2.332 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 38 Svar

Offroader - hvad skal man dog vælge? Offroader - hvad skal man dog vælge?

Foråret nærmer sig og det bliver varmere at køre udenfor.
det er tiden for nye investeringer...

Rustler, Stampede, Slash (føj), e-revo vxl, Summit har vi været igennem, nu vil vi prøve en ny bil til baghave baskning :-), og det skal være el, benzin, damp, vand/vind-kraft. Ikke nitro det larmer af røvens til, og det vil Thorkild ikke have.
Vi har kikket på MT4 G3, men om det skal være den ved vi ikke rigtig helt.
Der må være andre biler i den det prisleje der kunne være interessant. Vi savner inspiration...
Max pris 3289 kr

Kom glad med forslag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Offroader - hvad skal man dog vælge?
  • #1   17. feb 2013 denne her med den er lige over din max. pris

http://www.rcmodels.dk/product-9286-2507.php

• #2   17. feb 2013 MT4 G3 ville jeg nok prøve hvis det var mig.
    Ellers er der jo Savage

Går ud fra det er skal være en monstertruck?

• #3   17. feb 2013 Der er også den her til 3044,-

http://www.hobbydirekt.de/Carson/Autos-elektro/18-CY-E-Street-Breaker-BL-6S-24GHz-RTR-Carson-409002-500409002::219727.html

(link fjernet)

Tager 6 celler, men syntes ikke den ser så solid ud som Thundertiger'en. Desuden har min har storebror Thundertigeren, og det er bare en suveræn fed og underholdende bil.

• #4   17. feb 2013 Jeg har en carson Attack ( magen til FG marder) med en zenoah motor, med monstersider, FG hummerkarosse. Sprit ny Ansmann w6 2,4 GHz, den kan du få billigt. Starter og kører perfekt.

Hvis brugt er en mulighed:-)

profilbillede
  • #5   17. feb 2013 Stod det til mig, så ville jeg vælge den MT4 G3!
    Har kigget på den siden i sommers da samme emne var oppe, og hvis du læser på diverse fora og rewiews på tuben er den rimelig vild.

Ved at speedrun kongen, Kristian L har en, og han har vist kun positivt at sige om den.

Mvh. VegasRC

• #6   17. feb 2013 Den har han da vist solgt

• #7   17. feb 2013 Jeg ville kikke efter en billig fg monster truck.

• #8   17. feb 2013 Jeg kan også kun sige god for en mt4 g3.
    eneste grund til jeg solgte min var fordi den afholdte mig fra at få konverteret nogle af de mange biler jeg ligger inde med.
    Den kørte bare og var klar til tæv smiley
    Ingen tvivl om at jeg skal have en igen, når jeg har fået tyndet ud i min garage smiley

6celler lipo på en 2500kv motor til offroad er bare no go smiley hvis altså man tør springe på den der carson. Jeg ville aldrig vælge den, til den pris ihvertfald.

Hvis ikke det skal være scala 1:8, så synes jeg også den lille savage flux xs er meget tiltrækkende. Har prøvet en og set flere køre, og man bliver overrasket over den lille satan smiley
    Der er en til salg på rcf til 2200kr mener jeg, og med en fin 4 pols og vistnok vandtæt esc.

Lad os høre hvad valget falder på smiley

mvh k

• #10   17. feb 2013 Ville helt klart vælge en Mt4-g3 og måske så købe den hos Holte hobby selvom de er lidt dyrere.
    Eller også ville jeg kigge efter en brugt brushless E-revo

• #11   17. feb 2013 Læs hvad en ejer af sådan en hurricane skriver. Han har desuden også thunder tigeren.
    http://forums.wondertiger.com/viewtopic.php?f=17&t=2562

Har set masser af videos af den slæde og læst en del om den, og ikke noget jeg ville rode med. Ville smide den i samme klasse som en revo.
    Dens afjedring virker slet ikke på de videos jeg har set af den, eller også kan folk ikke finde ud af at sætte den op

• #12   17. feb 2013 mit billede siger alt og jeg har været det hele igennem ; )

profilbillede
  • #13   17. feb 2013 LP der er en gut på wondertiger der har skiftet hans flux ud med en thundertiger. Han blev træt af at hans bl setup kneppede hans bullit proff diffs.
    Og så er der en anden gut på samme forum der har brokket sig over nogle ting ved flux modellen. Begge tidligere flux fan boys som er konverteret til den rette religion smiley

Og det er altså gutter der ved hvad de laver, og ikke bare nogen der har fået en mandags model, og så dømmer udfra den.

