{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.141 visninger | Oprettet:

Lode "ekspert" søges {{forumTopicSubject}}

Ja måske en lidt mærkelig "søgning" men nu gider jeg sgu ikke mere smiley

Jeg er og bliver bare en kæmpe idiot til at lode, jeg har prøvet og prøvet og prøvet men da jeg efter snart 1 år stadig ikke opnår det resultat jeg søger så er det sgu slut smiley

Søger en som mod betaling selvfølgelig vil være min "lode mand" frem over, jeg samler på rc biler og derfor er det et must for mig at alle mine biler kører med samme stik da jeg ikke gider have 50 forskellige batterier hængene.

Manden jeg søger skal kunne lode deans stik til kryds og bolle og "isolere" lodningen bagefter så den er fin og uden synlig lodning.

Jeg bringer bil eller batteri eller hvad det nu må være + stikkene til din adresse du skal evt have "isoleringen / rød & sort krympeflex" og så aftaler vi en pris per stik du loder på smiley det lyder vildt men drejer sig måske om 1 gang hver eller hver anden måned

dog vil der nok komme lidt løbenede her i starten da mange af mine biler & batterier er forskellige på nuværende tidspunkt !

Er det dig vil jeg meget gerne have en PM fra dig med lidt info om evt erfaring, hvor du bor og hvad du skulle have for at lode pr stik smiley

Ser frem til at hører fra dig smiley

PS: Bor selv i 4171 Glumsø så du skal bo omkring:

* Ringsted, Næstved, Slagelse, Sorø osv i den radius smiley

Mvh. Kennie Jacobsen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lode "ekspert" søges
Kommentér på:
Lode "ekspert" søges

Annonce