Stor ros til iccom i valby. Stor ros til iccom i valby.
Hej alle smider lige en kæmpe ros til Iccom i valby, jeg har sjældent mødt så venlige mennesker med en så stor kompetence og lys til at hjælpe andre! Jeg var derinde forleden dag og købe nogle små dele til min 1/10 nitro truggy, der gik jeg derfra med et smil. Så igår havde jeg et problem med en 1/8 nitro buggy, og jeg kørte derind og endte med at stå ved disken i 3 timer og skrue løs på maskinen, imens de hjalp med at få det hele til at fungere. De var glade og kom med så meget input at vi fik styr på bilen og jeg nød virkelig de 3 timer derinde, jeg stødte på problemer jeg ikke selv kunne løse men der trådte de ind og hjalp med at fabrikere de dele jeg nu engang skulle bruge for at komme videre i processen! og ikke nok med den utrolig gode service, så indstiller de også maskinerne gratis ! jeg kan ikke lade være at smile over deres service og sige at iccom er min foretrukne butik fra nu af !
Så hvis i vil have service i 110 % kvalitet så er det stedet at handle !
Mvh Morten.
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 11 RC-enheder: 1 Emner: 12 Svar: 117
jul 2009
Følger: 13 Følgere: 13 RC-enheder: 8 Emner: 31 Svar: 453
Sådan ICCOM !! - det er bare verdensklasse service og bruger/kunde pleje det der - det bliver jo næsten ikke bedre.
Super også at se rose-posen kan bruges her på RCG !
jan 2008
Følger: 57 Følgere: 52 RC-enheder: 13 Emner: 92 Svar: 882
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 2 Emner: 8 Svar: 13
apr 2004
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 2 Emner: 28 Svar: 406
nov 2008
Følger: 56 Følgere: 48 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 48
aug 2010
Følger: 8 Følgere: 6 RC-enheder: 1 Emner: 3 Svar: 29
nov 2006
Følger: 63 Følgere: 7 Emner: 3 Svar: 270
Det er ALTFOR sjældent at vi høre sådanne gode historier, og desværre for tit at vi ser folk har travlt med at svine andre til, som visse andre medlemmer længere oppe i dette indlæg.
OG JA - det er F..... en rigtig god butik de har derovre på "øen"
apr 2004
Totalts iorden system de har med kundesiden, hvor man kan se tidligere ordere, igangværende osv..
Hurtig support har de endda også, ihvetfald de to gange jeg skrev og spurgte til noget. Der blev også meldt tilbage da de ikke overholdte leveringstiden på en vare. Så skrev jeg tilbage kl.10.20 at de bare skulle slette den vare fra listen. Kl 10.39 var der mail som bekræftigelse. Kl. 11.06 kom der endnu en mail med T&T nummer(så er pakken klar til afgang, eller allerede sendt). Så Thumbs up herfra til den kære morfars.dk
nov 2006
Følger: 63 Følgere: 7 Emner: 3 Svar: 270
apr 2004
Stor ros til iccom i valby.