Så du må hellere købe dig sådan en thunder tiger mt4 g3 og bevidst smide den ud på skater banen uden at gennemgå den først, så du kan have sindsro når den failer smiley
    God søndag

• #14   17. feb 2013 jamen uffe har da været her med sin kristian og den er testet og helt klart en holdbar bil mennnnn lortet drejer som en pølsevogn ved siden af en savage det osse testet på vores lille bane du har selv været her og jeg blevet for gammel til og syntes det kun er sjovt og køre lige ud må jeg tilstå.... nu har han den her http://www.rcgalleri.dk/galleri/40741-off_roader_robitronic_hurricane den drejer bedre end mt4 g3 men ikke som en savage den er osse testet på banen,men igen super holdbar bil mt4 g3 og kan kun sige vi har haft vores i over et år nu og ingen problemer haft ud over en død wheelie bar men som sagt kører vi os kun på 4 s for på 6s er det jo som om og styre en drage i orkan.. her en video med hans nye og de små savage http://www.rcgalleri.dk/video/diverse_rc/18159-et_kort_besoeg_i_kbh____ men vil på igen måde kalde mt4 g3 en dårlig bil den kan bare ikke dreje

• #15   17. feb 2013 Lp - Aarrg, det er da vist en lidt spøjs sætning: ¨ men vil på igen måde kalde mt4 g3 en dårlig bil den kan bare ikke dreje¨

Det er vel en væsenlig faktor at bilen kan dreje smiley

• #16   17. feb 2013 Mt4 ikke dreje,, er der ikke bare et spørgsmål om en kraftigere servo eller er det tyndere olie i front diff..???

• #17   17. feb 2013 jamen vegas den mt4 g3 er da holdbar og bygget godt ingen tvivl om det... men vi kan godt blive enige om at en bmw 320i ikke er en dårlig bil selv om en bmw m3 styrer 100 gange bedre.... det lidt der jeg vil hen ; ))))

• #18   17. feb 2013 Lp - rolig rolig, det var en joke, i kraft af din sammensætning ar ordene, lød det somom den var spasser smiley altså slet ikke at kunne dreje...

Kan man evt ikke fiske det problem tror du? Mhåber jeg, for at selv tænkt at købe en her til sommer når SC10´ en dør

• #19   17. feb 2013 Sc10 kan vi ellers godt li....

profilbillede
  • #20   18. feb 2013 Hehe ud af æsken drejer den ikke optimalt nej. Men selvf kan den komme til det hvis man bare har en smule kendskab til rc smiley
    Med en lille overhaul så drejer den en milliard gange bedre end savage smiley

• #21   18. feb 2013 Det må afgøres på banen Kristian smiley og troede vi snakkede Stock ud af kassen hver mand har jo sit setup mvh til køre stil

• #22   18. feb 2013 Har jo ikke en tiger mere, men den er jo baseret på deres pro bane truggy, og må sige du har nogle vilde tanker hvis du tror en savage flux kan nakke en truggy på bane smiley
    Så er det vist mere den med kontrolleren der afgør sagen smiley
    Men den dag jeg har fået mig en igen, så har du jo fået trænet meget mere med din flux, så kan vi se ad smiley ( lumsk plan om at bare giver senderen til en rutineret kører nede i sos)

• #23   18. feb 2013 Ja der må jeg lige holde med Kristian. At få Thundertigeren til og dreje, er kun et spørgsmål om opsætning. Jeg har sat min storebrors op og sat andre hjul på, den drejer satme godt, prof banebils agtigt godt endda. Den mest velkørende 1:8 truggy slæde jeg har prøvet.

• #24   19. feb 2013 Thundertigeren er ikke andet end en truggy med monster hjul. Dog bliver den en fantastisk basher med monster hjul. Den har en bedre balance og er nemmere og styre i luften end Savage.

• #25   19. feb 2013 Men det jo det der gør en truck sjovt i min verden.....men smagssag igen der ryger ikke monster hjul på min rc8 den er klar den hurtigste på banen men ikke den sjoveste

• #26   21. feb 2013 Køb en rustler

• #27   21. feb 2013 Jeg har en rustler... +Stampede+hbx+2 micro-t+ 2½ quad og en Summit der dog kommer tilsalg så den kan finansere indkøbet af en...ja det ender vist med en MT4 G3.

