Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med loddestation
  • #1   14. dec 2010 Hov.

Glemte lige og sige den godt må være på 60w

• #2   14. dec 2010 Har en Weller WHS40 fra Harald Nyborg. Den gør det i hvert fald super godt, virkelig et kvalitetsprodukt.
    Mener jeg gav 500-600 kr for min.

• #3   14. dec 2010 http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=13406

Den købte jeg i sommers, og er super glad for den. Den er utrolig let at lodde med, og tager ikke mange minutter fra man starte op til at man kan lodde.

• #4   14. dec 2010 Lige netop sådan en - magentil min. Det fede ved den er, at du kan holde den kørende næsten evigt hvis du passer godt på den. Der kan købes løse sliddele som nye spidser og den slags til den, hvilket er en kæmpe fordel.

• #5   14. dec 2010 Smut du roligt en tur forbi harald nyborg. De weller de har er helt fine til hobby brug.

Naar du saa skal til at lodde saa lad väre med at skrue den höjere op end omkring 300 grader. Hvis den ikke kan afgive nok varme til at lodde med, saa skift spidsen til en större model.
    Skruer du op for temp. saa bränder du hurtgiere flus'en og det bliver svärer at lodde en pän lodning. Plus du dräber din ved at have den til at väre for varm.

For holdbarhed, saa skal du heller aldrig rense spidsen efter du har loddet.
    Gör det hellere til en vane at du lige törrer de ren naar du tager den ud af holderen for at lodde, og efter lodning sätter du den tilbage i holderen uden at rengöre den.
    Det er en god ide, fordi at saa sidder der altid et lag tin paa spidsen som beskytter den mod oxidering. Hvis du derimod altid renser den efter lodning og ikke bagefter, saa kan du nemt smadre spidsen paa et par timer smiley

Kommentér på:
Erfaringer med loddestation

Annonce