1.537 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Trex 450 som begynder helikopter? Trex 450 som begynder helikopter?
Hej! Jeg skal til at erhverve mig en rigtig helikopter, og kigget lidt rundt på diverse forums for anbefalinger. Jeg fandt frem til at det nok skulle blive en Trex 450, enten en kopi eller en original fra Align.
Jeg kan skaffe en kopi hjem til DK med fragt og RTF, for under 1000 kr.
En original brugt Align koster RTF 3000-5000 kr.
Vil kopi udgaven være fin som en første helikopter? Jeg vil gerne flyve i klub her hen over sommeren, og har øvet mig på simulator hele vinteren og har fået styr på det mest basale.
Lad mig høre hvad i har at sige af visdomsord
0 synes godt om
jul 2009
Følger: 13 Følgere: 13 RC-enheder: 8 Emner: 31 Svar: 453
Du får hvad du betaler for!
1000 kr for en rtf 450 heli virker ekstremt billigt ... og kvaliteten er med sansynlighed derefter.
Den flyver sikkert fint og er supergod til begynder behov - men jeg tvivler delene holder, eller den måske virker ustabil pga billige servo'er og gyro. Du vil nok hurtigt komme til at skulle skifte et eller andet - så i sidste ende når du har opgraderet servoer, gyro og sat align karbon dele på hele vejen rundt så har du brugt 5-6000 og har stadig "kun" en kopi.
Man har tendens til at ville købe billig kopi, men med samme kvalitet - de to ting går desværre ikke hånd i hånd.
Held og lykke med det
jan 2009
Følger: 8 Følgere: 5 RC-enheder: 2 Emner: 8 Svar: 76
Jeg fandt ud af, at en af mine venner faktisk solgte sin Align Trex 450 SE med en masse stumper, RTF udover sender for 2400. Jeg tror jeg laver en god aftale med ham. Ville det ikke være en fair pris også? Der følger begynder kit med, samt en masse blade og tandhjul.
jul 2009
Følger: 13 Følgere: 13 RC-enheder: 8 Emner: 31 Svar: 453
2400 virker som en god pris uden at vide standen på den, eller om den har været i jorden ... så lav da en god deal med din makker.
Jeg har selv et kæmpe sæt T-rex 500 sæt til salg - mega flot - til omkring 4500 uden sender modtager og 5500 med ALT rtf.
Sender kan godt være dyre - du skal nok forvente 1500 i merpris
dog kan du nogle gange finde dx6i på tilbud - ellers anbefaler jeg Futaba T7C den ligger omkring 1200-1500 kr
Håber det hjælper
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 6 RC-enheder: 8 Emner: 32 Svar: 67
jan 2009
Følger: 8 Følgere: 5 RC-enheder: 2 Emner: 8 Svar: 76
Trex 450 som begynder helikopter?