• #28   28. feb 2013 hvilket batteri anbefaler til en mt4 g3?

• #29   28. feb 2013 Jeg anbefaler dem fra hobbyking i hardcase på 4celler 4500mah 30/40c
    De har kun 1 hardcase med de specs i 4 celler.
    De har holdt i over 1 år og leveret varen

• #30   28. feb 2013 Min storebror kører med et Turnigy 3600mah 6s 30/40c. Perfekt pasform. Og med throttle EPA på 65%, har har tæt på en times kørsel ved almindelig hyggebashing, på én opladning.

• #32   28. feb 2013 Er denne her et godt køb?
    http://www.rcgalleri.dk/marked/rc-enhed/99542-bil_thundertiger_mt4_brushless_rtr

• #33   28. feb 2013 citat jesper l

Det er min gamle bil, og grunden til motorsættet er som det er. Er fordi jeg købte den som roller. Standard servoen er skiftet ud med en traxass servo. Jeg har købt bilen af kristian l, herindefra. Og han har modificeret styretøjet, så nu kan den også dreje skarpt skiftet centerdiffet, og ellers lavet de fleste af de "fejl" der er på den som standard. Jeg kan kun give mine bedste anbefalinger til den bil. Den kører pisse fedt og er ikke til at ødelægge.............................................
    svært ikke og trække på smile båndet her kristian ; ))))) fejl standart troede den var fejlfri og den når ikke en standart savage som standart til sokkeholderne never ever

• #34   28. feb 2013 Sjovt den overvejede jeg også at købe af Kristian dengang... Nå men så har jeg jo chancen igen.

• #35   28. feb 2013 Lidt sjovt at den bil bliver beskrevet som super fed (det tvivler jeg ikke på) men hvorfor så sælge.?

• #36   1. mar 2013 Driller Kristian lidt og ved han kan tá det ;))) den er fed nok den bil men tre ejere på så så kort tid jeg tar sku min savage med i graven det lidt som mi. Opvaskemaskine ÆGTE kærlighed

• #37   1. mar 2013 Man sælger tit for at prøve noget nyt, eller anderledes, eller fordi man mangler finanser til andre projekter. Jeg købte sidste år en stor summit, den er også ganske underholdende, men jeg vil prøve noget nyt hele tiden ( og mangler plads), og så bliver jeg nødt til at sælge den. De andre jeg har er ældre, og de giver ikke nok til at jeg kan købe denne her MT4, og så bliver det den største og fedeste der må ryge videre, såden er det bare!
    Jeg bruger så også separat "konto" til RC indkøb (så konen ikke opdager hvor meget jeg bruger) så der skal sælges for at få nyt, hvis jeg ikke kan tjene nok på andre lyssky forretninger smiley

• #38   1. mar 2013 Griner smiley
    Folknene der står og samler thunder tiger, står også og samler din rc8t, da det er samme mærke LP
    Men de lavede på de første batches thunder tiger en masse fod fejl under samling. Dvs der manglede locktite en masse steder, og nogle andre fodfejl, som sådan en amatør som dig LP ikke ville opdage smiley

Yeah og grunden til at jeg solgte min, var for at få tid til at skrue på nogle af de mange biler jeg har, som står i kø til konversions. Det er svært at tage sig sammen, når man har en bil der bare er køreklar hele tiden, så den måtte ryge så jeg blev tvunget til at lave en ny bil klar smiley

Jeg tvivler ikke på at savagen er en fed bil, men ifølge en over middel bruger af rc, så er den ikke på niveau med en thunder tiger. Kan godt prøve at finde en tråd af en over middel bruger hvor han påpeger alle de fejl som der er på savagen.

God weekend :o)

• #39   1. mar 2013 god week herfra og amatør tar jeg gerne på mine skuldre for hvis man er pro så for man penge for det... og det kan jeg sku ikke prale af og der vel svagheder alle steder tænker jeg mine nosser er da et ømt punkt må jeg tilstå ! ! ! men jeg må tilstå vores savage har gjort os glade og det jo det vigtigste go week alle sammen

Kommentér på:
Offroader - hvad skal man dog vælge?

Annonce