1.496 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

benzin helicopter benzin helicopter

hej er ved at købe en radikal g 30 se carbon ved rotordisc nogen der ved hvor meget der følger med og kan den flyve 3 d kan ikke se de har stumper til den er der nogen der har sådan en benzin heli er det noget man skal købe eller skal man holde sig til trex mvh kenneth

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  benzin helicopter
  • #1   22. feb 2011 Det her er hvad der mangler, så med andre ord, det er et skrog uden blades.:
    Just Provide ( Items required to fly but not included ):
    1x 690mm-710mm Main Blades.
    1x 6-Channel or better Radio Transmitter system capable of 120 degree eCCPM mixing.
    (7 Channels or better recommended, for governor)
    1x 6-Channel or better Receiver and Receiver Battery.
    (7 Channels or better recommended, for governor)
    1x Zenoah Z-231, 26 or Modified Z-27 and Z-30 gasoline engine.
    1x Muffler.
    5x Sport line or better Servos.
    1x Gyro. (Heading Lock/Hold recommended)
    1x Governor (optional but recommended)
    1x Crystal Set. (if using non-2.4GHz radio sytem)
    1x 87 to 92 Octane Gasoline.
    1x 2-Stroke Motor Oil.
    1x Synthetic Oil/Grease.
    1x Pull Start System or Starting Equipment.
    1x RC Helicopter Tools.

• #2   22. feb 2011 De kan godt flyve roligt 3d.

• #3   22. feb 2011 det lyder megrt dyrt men der er ikke meget brugt inden for benzin heli er det ok at købe brugt

• #4   22. feb 2011 jeg har ingen forstand på det og har aldrig fløjet en så min viden på det er = 0 :O)
    Dog lyder det lidt som om du aldrig har fløjet før, hvis dette er korrekt. Så vil jeg bare lige infomere dig om hvad helli piloterne i vores fly afdeling plejer at fortælle nye der vil til at flyve..

1. du smadre helt sikkert din første helli ret hurtigt da det er meget svære end det ser ud

2. 3D helli ser fedt ud og det er det men det er MEGET MEGET svært i starten..

Bare lige inden du køber et 10.000 kr 3D piskeris og tror det var sidste udgift til den :O)

• #5   22. feb 2011 hej morten k har siddet ved simolator i 6 mdr så jeg tror det går

• #6   22. feb 2011 tror ikke det er det samme alligevel

• #7   22. feb 2011 nej det er ikke sikkert men et sted skal man starte

• #8   22. feb 2011 Start med en lille el helikopter, og hold dig fra benzin heli's, de er tunge og ikke specielt gode.

Helikopter på sim er nemt, det er noget helt andet når den først kommer i luften.

• #9   22. feb 2011 jo men det er jor også dumt at købe et fly tol 10.000 og så tro det er lige så let som på en flysimulator

• #10   22. feb 2011 Køb en lille 4 eller 6 kanals el helikopter til en start, bare for at prøve inden du smider 10.000+ i en stor benzin helikopter.

Da jeg købte min Hawk var jeg også helt sikker på den kunne jeg da nemt flyve fordi jeg allerede kunne flyve på sim, jeg kan love dig for jeg blev overrasket første gang den Hawk skulle i luften, det er enorme kræfter du har med at gøre, 1 fejl og du kan slå nogen ihjel med den.

Jeg købte så en Blade 120SR til lidt øvelse i stuen, og for at kunne træne når der ikke lige var tid til at tage i klubben med den store.

Helikopter er det sværste at lære at styre, og sim kan du ikke regne med, slet ikke FMS eller hvad den nu hedder.

• #11   22. feb 2011 hej det er real flight g5 sim jeg var ude i klubben på varde flyveplads han sagde jeg kunde starte med trex 600

• #12   22. feb 2011 Det er stadigt ikke det samme, jeg vil anbefale du køber en lille el helikopter til en start, bare for at prøve.

En Trex er nok ikke et dårligt valg som nummer 2 piskeris.

• #13   22. feb 2011 oki tak for de gode svar flere svar modtages mvh kenneth

• #15   23. feb 2011 Som mange skriver, så bare øv løs på simulator, og så anskaf dig en i str 500 mindst som din første, men meld dig ind i en klub, og lær tingene rigtigt.
    Så kan man få en ledning i sin betjæning fra en klub kammerts betjæning, så hvis det er ved at gå galt, så redder han den 9 ud af 10 gange hvis han er god.

Kommentér på:
benzin helicopter

Annonce