984 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

regn i odense. beskyttelse af bil??? regn i odense. beskyttelse af bil???

skal køre mit første offroad løb på lørdag i odense.
men det ser ud til at det bliver noget være lorte vejr. men hva gør i for at holde jeres el bil kørende i regn vejr? ville være pænt træt af vis mit el går i stykker på lørdag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  regn i odense. beskyttelse af bil???
  • #1   12. maj 2011 bliver løbet ikke aflyst når det regner? smiley

• #2   12. maj 2011 nej det bliver det ikke lige med det samme der skal virkelig meget vand til før vi aflyser

• #3   12. maj 2011 Tape i kanten af karosse så den holder mere tæt, samt improviserede afdækning smiley

• #4   12. maj 2011 "Improviseret afdækning" er lige præcis de ord jeg også ville bruge... smiley

Til 4wd er det nok at bruge tape til at klistre karrosse til bundpladen som der ikke kommer vand ind derfra. Desuden skal alle åbninger og huller i selve bundpladen tapes til. Karrossen gør resten af arbejdet.

Til 2wd skal der bruges "elefantsnot" eller "tyggegummi" som mange kalder det. Det skal bruges til at dække sensordelen i motoren for den kan ikke lige vand. Desuden sidder speedoen tæt på åbningen i karrossen i bag og det skal lukkes med tape.

Husk altid at tænde bilen INDEN man taper bilen ind...

Og som de siger; vi stopper ikke løbet p.g.a. vand, kun hvis det tordner eller der kommer reel monsun regn. Hvis du aldrig har kørt regnvejr og er lidt usikker på det, så vent. Spring heatet over da dårlig forberedelse til regnvejrskørsel kan blive dyrt.

• #5   12. maj 2011 Hvis du køre med en b4 skal sensoren bare dækkes, ellers kan det regne alt det det vil, karossen holder vandet ude,

Jeg vandt faktisk sidste år i styrt regn, men under bodyet var bilen stadig støvet...

• #6   13. maj 2011 ok mange tak for svarene.
    må tage lidt ekstra tape og ting og sager med som forhåbenlig kan holde vandet ude.

Kommentér på:
regn i odense. beskyttelse af bil???

Annonce