1.320 visninger
|
Oprettet:
Start af nitro bil? {{forumTopicSubject}}
Hej!
Jeg har idag forsøgt at starte min nitro bil, uden held. Det er nok et par måneder siden den har kørt sidst, og der har været after run olie i.
Jeg har revet og sledet i den jeg ved ikke hvor længe nu, og den vil bare ingenting.¨
Jeg har sat nyt gløderør i, glødestarten er fuldt ladt op, og jeg har også prøve at give den en llle tår nitro ned i karburatoren.
Nogen der har nogle gode fifs? :S
maj 2004
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Emner: 3 Svar: 5
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Emner: 44 Svar: 847
tjek at den får brændstof, altså at den suger fra tanken når du holder en finger for potten, og trækker 2-3 gange i snoren.
tjek at topstykket ikke sidder løst.
hvis det stadig ikke virker, og alt ovenfor er OK. så skriv igen.
maj 2004
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Emner: 3 Svar: 5
Den startede efter de første 3 hug.
TAK for hjælpen
maj 2010
Følger: 44 Følgere: 39 RC-enheder: 3 Emner: 84 Svar: 327
Hvad er det for noget vrøvl at komme med...
Vi andre der elsker vores nitro-biler osv kan jo ikke gøre ved at du har valgt andet vel....
Martin P
Næste gang så prøv at varme din motor og køletårn op med en varmepistol og ellers som du selv og René W skriver...
Held og lykke med dit salg
Vh
Kenneth J
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Emner: 44 Svar: 847
Og nitro er nu ikke noget lort om vinteren, men hvis ham som skal justerer motoren ikke har sat sig ind i tingene, så er der jo ingenting som fungerer.
maj 2010
Nej det er helt rigtigt som du skriver men det letteste er åbenbart at råbe ud over det hele med det samme at nitro er noget lort her og der...
Os med hang til nitro kan jo ikke gøre ved at andre ikke kan finde ud af nitro men derfor behøver man ikke skrive at det er noget lort....
Det kan pisse mig af...
okt 2007
Følger: 17 Følgere: 21 RC-enheder: 4 Emner: 25 Svar: 1.881
Men at dømme efter antallet af indlæg ang. afbrændte ESC'er, oppustede LiPO'er," hvad betyder C", "Kan min motor klare et batteri på mange mAh" osv. så virker det som om at EL heller ikke er helt problemfrit.
Begge dele er nemt hvis man ved hvad man laver. For el bilers vedkommende er der mange der tilsyneladende TROR de ved hvad de laver - lige indtil det går galt.
okt 2007
Følger: 17 Følgere: 21 RC-enheder: 4 Emner: 25 Svar: 1.881
Ned på starterboksen, og så er den i gang.
maj 2010
Men jeg har nu ingen problemmer med at starte nu, da jeg hev 2 gange i snoren idag på min og så startede den så......
maj 2010
Start af nitro bil?