmet ikke lade sig gøre at det var med vilje... Slet ikke i en halv stor bil som en touareg ført af en 80 årig kvinde der har direkte øjenkontakt med dig fra start til slut...

Ta det nu lidt roligt, det er helt i orden at ærge sig over det der er sket, os at være sur... men du ligger en masse i sagen som ikke hænger sammen med det du beskriver.

• #71   22. jun 2010 Smid nogen billeder op:D

• #72   22. jun 2010 Hvis nogen havde kørt min bil ned havde jeg givet igen... Det er ikke lovligt.. Men alligevel hvis hun ikke har sagt noget før kan hun da starte med at gøre det...

• #73   22. jun 2010 billeder kommer på et tidspunkt

• #74   22. jun 2010 Må man lige spørge om ikke der er et fortorv der hvor du kørte? og hvorfor pokker du ikke som det første da der kom en bil ind i dit synsfelt kørte op på det eller over til dig selv hvis hun holdte stille som du skriver burde du i en fandens fart ha kørt bilen over hvor du stod så havde du undgået en masse bøvl og ærgelse.

• #75   22. jun 2010 der er et fortorv men den er ikke større end en normal lille en og bor i et halv-tæt område

• #76   22. jun 2010 Du sagde lige tidligere du boede lidt uden for byen smiley

spar dig for mere besvær, bare slet eller lad værd med at skrive her mere ,)

• #77   22. jun 2010 synd med rcèn, men det bedste er nok bare at komme videre.

• #78   22. jun 2010 ja, har kommet over mig for længst MEN JEG TILGIVER STADIG IKKE DEN GAMLE DAME!

• #79   22. jun 2010 vær beredt

• #80   22. jun 2010 HVOR STÅR DET AT DET ER ULOVLIGT ?? har ringet og spurgt politiet både i roskilde,ringsted ,holbæk, kbh, næstved og der siger de ikke det er ulovligt bare at man skal tage hensyn !! det er en legetøjs bil ...der bare er købt et andet sted end BR ..

• #81   22. jun 2010 legetøj hører til på fortorvet, vil godt have nummer på den betjent der har sagt til dig du må lege ude på vejen

• #82   22. jun 2010 the hamster.
    en go-kart er noget andet den kan du selv køre på lige som en pocketbik,4hjulet crosser osv. altså noget du selv kan køre på og der for er DE ulovlige men ikke rc biler ....

• #83   22. jun 2010 tjæk færselsloven og fortæl mig hvor det står ??

• #84   22. jun 2010 jeg har aldrig fået bøde eller fået a vide det er ulovligt a politiet når jeg har kørt ved silvan,haralnyborg,eller thansen i roskilde selvom de ke kommet forbi ..bare at jeg skal huske at den skal være slukket efter kl.20.00

• #85   22. jun 2010 Leg m.v.

§ 6. Ingen må springe af eller på et køretøj, der er i bevægelse, eller opholde sig på et køretøjs trinbræt eller lignende, medmindre det er særligt godkendt hertil.

Stk. 2. Slæde, trækvogn eller lignende må ikke hænges efter køretøj. Den, der løber på ski, skøjter, rulleskøjter eller lignende, må ikke trækkes af køretøj.

Stk. 3. Der må ikke på vej køres på rullebræt eller laves glide- eller kælkebaner. På vej bortset fra legegader må der >>>ikke leges<<< eller spilles bold til ulempe for færdslen.

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=22053#K2

Og kan da lige tilføje lidt om støj

Unødig støj m.v.

§ 38. Fører af motordrevet køretøj skal betjene køretøjet således, at det ikke afgiver unødig støj eller unødigt udvikler røg eller gasarter.

Stk. 2. I og ved bebyggelse må kørsel, der er unødvendig og forstyrrende, ikke finde sted. Hastighed og køremåde i øvrigt skal på sådanne steder afpasses således, at andre ikke unødigt forstyrres.

• #86   22. jun 2010 Frank - at de ikke afgiver bøde er jo ikke ensbetydende med at det ikke er ulovligt.
    De kan jo godt regne ud at der ikke er noget galt i at lege på en vej når det foregår forsvarligt, og uden at genere andre...

Som nævnt før, så små sko går de heller ikke i smiley

• #87   22. jun 2010 og har stadig ikke forstået med sko;)

• #88   22. jun 2010 jeg ville sku selv blive tosset hvis jeg boede på en villavej hvor der lå en knægt og fræsede frem og tilbage med en nitrobil..
    så glem du det.. og "HÅB" på at der ikke skete noget med hendes bil.. som du får en regning på senere !!!!!!!!

og tænk før man køber.. med køre muligheder osv..

• #89   22. jun 2010 prøv at se ..alle de ting der dliver beskrevet er noget du enten kan stå på køre på trækkes ..det vil sige noget du selv fysisk kommer i fart med ,det gør du ikke i/på en rc bil ...og strøj loven siger ikke det er ulovligt for så er elværktøj også ulovligt , eller en motorsav plæneklipper hækkeklipper. du må bare ikke støje efter kl. 20.00

• #90   22. jun 2010 frank p ved du hvornår man må begynde at støje bare nysgerrig

• #91   22. jun 2010 Frank - Støjen beskriver en begrænsning i form af unødvendig støj. Jeg siger intet om hvorvidt den begrænser brugen af en RC, men henviser derimod bare til den...

Og at det kun omhandler "kan stå på køre på trækkes" er ikke korrekt. Hvordan vil du stå på, køre eller trække en bold?? :o)

RC er for os en hobby, men defineres ved leg da det er legetøj. Dermed er det omfattet af ovenstående lov.

