1.290 visninger
|
Oprettet:
Ebay? {{forumTopicSubject}}
Mojn
Jeg har oprettede en Ebay konto, og har set mig varm på flere ting
Men jeg kunne godt tænke mig at vide lidt om hvordan sårn noget fungere, ved godt hvorn det med at byde og sårn. Det er mere det efter budet, og man vinder, hvordan forgår prosessen?
På forhånd tak
maj 2005
Følger: 7 Følgere: 80 RC-enheder: 2 Emner: 121 Svar: 425
Der kan være nogle "buy now" hvor du bliver sendt direkte til pay pal også betaler med det samme, så sender sælger varen når betalingen er modtaget.
Det virker fint og uden problemer, i hvert fald alle de gange jeg har handlet der(hvilket er en del efterhånden)
husk at kig på sælger ofte befinder sig i USA, og tag evt told med i beregningerne, alternativt brug ebay.de/ebay.co.uk
jan 2008
Følger: 19 Følgere: 24 RC-enheder: 21 Emner: 50 Svar: 524
Hvis det er nogen der har solgt hundredevis af ting og har 99% er det fair at gå ud fra at din handel også kommer til at forløbe godt.
God fornøjelse
okt 2010
Følger: 16 Følgere: 17 RC-enheder: 5 Emner: 21 Svar: 1.221
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 105 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.886
mar 2010
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 102
Så kan du altid betale hvis du finder noget du gerne vil have.
aug 2009
Følger: 19 Følgere: 18 RC-enheder: 9 Emner: 37 Svar: 214
- at sælgeren sender til Danmark.
- hvad det koster i forsendelse. Hvis det ikke er oplyst, kan du får en grim overraskelse. Spørg altid sælger hvis der er noget, som du er i tvivl om.
Husk desuden at give feedback. Det er hele grundlaget for ebays eksistens kan man næsten sige. Være varsom med at afgive negativ feedback for småting, men prøv at løse evt. problemer med sælger først. Mange er bange for negativ feedback og går gerne langt for at afhjælpe problemer (og andre gør desværre ikke ;-()
aug 2008
Følger: 14 Følgere: 20 RC-enheder: 5 Emner: 149 Svar: 328
Hvorfor sætter nogen a de butikker ting på ebay med så lav en pris, synes næsten det er for godt til at være sandt..
maj 2005
Følger: 7 Følgere: 80 RC-enheder: 2 Emner: 121 Svar: 425
Eller også kigger du på auktioner, så stiger prisen først til sidst, hvor folk der gerne vil have varen nok skal byde den op til hvad de nu er villige til at gi for at få den givne vare.
jan 2008
Følger: 19 Følgere: 24 RC-enheder: 21 Emner: 50 Svar: 524
Ebay?