Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ESC brændt af!
  • #1   5. nov 2011 http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=19991

Den koster 10 dollars i fragt fra Tyskland.

Elllers er der den her.

(link fjernet)

• T H
    T H Tilmeldt:
    aug 2011

Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 97
    #2   5. nov 2011 Morten I. Den du linker til er på 35A. Er den kraftig nok, eller kan det ikke svare sig at give 100kr mere for en 60A?

• #3   6. nov 2011 Er Traxxas'es ikke vandtæt? Du har vel garanti hvis bilen er ny

• T H
    T H Tilmeldt:
    aug 2011

#4   6. nov 2011 Bilen er købt i juli måned, så jeg tror ikke på nogen garanti. Har selv søgt lidt rundt på nettet, regner med at det bliver den Ezrun 35A fra morfars med et programmerings kort, så junior også kan køre lidt med den. Vil da gerne have et svar hvis I mener det er helt hen i vejret med den.

• #5   6. nov 2011 På traxxas hjemmeside står der godt nok, at deres VXL kan håndtere 52A i kontinuerlig drift, så det kan godt være man skal op i 60A i stedet.

• #6   6. nov 2011 Du har jo altid reklamation ret. Dette gælder jo kun hvis den er behandlet som den skal, så hvis den fx. kun kan klare 2s lipo, men der sat et 3s lipo til som brændte den af esc'en af dækker den jo ikke. Eller ikke er vand tæt, men har kørt i vand.

(link fjernet)

Så jeg ville tage den under armen, ned i butikken og snakke med dem.

• T H
    T H Tilmeldt:
    aug 2011

#7   6. nov 2011 Med det kendskab jeg har til forhandlere gælder der ofte kun over kantsten garanti. Jeg kan jo umuligt overbevise dem om at jeg ikke har kørt i en vandpyt eller at jeg har sat 3s lipo´er i med standart pinion. Plus den er købt hos trisdan som ligger på Lolland, og jeg selv bor i midtjylland. Noget helt andet så har jeg igen været for hurtigt ude og bestilt den Ezrun 35A ved morfars, og efterfølgende fundet ud af at det skulle have været den med 60A. Må se om jeg ikke kan få fat i dem mandag og få det ændret inden de sender det. (shit happens)

• #8   6. nov 2011 Problemet er ikke større end at du lader pakken gå tilbage. Men skriv en mail, at du gerne vil slette bestillingen.

• T H
    T H Tilmeldt:
    aug 2011

#9   6. nov 2011 Nu må jeg lige gøre farcen helt komplet. I min irritation over at lortet ikke virker. Sad jeg og rodede lidt med bilen, og fandt ud af at når jeg tvang forhjulene mens bilen var tændt, så lyste ESC´en grøn som den skulle. Så pillede jeg styre servoen fra og nu kunne bilen tage gas. Så længere er den ikke end det er min servo der er istykker og IKKE min ESC. (Skal lige siges at dette er min første brushless bil, og jeg er vandt til nitro og benzin biler). Og i sådanne biler har en defekt styre servo jo ikke indflydelse på gassen.
    Så nu er der sendt en afbestillings mail til morfars.
    Endnu engang tak for hjælpen og interessen.

• #10   6. nov 2011 det problem med den servo havde jeg to gange på min lille e revo.
    det er endnu et svagt punkt på den som der skal gøres noget ved

• #11   6. nov 2011 Det var da godt. Så bliver det jo ikke så dyrt. :oD

Kommentér på:
ESC brændt af!

Annonce