390 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

bedømmelse af brugere i forhold til sa bedømmelse af brugere i forhold til sa

Jeg savner en funktion så man kan evaluere folk man handler med. Så man har en mulighed for at se hvem man kan handle med og hvem man skal holde sig langt fra. Jeg ved ikke om jeg er den eneste der syns den fuktion mangler? Altså jeg tænker noget i retning af den på eBay.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bedømmelse af brugere i forhold til sa
  • #1   28. jan 2011 Så anmelder du ham for at være en dårlig køber, og så anmelder han dig for at være en dårlig sælger - hvor langt kom vi?

Folk må erkende, at denne platform er et forum, og at de tilbyder salgsdelen som en service, og en service man selv må finde ud af om man vil benytte sig af.

Jeg skriver ovenstående, da jeg er mod på et hardware site, og vi har præcis de samme problemstillinger fra vores brugere. Skal man gøre noget ved det, så kræver det meget tid, og det kræver mods, som er meget aktive. Det hænger typisk ikke sammen med ulønnet arbejde. Vil man have mere sikkerhed i sine køb, så er det QXL eller DBA man bør besøge - og selv der er der mange der bliver snydt.

• #2   28. jan 2011 Handel kun face to face så er der ingen der kan klage over noget så nemt er det alt andet er usikkert.
    Så der vil aldtid være et eller andet galt der mange der tror derres ting er mere værd eller man forventer for meget, så vil du ikke snydes så betal kun det du mener det er værd eller lad være med at handle brugt uden du har set genstanden med egne øgne.
    Der er heller ingen der køber brugt 1-1 bil uden at de har set den.
    Dette emne har været oppe mange gange og jeg tror ikke på det bliver anderledes.

• #3   28. jan 2011 Man kan da sagtens blive snydt selvom man handler face to face, det sker bare ikke så tit som i andre handels tilfælle..

Morten I har en god pointe i det han siger.

Der er en gruppe herinde hvor man kan bedømme eller blive bedømt som sælger, kan ikke huske navnet lige PT..

• #4   28. jan 2011 Martin er det den her:
    http://www.rcgalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=1035
    Så er der kun et at sige køb nyt i en butik og afhent selv

Kommentér på:
bedømmelse af brugere i forhold til sa

Annonce