• #92   22. jun 2010 En ting er lovligheden i at kører med bilen; men hvis min nabo kørte med nitro eller benzinbil på vejen hver anden dag, så skulle jeg nok få min bil til at hilse på hans nitrobil. Det er ikke i orden at støje med sådan noget hver dag (kører selv benzin, men har også haft Nitro). og Jo, jeg har haft kørt i haven og på vejen, men kun 5 min; og kun ved særlige lejligheder (måske 1 gang hver anden mdr).
    Støj skal begrænses!
    Så find en bane og tør de salte tårer - du skulle måske fremover vise hensyn overfor dine medborgere!
    Angående din færden med et motoriseret kørertøj, og din alder under 18 år, samt manglende forsikring på kørertøjet, drop sagen mester.

Det er tid til tudekiks, og så videre ud i det store og rå liv

• #93   22. jun 2010 overvejer og sælge min savage og spare sammen til en sniper og så opgradere den meget i starten. så må det være det. så larmer eller får folk hovedpine af lugten og økonomisk bedre pga vedligholdelse

• #94   22. jun 2010 michal A
    jeg kan ikke rigtig følge dig ..du siger du selv ville blive tosset hvis det var .. hvad er forskelden på din mark og en villavej larmen er den samme ..

• #95   22. jun 2010 jesper s.
    ja det gør jeg . på hverdage er det fra 7.00 til 20.00 og weekendeog hellidage er det fra 10.00 til 16.00

• #96   22. jun 2010 tass.
    der står.. eller spilles bold til ulempe for færdslen,det vil sige du må godt spille boldt på offelig vej bare du ikke gener trafikken

• #97   22. jun 2010 jeg er fuldstændig enig med Mr. Bo k ..hvis det var flere gange om ugen så ville jeg da osse blive sur for man skal tage hensyn !!! ligesom hvis naboen savede brænde med en motorsav i 4 timer hver dag så ville jeg nok osse regerer ....

• #98   22. jun 2010 jeg er fuldstændig enig med Mr. Bo k ..hvis det var flere gange om ugen så ville jeg da osse blive sur for man skal tage hensyn !!! ligesom hvis naboen savede brænde med en motorsav i 4 timer hver dag så ville jeg nok osse regerer ....

• #99   22. jun 2010 Når en RC bil bliver kørt over bliver det os ret svært at forklare man ikke har været til ulempe smiley
    Der foreligger faktisk retssager hvor der er beskrevet at al fjernstyret gejl intet har at søge på offentlig vej. Har selv været vidne i denne sammenhæng. Men at bevise dette kræver at finde de pågældende sager, og det tvivler jeg på at jeg er i stand til. Kan ikke engang finde min egen retssag imod boligforeningen smiley

Den specifikke sætning du fremhæver "til ulempe for trafikken" omhandler boldspil, ikke leg. Og nej, det kan jeg ikke bevise da det er et spørgsmål om definering. Men det var beskrivelsen der blev fremhævet og i sidste ende fællede min kammerat i retten med et efterfølgende erstatningskrav på 1 stk front spoiler.

• #100   22. jun 2010 synes den her diskussion er ved at tage overhånd, jeg hopper i hvert faldt ud nu og spiller en lille serenade på værdens mindste violin kan i hygge jer

• #101   23. jun 2010 Rc er ikke ulovlidt at køre med alle steder. Der er nogle steder hvor der stå

PAS PÅ
    Lejene børn.

Og jeg vil da helt klart mene at, at køre med rc er at leje?
    Dog skal i ikke tage det i den forstand at man må køre på en scooter som køre de 100, Men i burte forstå begrebet.
    Jeg ville tage din mor og / eller far med ud og finde hende, vis du ved hvor hun mor, også snakke med hende, om hvorfor hun gjort det, Hun kan da i det mindste komme ud og sige pænt til dig, om du ikke vil stoppe, Men disideret at køre den ned er fuldkommen Respekt løst..!

Vis nogle kørte min rc ned, ville jeg nok også gå mere eller mindre amok og finde personen, også grave en ny, jeg er da ligeglad om det er ulovligt, Hun har sku stadvik ikke rad til et køre den ned...

Og vis de endelig kørte noget af mit ned, ville jeg igen finde hvor hun mor, købe den størte nitro motor, Lave direkte udluftning, Køre forand hende, bare for at se hvordan hun reigere, hun kan da tage høreraberaderne ud....

Til alle jer andre som brokker sig over at han har fådet en lektie for livet osv, Den skal i nok stoppe med, Det er da ikke fordi at man bliver opbunddret af det, og hvordan ville i reigere? tror måske aldrig rigtigt i har stådet i sitosionen og ved eller kan tænkte sig hvor nedern det er.
    helt seriøst, få jer lidt medlidenhed, TAK..!

• #102   23. jun 2010 Ville aldrig kører på offentlig vej sådan. Og hvis jeg gjorde ville jeg være klar over der var en chance for at den kunne blive kørt over. Im out

• #103   23. jun 2010 Dain A, Nej self ikke, Igen det er mangel på respekt, Men nu er der nok mange af jer ældre (over 19) Som stadvik ville sige at i børn inde i smiley

• #104   23. jun 2010 Af samme grund jeg vil have en asfaldt have med træhegn, intet larmene vedligholdelse smiley

• #105   23. jun 2010 dion :De ting du nævner er LOVLIGE og fuldt tilladte.
    siden hvornår er det blevet lovligt at køre tunet scooter?

• #106   23. jun 2010 så det er lovligt at køre med sin FG på fortovet?

• #107   23. jun 2010 ja smiley

• #108   23. jun 2010 skal li "ud af" denne debat hehe..

Kommentér på:
ALLE HAR RET TIL AT KØRE!

Annonce