29. jul 2012 Følger: 32 Følgere: 30 RC-enheder: 4 Emner: 55 Svar: 241
Går dette an til drifting? (Rookie) {{forumTopicSubject}}
Hep..!
Jeg har rodet lidt rundt med min fars gamle aflagte tourings maskine, men det for bøvlet med reservedele fra Tyskland eller UK så har taget det bedste fra den og køb lidt nyt så jeg kan komme ordenligt igang med at drifte... Men er jeg ok kørende eller har jeg tabt mig selv i svinget?
Selvf. en modtager
Chassi: Sniper
LED Kit
Sniper Drift hjul
Toyota Supra Aero 200mm Karosse
Touring Servo
Brushless System EZRUN V2 9T (35A)
2Cel. Litium batteri
Hvad er ellers must have for at komme ordenligt igang?
Vil gerne frabede mig alle de latterlige kommentarer, jeg tager det selv ret seriøst, så det forventer jeg os du gør hvis du svarer... Tak
sep 2010
Følger: 40 Følgere: 38 RC-enheder: 26 Emner: 97 Svar: 1.882
Hvad er det du skal købe dele til i england eller tyskland?
jul 2012
Følger: 32 Følgere: 30 RC-enheder: 4 Emner: 55 Svar: 241
Desuden er der ikke plads til mit batteri på chassiet... Og jah så sku jeg jo have en fødselsdags gave af mig selv og det blev så sniperen, sys der er lidt flere muligheder i den med hensyn til styling
sep 2004
Følger: 115 Følgere: 113 RC-enheder: 20 Emner: 12 Svar: 1.353
HBX'en var ikke en jeg ville bruge mange penge på at style (eller jo det var det, dengang jeg fim min første) - men da jeg fik min første TT-01 opdagede jeg potentialet i denne, og Sniperen er bare endnu bedre.
Men det meste styrtøj kan knække hvis man kører råddent nok - jeg plejer nu mest at knække det på offroadere hvor dækkene lettere bliver fanget af objekter på banen/husmure etc.
Men for at kunne drifte behøver du ikke andet end at låse dine differentialet. om du gør det manuelt eller køber solide aksler er sådan set op til dig, - så længe de er låst
jul 2012
Følger: 32 Følgere: 30 RC-enheder: 4 Emner: 55 Svar: 241
Jeg har fået både dif. låse sæt og drift dif. med til den, så må jeg se hvilken af dem der passer mig bedst.
Glæder mig bare til at få det hjem, nu hvor jeg har strippet den gamle for alt det der skulle bruges..!
feb 2005
Følger: 38 Følgere: 41 RC-enheder: 2 Emner: 9 Svar: 174
(link fjernet)
Standard top decket på en Sniper er blødere end smør.
Det kulfiber deck stiver hele bilen af, så den bliver NOGET mindre bøjelig.
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 105 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.886
Går dette an til drifting? (Rookie)