Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny bil?
  • #1   6. mar 2011 Det er vist et spørgsmål om religion, jeg er mest til benzin og nitro selv.

Skulle jeg vælge ny, så blev det uden tvivl en benzin bil mere, bare fylde tanken op, og så køre videre istedet for at have 10 batterier smiley

• #2   6. mar 2011 hvad er dit budget ???
    Maa vel väre en forudsätning for at kunne vejlede rimeligt smiley

• #3   6. mar 2011 Hej Thomas..

Nu er jeg MEGET ny i denne RC verden. Men for pokker hvor er jeg glad for min Benzin FG Baja... Og det ER som tidligere beskrevet Tank - Kør... Naturligvis skal der mekkes (Når man som jeg idag smadrede ind i et hus med 50+ km/t),
    Er ikke vidende om Nitro, men kva jeg HAR el-biler, så jeg selv på kig efter en Nitro Buggy. Men Baja´n er mit hjertebarn

/Lars

• #4   6. mar 2011 Hej thomas

Hvis jeg var dig ville jeg helt klart vælge en med el, da el er mere driftsikker og har bedre moment, den er heller heller ikke dyr i drift i forhold til nitro og benzin, Den larmer heller ikke. og hvis man gerne vil have mere power er det super nemt og opgradere.

vh

Alexander

• #5   7. mar 2011 Traxxas revo 3,3 konverteret til BL, så har du en stærk bil, som er til at komme til for penge.

Og ellers skal du da ha´en FG leopard. Det er en fin bil som gør sig godt på bane.

• #6   7. mar 2011 nu har jeg ikke så meget forstand på benzin men vis du vælger el så tag en sc10 den køre mega godt

• #7   7. mar 2011 Jeg står også at få fat i en bil mere, og tror den ender med at blive en HPI Baja smiley
    Men det er lige med at finde pengene til det, for den er jo lidt halv dyr, men monster fed.

Kunne også ske det blir en truggy/buggy EL, pga prisen er en del lavere på dem smiley

• #8   7. mar 2011 Husk at overveje om hvor du har mulighed for at køre med så stor en bil som benz'erne er.
    Det kræver MEGET plads og du skal et godt stykke ud på landet for ikke at genere andre.
    Det kræver også meget plads i bagagerummet, så har du en lille bil kan det også være en udfordring.
    1:5'erne er også meget tunge.
    Mens en god 1:8 buggy eller truggy kan bygges næsten bombesikre, så er de fleste 1:5'ere noget mere skrøbelige. Simpelthen fordi kræfterne ved et sammenstød er så meget større end de lidt mindre biler.

Så med mindre du bor ved vestkysten og har en kæmpe strand at lege på, var jeg nok gået efter en 1:8.

• #9   7. mar 2011 Associated SC8e - kongebil uden videre.. Alt er perfekt bygget på den og kommer med en masse std fx CVD's, BigBore dæmpere osv som er ekstra udstyr på de fleste andre biler smiley

Størrelsen er mellem SC10 og Baja 5SC - dvs STORT 1:8 lokum smiley

• #10   7. mar 2011 HPI Baja 5T... helt klart...

Kommentér på:
ny bil?

Annonce