1.350 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Start af nitro bil? Start af nitro bil?

Hej!
Jeg har idag forsøgt at starte min nitro bil, uden held. Det er nok et par måneder siden den har kørt sidst, og der har været after run olie i.
Jeg har revet og sledet i den jeg ved ikke hvor længe nu, og den vil bare ingenting.¨
Jeg har sat nyt gløderør i, glødestarten er fuldt ladt op, og jeg har også prøve at give den en llle tår nitro ned i karburatoren.

Nogen der har nogle gode fifs? :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Start af nitro bil?
  • #1   25. nov 2010 Jeg skal heller ikke køre, bare starte den så jeg ved at den virker som den skal, da der kommer en og skal se den imorgen.

• #2   25. nov 2010 tjek om der kommer glød på dit gløderør når du sætter den i din tænder, altås så den ikke sidder i motoren.

tjek at den får brændstof, altså at den suger fra tanken når du holder en finger for potten, og trækker 2-3 gange i snoren.

tjek at topstykket ikke sidder løst.
    hvis det stadig ikke virker, og alt ovenfor er OK. så skriv igen.

• #3   25. nov 2010 Topstykket var sku løst, ikke meget, men åbenbart nok!
    Den startede efter de første 3 hug.
    TAK for hjælpen smiley

• #4   25. nov 2010 Galtengoogers

Hvad er det for noget vrøvl at komme med...

Vi andre der elsker vores nitro-biler osv kan jo ikke gøre ved at du har valgt andet vel....

Martin P

Næste gang så prøv at varme din motor og køletårn op med en varmepistol og ellers som du selv og René W skriver...

Held og lykke med dit salg

Vh

Kenneth J

• #5   25. nov 2010 velbekomme.

Og nitro er nu ikke noget lort om vinteren, men hvis ham som skal justerer motoren ikke har sat sig ind i tingene, så er der jo ingenting som fungerer.

• #6   25. nov 2010 René W

Nej det er helt rigtigt som du skriver men det letteste er åbenbart at råbe ud over det hele med det samme at nitro er noget lort her og der...

Os med hang til nitro kan jo ikke gøre ved at andre ikke kan finde ud af nitro men derfor behøver man ikke skrive at det er noget lort....

Det kan pisse mig af...

• #7   25. nov 2010 El biler er desværre blevet gud efterhånden, for der er bare SÅ mange problemer med nitro....
    Men at dømme efter antallet af indlæg ang. afbrændte ESC'er, oppustede LiPO'er," hvad betyder C", "Kan min motor klare et batteri på mange mAh" osv. så virker det som om at EL heller ikke er helt problemfrit.

Begge dele er nemt hvis man ved hvad man laver. For el bilers vedkommende er der mange der tilsyneladende TROR de ved hvad de laver - lige indtil det går galt.

• #8   25. nov 2010 Det er da lige ud af landevejen at starte en nitrobil.
    Ned på starterboksen, og så er den i gang.

• #9   25. nov 2010 Nej det er de ikke, men det kræver at man virkelig ved hvad man laver under tilkørsel og indstilling af sin motor + vedlighold af denne...

Men jeg har nu ingen problemmer med at starte nu, da jeg hev 2 gange i snoren idag på min og så startede den så......

• #10   25. nov 2010 Bare okay alt forladt herfra

Kommentér på:
Start af nitro bil?

Annonce